6 جدی نوشتن مقاله کمبود و 6 راه شما می توانید آنها را رفع کنید

[ad_1]

به عنوان یک نویسنده و سردبیر دوربین دیجیتال منطقه من صرف ساعت هر روز تمیز کاری ezine انبارهای برای مقالات برای قرار دادن در مقابل یک گرسنه اطلاعات عمومی.

من قطعا بسیاری از مقالات ، تعداد آنها به هزار نفر است. چون من نیاز به محتوا به غذا حریص مخاطبان من را انتخاب کنید به عنوان بسیاری به عنوان من می توانم حتی اگر من اغلب نه واقعا خوشحال با بسیاری از آنها.

“چرا” من می شنوید شما بپرسید, “آیا شما انتشار مقالات است که شما خوشحال هستند؟”

پاسخ نهفته است در چند ناگوار کمبود در بسیاری از مقالات منتشر شده در مقاله انبارهای…

کمبود شماره یک: محتوای نامناسب

بسیاری از مقالات نکته سطحی. نویسنده ممکن است با یک شروع خوب فرض می گویند نیاز به تحقیقات انجام شده دوربین های دیجیتال قبل از خرید یک, اما پس از آن قطره توپ.

در واقع تنها چیزی که در این مقاله می گوید: در 500 – 600 کلمه یا بیشتر است “آیا برای مشق شب خود را”.

— وجود دارد هیچ بتن پیشنهادات که چگونه به انجام تحقیقات است.

— وجود دارد هیچ پیشنهاد منابع که در آن خواننده می توانید برای پیدا کردن اطلاعات.

— وجود دارد هیچ معیار های که خواننده می تواند تصمیم بگیرد که کدام دوربین بهتر است برای او.

در این مقاله ممکن است به عنوان به خوبی نوشته شده است. نویسنده صرفا گفتن خواننده چه او در حال حاضر می دانستند فراهم می کند و هیچ اطلاعات واقعی. به یاد داشته باشید: آن را نه “محتوا است که پادشاه است; آن محتوای با کیفیت است که پادشاه است.

کمبود شماره دو: وابستگی به تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی

فقط در مورد هر مقاله در نوشتن مقالات برای وب سایت تاکید می کند که خلقت خود را باید “غنی” در کلمات کلیدی خود خوانندگان است و خواندن به موتورهای جستجو.

مشکل می آید زمانی که شما سعی می کنید که شامل تمام از کلمات کلیدی مناسب در مقاله خود را به طوری که مردم را پیدا کنید و آن را بخوانید. خطر این است که شما در واقع تنزل محتوای مقاله و آن را کمتر مفید است.

کمبود شماره سه: نه گرفتن توجه خواننده را در آغاز

هیچ چیز وجود دارد که جذب خواننده بیشتر به سرعت به یک مقاله از یک داستان کوتاه حکایت یا تجربه شخصی که برای شناسایی او را با این موضوع است.

این حکایت یا داستان کوتاه باید بر اساس تجربه یا خود آشنایی و یا یک وضعیت قابل قبول و باید در مقابله با این خواننده با یک مشکل غوطه ور خود را در یک معضل و یا فراخوانی یک احساس است که به طور مستقیم منجر به راه حل های مطرح شده توسط این مقاله است.

بسیاری از نویسندگان مقاله شروع به شلیک حقایق در خواننده و سرسختانه در همان پاراگراف به پیشبرد راه حل بدون واقعا ساختمان تا خواننده حس کنجکاوی و یا انتظارات.

کمبود شماره چهار: هیچ سازمان

بسیاری از نویسندگان و زمانی که آنها تصمیم می گیرید آن زمان برای پمپ کردن روزانه خود را (و یا دقیقه-ly) مقالات نشستن و نوشتن بند بعد از بند تا زمانی که تعداد کلمه می رسد 850 کلمات و یا پس بدون هیچ گونه قابل تشخیص سازمان به کار خود را.

سپس آنها را متوقف و آتش آن را خاموش.

کمبود شماره پنج: هیچ زیر سر و یا گلوله

ما بار مقاله با پاراگراف های بلند که در نمایشگاه هیچ منطقی می شکند.

این مقاله به هیچ:

— Subheads. یک مختصر و مفید subhead برای هر پاراگراف را بستم خواننده را علاقه و منجر به آن. اگر خوانندگان خود روبرو نیستند حداقل یک subhead پس از خواندن چند پاراگراف شما احتمالا آنها را از دست داد.

— گلوله. اگر شما رو به چند نکته شما می خواهید را در یک پاراگراف ایجاد به عنوان بسیاری از گلوله های که شما نیاز دارید. آن بیش از حد نیست البته. گلوله ها مانند نمک.

— شماره. اگر شما مرحله پی در پی شما می خواهید خواننده را به تعداد آنها. آن را می سازد آن را بسیار آسان تر برای کشف کردن آنچه شما در حال تلاش برای گفتن.

کمبود تعداد شش و نهایی ترسناک: دستوری و املایی

— Gramatical اشتباهات. بله شما می دانستم که این یک آینده شد-چیزهایی مانند “خود را هنگامی که شما معنی “شما; “آن زمانی که شما به معنای “آن است.

–اشتباهات املایی. خواننده خود فرض خواهد شد که اگر شما نمی توانید طلسم, شما نمی دانید که آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد.

— جملات ناقص. باید یک موضوع یک فعل و یک شی مگر اینکه شما در حال فانتزی و می دانم که شما در حال فانتزی.

— کلمات گم شده. کلمات گم شده, مثلا,, “من رفتم نیویورک” هستند به اندازه کافی برای ضربه هر خواننده دور. سوال من این است که “شما را چه؟”

اگر مقاله شما حاوی هر یک از این جلو خوانندگان خود را هرگز دریافت تا آنجا که جعبه منابع خود را.

پس راه حل چیست ؟ بیرون رفتن و استخدام نویسنده حرفه ای?

شما در حال حرفه ای. در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید را به مقالات خود را صدای هیس کردن:

1) خواندن حرفه ای مقالات نوشته شده در وب سایت تا زمانی که شما جذب می شود و سبک خود را.

2) توسعه صدای خود را. این کار را با نوشتن و نوشتن.

3) قرار دادن یک تصویر فرضی خود reader بر روی کامپیوتر و نوشتن به آن شخص است. چه چیزی شما نیاز به می گویند برای گرفتن و نگه داشتن توجه خود را?

4) شکستن آن. استفاده از subheads گلوله و اعداد. حفظ کشیدن خواننده پیش رو را با subheads.

5) ویرایش کنید.

— خواندن و دوباره خواندن آنچه شما نوشته شده; قطع کردن کلمات غیر ضروری. فکر می کنم اقتصاد: کمتر بیشتر است.

— کسی دیگری را به خواندن آن-کسی که نه شما را دوست دارد و نه شما متنفر است.

— خواب بر روی آن. هرگز از ارسال یک مقاله در همان روز شما آن را نوشت. مغز شما خواهد شد “طبخ یک شبه و شما فکر می کنید از همه نوع از چیزهایی که شما نیاز به می گویند و…را تغییر دهید.

— خواندن آن از پایین به بالا. این یک راه خوب برای گرفتن غلط املایی پس از شما را در آن نگاه کرد و برای بیش از حد طولانی است.

— خواندن آن با صدای بلند.

— انجام یک بررسی املا. در این عصر مدرن از چک کردن املا کلمه پردازنده چگونه می تواند هر کسی ارسال مقاله که شامل غلط املایی کلمات ؟

6) مراقب باشید از بررسی املا. آن را گرفتن نیست و کلمات مورد استفاده در متن. .

خط پایین این است که بیشتر وقت خود را با مسائل است. نوشتن چیزی است که شما را در ezines درخشش مانند ستاره های دنباله دار و به شما امکان دیدن رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *