ABC از سازمان بیمه SEM و بهینه سازی سایت

[ad_1]

چه تفاوتی بین سازمان بیمه SEM و سازمان بیمه SEO? بیایید شروع با تعریف هر یک از. SEM مخفف بازاریابی موتور جستجو است که یک نوع از بازاریابی اینترنتی است که در تلاش برای ترویج وب سایت های آژانس با بهبود دید خود در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) از طریق استفاده از پرداخت قرار دادن تبلیغات متنی و پرداخت شمول است. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو که شامل همان هدف از بیمه SEM بهبود یافته آژانس, دید وب سایت در SERPs اما پس از هدف قرار دادن آلی (رایگان) لیست. بیمه SEO یک زیر مجموعه و یا جزء از SEM و اغلب به عنوان یک جزء لازم از SEM طرح. کلمات اختصاری فراوان برای هر دو طرح. در اینجا برخی از عناصر کلیدی جستجوگرها همه از آن خواهد شد در عرض یک شرح جامع تر آژانس SEM برنامه:

یک. آژانس طراحی وب سایت

b. در صفحه بهینه سازی

c. خارج از صفحه بهینه سازی

d. رسانه های اجتماعی (برخی این را در نظر بگیرید SEM)

e. آژانس, وبلاگ نویسی

f. سایت تصاویر

g. سایت ویدئوها

h. مربوط Backlink ساختمان

من. کلاه سفید جستجوگرها چرخ

هنگامی که ما بحث در مورد SEM ما اضافه پرداخت برای عملکرد گزینه ها از جمله سازمان بیمه مبارزات انتخاباتی PPC و کلمات تبلیغ, مقاله ارسالی میکرو وبلاگ نویسی و غیره. تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی انجام شده است برای هر دو SEO و SEM. سازمان بیمه SEM نیاز به مراقبت مداوم و توجه مداوم باید آن را به روز رسانی و نظارت مستمر. یکی دیگر از جنبه های SEM است, بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) و موتور جستجوی مدیریت بازاریابی (SEMM). SEMM مربوط به فعالیت های بسیاری از جمله SEO اما با تمرکز بر ROI مدیریت به جای ترافیک ساختمان معیارهای. SEMM نیز ادغام جستجوگرها آلی مشتاق به سمت بالا SERP رتبه بندی بدون نیاز به PPC بودجه دلار است.

بنابراین ما می توانیم اضافه کردن SEMM SMM و PPC به ما SEM لیست تکمیل اصول اولیه برای الفبای SEM و SEO. اجازه دهید به بررسی آنچه که یک SEM لیست ممکن است مانند نگاه:

یک. آژانس طراحی وب سایت

b. در صفحه بهینه سازی

c. خارج از صفحه بهینه سازی

d. رسانه های اجتماعی (برخی این را در نظر بگیرید SEM)

e. آژانس, وبلاگ نویسی

f. سایت تصاویر

g. سایت ویدئوها

h. مربوط Backlink ساختمان

من. کلاه سفید جستجوگرها چرخ

j. مبارزات انتخاباتی PPC

k. کلمات تبلیغ تجزیه و تحلیل

l. میکرو وبلاگ نویسی (توییتر و غیره.)

m. یوتیوب (تصویری)

n. چرخ دستی های خرید

o. مدیریت مبارزات انتخاباتی PPC & بودجه نقد و بررسی

p. نسبت تبدیل مدیریت و تجزیه و تحلیل ROI

ما تا حدودی جامع تر SEM لیست مکان های ما بیش از نیمی از راه را از طریق حروف الفبا و آن را فقط یک لیست از اصول اولیه است. بزرگ وجود دارد پیچیدگی با SEO و بیمه SEM نه به احتمال زیاد تسلط گاه به گاه محقق یک عامل آژانس مالک یا سازمان تولید کننده مشتاق خود را برای بهبود فن آوری وب مهارت. حتی خوب کارکنان بخش بازاریابی از کوچک به متوسط سازمان شاید در 50 میلیون دلار به $750 میلیون دلار حق بیمه در محدوده (5 میلیون دلار برای$75 میلیون در آژانس با کمیسیون ممکن است سرگرم برون سپاری این نوع از مجتمع بیمه طرح های بازاریابی به یک متخصص استوار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *