7 راه نسل Z متفاوت از Millennials

[ad_1]

نسل Z یا “Gen Z” کسانی هستند که متولد پس از سال 1998 و حدس بزنید چه ؟ آنها در حال حاضر موثر بر کسب و کار به دلیل قدیمی ترین در میان آنها در حال ورود به دانشگاه سن و یا رفتن به محل کار. و اگر شما متوجه نیست که آن را براق نسل جدید است بزرگتر از وای که کسب و کار شده اند شیفته با سال. زمان آن رسیده است برای ما تغییر نگاه به عنوان سخت به عنوان آن ممکن است از نسل وای و شروع به نگاه Gen Z زیرا آنها در مورد برای تبدیل شدن به آینده بازاریابی وسواس.

هر نسل دارای ویژگی های متمایز خود و Gen Z متفاوت است. بیایید نگاهی به برخی از اساسی ترین راه های آنها متفاوت از وای چرا که آن را در نهایت تاثیر خود را چگونه کسب و کار بازار به آنها.

  1. به آنها اصالت بیشتر: Gen Z برداشت در همان منافع وای به می خواهید به صحت و شفافیت; اما Gen Z می خواهد بیشتر از آن. یک مثال عالی از این در کسب و کار است که چگونه عقاب آمریکایی کشف شده است که آن را صفر فتوشاپ سیاست جذب طرفداران از Gen Z نسل از Millennials.
  2. مکالمه همراه از طریق تکنولوژی: Gen Z علاقه مند است مربوط به برندها و کسب و کار از طریق فن آوری. اگر شما می خواهید برای رسیدن به این نسل از مصرف کننده شما باید به آنها بگویید که داستان خود را در سیستم عامل های مانند اسنپ چت. Gen Z باید دستگاه های خود را و آنها اول مربوط به کسب و کار از طریق دستگاه های خود را و پس از آن در راه های دیگر. فکر می کنم اگر تلفن همراه به عنوان قیف که از طریق آن شما درگیر برای همه چیز با Gen Z از جمله حتی ارائه اخبار است.
  3. جست و خیز مرد دگرجنسگرا به کار: نسل Z می داند که آنها در حال زندگی در یک جهان کاملا جدید. بیشتر مسیرهای سنتی مانند رفتن به کالج در نظر آنان اعمال نمی به آنها در عصر دیجیتال است. Gen Z علاقه مند است در بدهی های عظیم بارهای با وام های دانشجویی و اقتصاددانان انتظار دارند سطح بالایی از اواخر نوجوانی به جست و خیز مدرسه و رفتن مستقیم به نیروی کار است.
  4. فراموش کار تیمی: وای شناخته شده برای تمایل خود را به همکاری و کار به عنوان بخشی از یک تیم در یک تجربه مشترک است. نه چندان با ژنرال Z. آنها در حال بازگشت به از نسل های قبلی است که ترجیح داده به رقابت با یکدیگر. Gen Z است که علاقه مند به اشتراک گذاری فضاهای کاری و اکثر علاقه مند به همکاری “تیم” محیط کار.
  5. استقلال نقطه کانونی: همراه با یک ورید مشابه از Gen Z اجتناب تیم Gen Z خیلی بیشتر مستقل نسل. Gen Z علاقه مند است در ورزشی خاص هر “گرم” علامت های تجاری. آنها فردگرا و آنها می خواهند دیگران آنها را به عنوان افراد منحصر به فرد. کسب و کار است که علاقه مند به بازاریابی به نسل جدید باید به فکر می کنم در مورد داستان سرایی که جشن های فردی.
  6. کسب و کار با خطر: وای بودند به شدت با احتیاط در مورد شروع کسب و کار خود و مخالف درست است با ژنرال Z. Gen Z است که 55 درصد بیشتر به احتمال زیاد به می خواهید برای تبدیل شدن به یک کارآفرین در کسب و کار خود را از Millennials. آن می ایستد به همین دلیل است که اگر بسیاری از این نسل را نمی خواهد رفتن به کالج است که بسیاری از شما می خواهید برای تبدیل شدن به صاحبان کسب و کار–به ویژه به دلیل کار روند همچنان به حرکت از اشتغال به مستقل, مشاوره, و غیره.
  7. چهره به چهره در مد: وای باید ترجیح قوی برای ارتباط از طریق فن آوری های مانند چت و ویدئو کنفرانس و یا متون. اما Gen Z ترجیح چهره به چهره (که من را خوشحال می کند). 53 درصد از Gen Z جمعیت حمایت از ملاقات حضوری برای بحث در مورد مسائل است. چگونه در مورد آن ؟ آنچه را “پیر” جدید دوباره است.

نسل Z است که بخش قابل توجهی از جمعیت است. در واقع Gen Z نشان دهنده 26 درصد از جمعیت. واقعیت این است که با آن اندازه قابل توجه و این واقعیت است که آنها به دنیا در عصر دیجیتال و فکر می کنم خود را به اتصال وای فای است و مهم تر از حتی یک حمام این نام تجاری در کونی-نسل جدید است در آستانه انقلابی در کسب و کار و جامعه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *