8 مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی

[ad_1]

امروز در این مقاله بحث خواهد شد در مورد رسانه های اجتماعی و چگونه آن را کمک کرده است تا بسیاری از سایت های بزرگتر روزمره است. سایت های بزرگتر در ادامه به استفاده از قدرت اجتماعی “آگاهی” در این سایت های اجتماعی.

من شده اند قادر به جذب اکثریت ترافیک تا کنون از رسانه های اجتماعی و از آن شده است یک نقطه شروع عالی برای انجام این کار. هر وبلاگ جدید نیاز به جذب و بسیج مزایای استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی.

یکی از مزیت های در حال استفاده از ترافیک خود را در حال حاضر در سایت. توانایی اضافه کردن اتصالات در هر سایت. و در نهایت نیاز به استفاده از آن در هر زمان شما نیاز به هر دو نفر قبلی امتیاز.

با یک اشاره از یک سایت اجتماعی هر کس می داند که رشد آن روزمره است. Pinterest. آن است که در حال حاضر رسما “سوم” بزرگترین سایت های رسانه های اجتماعی بیش حتی LinkedIn. از آن شده است به نام “50 بهترین وب سایت سال 2011” با توجه به Time.com و لیست خود را.

هر سایت اجتماعی روند در حال حاضر به استفاده از رابط. روند در حال رشد بوده است با پینترست به عنوان مثال به عنوان نخست رابط. این رشد یک روند قرار داده است که سبک به تمرین بر روی اینترنت می پروراند.

رسانه های اجتماعی به طور کلی بوده است نقطه کانونی از موفقیت در اینترنت از آنجا که “انسان” به نظر می رسد برای پیدا کردن اتصال به یکدیگر باید نیاز به جنبه ای از زندگی است.

این مقاله به لیست بالا 8 مزیت های سایت های اجتماعی را ارائه می دهند. شما هم امکان استفاده از سایت های اجتماعی را ارائه می دهد. یافتن پست های زیر و دریافت “مزیت” شناسایی! لطفا به اشتراک بگذارید!

1. ترافیک فوری

با Facebook داشتن بیش از 845 میلیون کاربر فعال ماهانه با توجه به jeffbullas.com و پینترست با 10 میلیون آن را نشان می دهد تا ثابت کند که رسانه های اجتماعی یکی از مهمترین و قابل دسترسی از ویژگی های اینترنت.

چرا استفاده از ترافیک برخی از سایت های رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد ؟ آن خواهد بود مفید به سایت خود را برای دریافت کنید که ترافیک و با نام تجاری خود را بیشتر “آگاه”.

نه همه که ترافیک چیزی است که شما نیاز به رفتن به. تنها یک بخش کوچک از اعداد است. این بخش کوچک است که در بالا هدف قرار داده و آنچه شما واقعا به دنبال جذب سایت خود را.

وجود دارد برخی از آمار است که ارزش توجه را بر روی اینترنت. از همه آنها این است که بسیار واضح Facebook است که “شاه” و ارزش سرمایه گذاری به. آن می تواند متفاوت برای شما, از شما می تواند جذاب تر در توییتر.

آن است که همه در مورد آنچه در زمان شما سرمایه گذاری در یک سایت اجتماعی و بر اساس آن است که بازده بازگشت.

2. صحبت و ارتباط با همسالان خود را

همسالان خود را می تواند صاحبان سایت و یا وبلاگ نویسان است که محتوای آنها و آنها در حال توزیع آن را به اجتماعی توده ها. رسانه های اجتماعی ساخته شده است آن را یک امکان و یک “باید” به شکل روابط خود را با همسالان.

اتصال و صحبت کردن با آنها. که یکی از مهم ترین وظایف برای یک مبتدی. فقط گفت: “سلام حال شما چطور است” یک قاتل است باز به یک اتصال. همچنین پیشنهاد به اجازه دهید آنها را می دانم که اگر شما می توانید هر یک از مطالب آنها ممکن است.

داشتن حق برترین افزونه های وردپرس در اختیار شما است یک گام نزدیک تر به بهره گیری کامل از رسانه های اجتماعی.

از آنها بخواهید شخصا به مطمئن شوید که آنها می دانند که شما به اشتراک گذاشته محتوای خود را به عنوان آنها بیشتر apt به پاسخ با همان عمل است.

3. گرفتن یک زیر!

گرفتن ترافیک از رسانه های اجتماعی یک چیز است اما برای به دست آوردن آنها را به دوست و یا شما به دنبال یکی دیگر. از آنجا که رسانه های اجتماعی ترافیک شناخته شده است برای ترافیک است که می آید و می رود آن را ایجاد بزرگ خوشه سپس کاسته روز بعد.

نیمی از زمان شما به دنبال برای دریافت ترافیک از یک اجتماعی بازدید کننده سعی کنید به آنها را به شما به دنبال در. درخواست یک شروع و ارائه محتوای منحصر به فرد نیز شروع به گرفتن آنها را به ثبت نام.

4. دریافت کمک های بیشتر برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را

از آنجا که رسانه های اجتماعی است در مورد اتصال و به اشتراک گذاری آنچه که منافع آنها ارسال مقاله شما وجود دارد ممکن است مورد علاقه آنها را به عنوان به خوبی. آنها را در آن نگاه کنید و آنچه را که آنها ممکن است کمک به شما برای شروع با به اشتراک گذاری.

یک راه برای به دست آوردن سهام بیشتر شکل یک قطعه از محتوا است که شامل همسالان خود را در آن در برخی از راه و درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن آن است. دیگر برای تماس با خود را “حلال” خوانندگان و یا پیروان شما هستند در ارتباط با و درخواست آنها را در همان راه به عنوان به خوبی.

5. آن را به رایگان استفاده کنید

هیچ هزینه وجود دارد و استفاده از آنها را به عنوان آنجا که می توانید. راه اندازی یک پروفایل است که به نظر می رسد کار کرده و تمام زمان خود را “اطلاعات”. شروع به زیر و با به عنوان بسیاری از شما می توانید و به آرامی محدود کردن جستجوی خود را.

آن رایگان است برای به اشتراک گذاشتن و استفاده از امکانات اجتماعی سایت مانند جلسات و یا گروه. آگاهی از امکان اتصال با دیگر “مشابه” مردم و به اشتراک گذاری آنچه شما باید ارائه دهد. نگه داشتن این استراتژی در یک پایه منسجم ، شما پاداش.

6. یک پایگاه داده بزرگ از ایده ها

در سایت های اجتماعی در برخی از مناطق آن وجود دارد بسیاری به دنبال پاسخ برای مشکلات خود را. مردم به دنبال راه حل و یکی از مکان هایی که آنها به دنبال این است که در رسانه های اجتماعی که در آن آنها ممکن است در زیر یکی از معلمان خود را چنین به عنوان یک وبلاگ نویس و یا مربی.

مشکلات = ایده های. شما همچنین می توانید ایده ها با نگاه به آنچه که در این روند وجود دارد و گرفتن برخی از این پرنیان. نگاهی به مطالب دیگر و تجزیه و تحلیل برای خودتان چیزی است که بازدید از آن. آن سخت است نه به شکل که. فقط نگاهی به نشانه های اجتماعی مانند نظرات و یا امثال رسانهها و غیره…

جاسوسی خود را در رقابت اساسا.

7. رسانه های اجتماعی = شبکه های اجتماعی

کاملا جنبه اساسی از دریافت موفقیت در رسانه های اجتماعی. که ممکن است به عنوان نام دیگر آن. اگر شما شبکه با دیگران در این سایت و فقط پمپاژ فقط مطالب خود را و به امید آن شناخته می شود.

نوچ. از آن نمی باشد.

تنها راه آن خواهد بود که اگر پیروان خود را و یا آنهایی که نزدیک به اشتراک گذاری و کمک به شما ترویج بیشتر است. این چیزی است که من تا به حال به یاد بگیرند و فکر نمی کنم از آن است که راه. پس مخاطب خود ارتباط نزدیک و کمک به یکدیگر با به اشتراک گذاری. به این ترتیب, شما قادر خواهید بود برای رسیدن به بیشتر پایین کانال های رسانه های اجتماعی.

8. افزایش خود را با نام تجاری “نام”

حتی “بزرگ” نام شرکت های که باید قبل رسانه های اجتماعی جنون شروع به پریدن کرد در این رسانه به رشد کسب و کار خود را حتی بیشتر. با توجه به eMarketer.com, 88% درصد از بازاریابان معتقدند که رسانه های اجتماعی کمک کرده است رشد خود را با نام تجاری “آگاهی”.

حتی اگر شما تا به حال وب سایت شما وجود داشته باشد قبل از رسانه های اجتماعی در حال حاضر زمان به رشد است که نام سایت خود را به نام تجاری است که می تواند شناخته شده گسترده تر mas, زمانی که رشد کرده است. یک استراتژی هوشمند است به نگاهی به سگ بزرگ و گرفتن “برخی” از این ترفندها استفاده می کنند چون آنها تجربه بیشتری در این زمینه است.

روکش از 8 رسانه های اجتماعی مزایای

وجود دارد شما آن را دارند. 8 مزیت های بزرگ ذکر شده در اینجا شما می توانید حالا از رسانه های اجتماعی و تعامل. آن را نیز می تواند ده مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی برای سایت شما.

هیچ بهانه ای نیست برای استفاده از رسانه های اجتماعی مانند آن است, و اگر شما با استفاده از آن من مطمئن هستم که شما با استفاده از تمام مزایای استفاده از آن. من انجام شده بود همان تا من کشف خودم در چه معنای واقعی رسانه های اجتماعی است.

کار بر روی هر یک از این هشت نقطه در یک زمان. این به معنای کار امتیاز و پله-سنگ به سطح بعدی از رسانه های اجتماعی خود را نامزدی.

از تمام این نقاط, درست, کلید برای موفقیت در هر سایت اجتماعی است که تعامل و زمان. وقت خود را صرف بهتر شدن شرایط خاص که سایت های رسانه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *