7 دلیل که چرا کسب و کار شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

آن's یک واقعیت غم انگیز این است که اکثر شرکت های don't باید یک برنامه ریزی استراتژی بازاریابی دیجیتال. آنها فقط با صندلی از شلوار خود را انجام می دهند کمی اینجا و کمی وجود دارد. اما اگر شما توسعه مناسب استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می توانید برای جلوگیری از بسیاری از مسائل و ایجاد یک مجتمع رویکرد بازاریابی.

در اینجا 7 دلیل که چرا کسب و کار شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال.

1. فراهم می کند و جهت و تمرکز

You've شنیده گفت که اگر شما سعی می کنید به درایو در جایی بدون دانستن که در آن شما're رفتن شما برنده't همیشه وجود دارد. بازاریابی خود نیاز به یک هدف و یک برنامه برای رسیدن به این هدف در نظر گرفتن مراحل است که شما می دانید محل کار و یا در تست مراحل را برای پیدا کردن اگر آنها کار می کنند.

2. ترویج بیشتر متمرکز صدا با نام تجاری

هنگامی که شما یک برنامه شما می توانید اطمینان حاصل شود که تمام مواد بازاریابی خود را (از جمله تصاویر و مطالب و صدا) مطابقت با نام تجاری خود را. هنگامی که شما're انجام کارهایی که در آخرین لحظه ممکن است مطابقت ندارد. داشتن یک طرح است که همیشه یک رویکرد بهتر برای کمک به گسترش آگاهی از نام تجاری خود را.

3. کمک به توسعه قوی گزاره ارزش

هنگامی که شما را از زمان برای برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی خود را این's بسیار ساده تر برای حفظ ارزش گزاره در تمام سیستم عامل های مختلف.

4. کمک می کند تا شما را وادار به دانستن مخاطبان خود را بهتر

هنگامی که شما توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نیاز به انجام تحقیقات خود را به طوری که شما را وادار به دانستن مخاطبان خود را بهتر است. به علاوه شما را بررسی آمار خود را بیشتر کمک خواهد کرد که شما را وادار به دانستن مخاطبان خود را حتی بهتر و چگونه آنها را به پاسخ های مختلف را ارائه می دهد.

5. بهتر و موثر تر ادغام بازاریابی

هنگامی که شما توسعه یک طرح بزرگ نتیجه این است که شما به راحتی می توانید ادغام تمام سیستم عامل با هم در یک منسجم طرح بازاریابی است که حس می کند و نتیجه می شود.

6. جلوگیری از هدر رفتن منابع

هنگامی که شما ایجاد یک طرح آن کمک خواهد کرد که شما برای جلوگیری از به هدر رفتن هر چیزی. You'قادر خواهید بود برای دیدن راه های که در آن شما می توانید استفاده مجدد از محتوای گرافیکی و اطلاعات بازار خود را در همه کانال های دیجیتال بدون نیاز به شروع تازه در هر زمان که می تواند منابع به هدر رفته است.

7. می دانم که در آن برای بهینه سازی تلاش های خود را

هنگامی که شما در نوشتن این برنامه به شما'll متوجه شکاف در آن و قادر به بهینه سازی تلاش های خود را بهتر است. You'll تست کردن صفحات فرود عناوین آزمون تست گرافیک و پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار به شما به عنوان حرکت به جلو با برنامه.

این نیست که فوق العاده پیچیده به کار می کنند. اما داشتن یک طرح به این معنی شما می دانید که در آن شما می خواهید برای رفتن و تعیین اهداف با اقدامات برای رسیدن شما به این هدف است. آن را نیز بدان معنی است که اگر چیزی کار نمی کند برای رسیدن شما به هدف خود را شما می توانید تغییر جهت به این دلیل شما're توجه به اینکه آیا آن's کار و یا کار نمی کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *