SEO در مقابل PPC: که برنده این نبرد می شود در بالا ؟

[ad_1]

برای افزایش دید آنلاین, ترافیک و حجم و آگهی کسب و کار استخدام آنلاین بازاریابی شرکت است که فراهم می کند خدمات جستجوگرها آلی یا PPC بازاریابی خدمات.

اما همه چیز نیست به عنوان آسان به عنوان آنها ظاهر می شود. این تصمیم بسیار بزرگ است که's که آیا با جستجوگرها و یا PPC برای ایجاد وب سایت های قابل مشاهده در موتور جستجو's صفحه اول نگه داشتن چکش ذهن کارآفرینان.

چه's بهتر بین این دو است ؟ خوب این بستگی به هدف و نوع محصولات و یا خدمات شما می خواهید به فروش صنعت خدمات خود را متعلق به, و خیلی بیشتر. بنابراین تصمیم بین PPC و بهینه سازی را با تکیه بر کسب و کار شما.

قبل از پاکسازی تا هوا بین جستجوگرها و PPC اجازه's first درک آنچه که دقیقا جستجوگرها و PPC هستند ؟

SEO: بهینه سازی موتور جستجو اجازه می دهد تا وب سایت به رتبه بالاتر در نتایج جستجو های آلی در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص. بر اساس محتوای با کیفیت, بررسی بک لینک و عوامل دیگر خزنده موتور جستجو فشار سایت به رتبه بندی بالا. آن's a freemium خدمات و بسیار ترجیح داده شده توسط کسب و کار است.

PPC: آن است که به صورت مختصر به عنوان پرداخت برای هر کلیک در جایی که کسب و کار مجبور به خرید فضای تبلیغات در موتورهای جستجو به کلمه کلیدی هدفمند در نتایج بالا.

اجازه دهید's حفاری عمیق تر به می دانم که یک جستجوگرها و یا PPC می دهد یک لبه به کسب و کار بهتر:

– تفاوت در رتبه بندی بالا

مهم نیست که چقدر شما در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو, اما آنها همیشه داوطلب خدمت سربازی یا در زیر یا بالای تبلیغات PPC است.

جایی که PPC تبلیغات نمایش داده می شود بستگی به مقدار پرداخت می شود تعدادی از کلمات کلیدی هدفمند کلمات کلیدی موجود در صفحات فرود, کلمات کلیدی, در, تبلیغات و خیلی بیشتر عوامل است.

کسانی که وب سایت های منعکس شده در بالای نتایج آلی که در نظر گرفته به عنوان مناسب ترین برای کاربران' پرس و جو با توجه به موتور جستجو. از سوی دیگر PPC تبلیغات بخشی از حق بیمه بازاریابی موتور جستجو است که کمپین های نشان داده شده به مخاطبان خاص جغرافیایی و جمعیتی در زمان خاص.

همه در همه وب سایت ها نمره بالا و موقعیت در نتایج آلی هستند که SEO بهینه سازی در حالی که تبلیغات در صفحه اول در بالا که مقدار زیادی است که برای پرداخت هزینه هر کلیک (CPC).

– هزینه های ساخته شده

انعطاف پذیری را آزمایش بیشتر با جستجوگرها آن را به عنوان برنده't متحمل هیچ هزینه اضافی. اما وجود دارد یک حقیقت است که کسب موفقیت با منابع رایگان برنده't آمد آسان است. همان است که با خدمات جستجوگرها جایی که بسیاری از تلاش شما نیاز به فشار به وب سایت خود را به رتبه های بالاتر.

شما حتی می توانید تبادل نظر توسط آپلود مطالب تازه است که's ارزشمند ارائه کیفیت بک لینک, نگهداری, بهینه چگالی کلمات کلیدی بهبود عملکرد و ساخت همه چیز مربوط به کاربران است که به منظور افزایش تجربه کاربر و یا استخدام خدمات جستجوگرها آلی.

PPC تبلیغات نیاز شما را به صرف دلار برای هر کلیک و هزینه هر کلیک برای تبلیغات متفاوت است که بر اساس کلمه کلیدی خاص محبوبیت تبلیغ با استفاده از همان کلمه کلیدی و یا چگونه بسیاری از تبلیغ کنندگان در حال حاضر این سایت متعلق به تبلیغ مواضع برای آن کلمه .

بر اساس بودجه شما را کنار بگذارند برای PPC مبارزات انتخاباتی آگهی می توانید محاسبه و خرید آگهی موقعیت های خاص ک رای دادن.

– حجم ترافیک

این سوال قابل بحث – که به ارمغان می آورد ترافیک بیشتر ؟ اگر چه SEO تماس بسیار تلاش های سرمایه گذاری برای دریافت وب سایت به سمت بالا اما آن را پرداخت کردن برای طولانی تر اجرا شود.

همچنین این آمار تا به حال ثابت شده است که این وب سایت دریافت چهل و پنج بار ترافیک بیشتر از جستجو آلی به عنوان مخالف به PPC مبارزات انتخاباتی آگهی. با جستجوگرها وب سایت را دریافت ترافیک 24/7 بدون صرف یک پنی تک مگر اینکه شما استخدام خدمات SEO … J

اگر کسی ادعا می کند برای دریافت فوری و ترافیک بالا از طریق تبلیغات PPC سپس don't اجازه دهید آنها را فراموش دلار در آنها صرف کرده اند برای دریافت آگهی. در پایان این وضعیت تقریبا یکسان است.

در نتیجه شما می توانید ترافیک آلی تا سایت رتبه بالا در صفحه اول و ترافیک پرداخت تا به شما پرداخت برای کلیک.

– بحث در مورد نتایج واقعی

کسب و کار یا انجام جستجوگرها بهینه سازی و یا در حال اجرا تبلیغات PPC کمپین نه فقط به ساقه تا حجم ترافیک در حالی که برای تبدیل بازدید کننده به مشتریان بالقوه است.

وب سایت ظاهر می شود در مقابل کاربران در بالای نتایج 5 ها ممکن است به طور خاص مربوط به آنچه که کاربران به دنبال آن هستند. بازدید کنندگان از آمدن از جستجو ممکن است تبدیل.

از طرف دیگر به مبارزات انتخاباتی PPC بسیار هدفمند و بر اساس کلمات کلیدی است که اگر کلیک توسط کاربران پس از آن احتمال این است که بازدید کنندگان علاقه مند در محصول و یا خدمات است که بیشتر احتمال دارد.

خط پایین: این نرخ تبدیل بالا با تبلیغات PPC اما که می آید در هزینه و بهینه سازی تولید با کیفیت بالا اما وقتی که می آید به, تبدیل, it's نه در پر.

– سرمایه گذاری زمان

SEO را در دراز مدت نتایج, اما طول می کشد زمان به صفحه اول و رتبه وب سایت. به جای PPC فقط نیاز به پول سرمایه گذاری و واقعا با پرداخت فوری ترافیک و نرخ تبدیل بالا.

اگر شما به دنبال برای دریافت ترافیک بالا و خرید و فروش کردن خفاش, با PPC بازاریابی خدمات دیگری جستجوگرها می تواند ارجح است.

علاوه بر این, SEO won't نیاز به مقدار زیادی از زمان برای مدیریت و نظارت بر وب سایت در حالی که PPC مبارزات انتخاباتی آگهی نیاز به اطمینان حاصل شود که کلمه کلیدی است برای هزینه در هر کلیک کنید.

آنچه در تحلیل نهایی ،

یک نگاه سریع در قابل توجه آمار:

– نتایج آلی هستند به احتمال زیاد کلیک توسط کاربران توسط هشت برابر.

– 70 درصد از کاربران با کلیک بر روی نتایج آلی است که در حال حاضر برای چیزی.

– در هنگام خرید 67 درصد از کاربران اعتماد در نتایج آلی

آن را نشان می دهد نتایج آلی هستند که بیشتر ترجیح داده شده توسط کاربران اینترنت است. اما از آن خواهد't کاهش اهمیت PPC بازاریابی خدمات به دلیل آن's بهترین راه برای دریافت ترافیک فوری و بالا بردن نرخ تبدیل.

آن's خوب نیست به سوال قدرت از هر یک از خدمات بازاریابی. این بستگی به آنچه شما انتخاب می کنید و چگونه به گام تا بازی و ایجاد یک قدرت در بازار است. هر یک دارای جنبه های منفی آن و مزایای. مقیاس و اکسل با یکی که مناسب کسب و کار آنلاین شما نیاز دارد.

موفق باشید!

[ad_2]

Source by Michael L Waugh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *