7 C از کلیپ های بازاریابی

[ad_1]

استفاده می شود وجود دارد یک زمان نه چندان طولانی پیش که بازاریابی فیلم فراتر از دسترس بسیاری از کوچک و متوسط کسب و کار. تجهیزات گران شد, نه به ذکر است هزینه زمان صرف شده برای ویرایش فیلم خام به چیزی که نگاه حرفه ای است. با رشد سرسام آور از یوتیوب همراه با گوشی های هوشمند مالکیت در اینجا در بریتانیا بیش از 50% و تصویری است که در حال حاضر روزانه یک بخشی از زندگی ما است. این امر منجر به کاهش در هزینه های فیلمبرداری و تولید و بازاریابی یک استراتژی مناسب برای اکثر کسب و کار.

در حالی که آن را هنوز هم ممکن است یک ایده خوب برای استفاده از تاسیس تصویری بازاریابی شرکت برای پروژه های بزرگتر شما می توانید فیلم های خود را اگر شما می خواهید به. سریع “چگونه به” سبک ویدئوها همراه با توصیفات های ویدئویی هستند یک راه بسیار خوبی برای احساس راه خود را به ویدئو عرصه بازاریابی. بله شما می توانید با استفاده از گوشی های هوشمند خود و یا نسبتا ارزان دوربین دستی اما شما نیز به احتمال زیاد نیاز به یک میکروفون خارجی خوب و احتمالا برخی از نور اضافی. شما همچنین نیاز به فکر می کنم با دقت در مورد آنچه شما می خواهید ویدئو های خود را برای رسیدن به. با که در ذهن در اینجا 7 C از کلیپ های بازاریابی:

1. ارتباطات – هنگامی که شما در مقابل دوربین آن را فقط در مورد آنچه به شما می گویند اما در مورد چگونه شما آن را می گویند. شما نیاز به تمرکز بر روی ارتباطات غیر کلامی درست به همان اندازه, اگر نه بیشتر از کلمات شما در حال صحبت کردن. وجود دارد بیش از حد بسیاری از خسته کننده talking heads سبک فیلم در خارج وجود دارد, بنابراین اگر شما می خواهید را به شما ایستادگی کردن مطمئن شوید که شما زیبا و متحرک.

2. ضبط – شما باید حدود 10 ثانیه برای جذب بیننده تخیل و یا دیگری آنها به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به حوصله و حرکت می کند. شما نیاز به آنها را به یک دلیل انجام می شود بنابراین روشن در مورد آنچه شما در مورد صحبت کردن و توجه خود را گرفتن.

3. جمع و جور – موثر ترین فیلم ها کوتاه و به نقطه. روشن و مختصر و هر تلاش برای بی هدفی بیش از حد طولانی است. مگر در مواردی که شما نشان میدهد که چگونه به چیزی یا انجام یک وظیفه مانند رفع ریختن سقف وجود دارد بدون نیاز به فراتر از 90 ثانیه

4. اعتبار – مگر اینکه بیننده در واقع معتقد است که آنچه شما می گویید شما به احتمال زیاد به هدر رفتن زمان و پول خود را پس نمی, همه چیز بیش از حد. بحث در مورد مشتریان واقعی به شما کمک کرده و با استفاده از نمونه های خاص برای نشان دادن و امتیاز خود را.

5. مطالب – کرم در کیک اسفنجی گوشت در ساندویچ… مگر اینکه آن وجود دارد و بقیه آن فقط برگ شما را کمی نا امید کرد. محتوا می تواند یک مشتری گفت: چه کار فوق العاده انجام داده اید برای آنها این می تواند یک نکته در مورد چگونه به انجام کاری و یا آن را می تواند درخواست بیننده خود را به انجام چیزی.

6. اتصال – داشتن توانایی ایجاد ارتباط با بیننده خود را بازاریابی به سطح بعدی. اقامت آرام نگه داشتن آن مکالمه بحث در مورد تجربه خود را و نشان می دهد که شما می توانید همدردی.

7. فراخوانی برای اقدام – داشتن تماس روشن به عمل در پایان ویدئو های خود را کمک خواهد کرد که بیننده تصمیم بگیرند که چه برای انجام بعدی و امیدوارم راهنمای آنها را در طول راه شما می خواهم آنها را به. که آیا برداشتن تلفن برای تماس با شما و یا کلیک کردن در جای دیگر در وب سایت خود را به صورت درخواست کسب اطلاعات بیشتر شما نمی خواهید آنها را ترک ویدئو های خود را نمی دانستند آنچه را که آنها باید انجام بعدی.

اگر شما جدی در مورد انجام آن را به خودتان ویدئو برای کسب و کار خود و پس از آن ما قطعا می خواهم توصیه می کنیم به دنبال در برخی از آموزش های ویدئویی برای کمک به شما آغاز شده است. مطمئن شوید که شما باید تجهیزات مناسب دانستن چگونه برای برنامه ریزی یک ساقه ویرایش و سپس آپلود ویدئو تمام چیزهایی که شما نیاز به احساس راحتی با. دریافت که طبقه بندی شده اند و شما می توانید شروع به استفاده از قدرت تصویری به رشد کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *