6, بازاریابی دیجیتال, نکاتی برای بازاریابان در سال 2020

[ad_1]

اگر شما به دنبال برای برخی از بازاریابی دیجیتال راهنمایی شما در صفحه سمت راست. در این مقاله ما می رویم به بحث در مورد 6 از موثر بازاریابی آنلاین راهنمایی و ترفندها. با این راهنمایی شما به احتمال زیاد برای لذت بردن از نتایج بزرگ.

1. بهینه سازی سایت برای جستجوی صوتی

با توجه به پیش بینی نیمی از این جستجوها را مبتنی بر قابلیت جستجوی صوتی در سال 2020 است. بنابراین ما نشان می دهد که شما بر روی این جنبه از خود استراتژی های بازاریابی آنلاین. به عبارت دیگر کسب و کار شما باید جستجوی صوتی حمایتی. برای مثال شما می توانید “نزدیک من” از ویژگی های است که خواهد تلاوت بهترین نتایج محلی اگر از کاربران با استفاده از این اصطلاح به جستجوی صوتی.

2. بهره مندی از تاثیر گذار در بازاریابی

در حال حاضر سریعترین رشد بازاریابی دیجیتال است که تاثیر گذار در بازاریابی است. این چیزی است که مردم تمایل به خرید محصولات توصیه شده توسط افراد مشهور مورد علاقه خود را. این شناخته شده به عنوان رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها.

امروز رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها نیز کاملا قابل اعتماد در چشم پیروان خود را. بنابراین شما می توانید آنها را برای شما تاثیر گذار کمپین های بازاریابی. نکته خوب این است که شما لازم نیست به صرف مبلغ زیادی از پول را برای این کمپین.

3. Revaluate خود را پرداخت کمپین های تبلیغاتی

با زمان تبلیغات است که رفتن را از طریق بسیاری از تغییرات. و این اتحادش را تغییر نیازهای کسب و کار نیز هست. امروز تبلیغات گرایش به تمرکز بر روی آنچه که یک محصول یا سرویس می توانید برای کاربران است.

آنچه شما باید انجام دهید این است که فرد این تبلیغات از جمله ویژگی های این محصولات است که کاربران ممکن است علاقه عمیق در. گذشته از این تبلیغات باید ساده و مختصر است.

4. نظر شخصی

با توجه به آمار حداقل 70 درصد مشتریان که خرید آنلاین را به شهوت و میل برای شخصی در وبلاگ ها و سایت ها. برای مثال اگر یک خریدار اقدام به خرید چیزی از شما, شما ممکن است آنها را ارسال یک ایمیل با نام خود را در ایمیل. نکته خوب این است که شخصی است نه یک هزینه یا فرایند پیچیده است. تمام هدف شخصی است که به خریداران متوجه است که شما آنها را ارزش.

5. در نظر بصری از ویژگی های جستجو

با توجه به آمار جستجو بصری نیز بسیار موثر است این روزها. به عبارت ساده اگر یک کاربر یک عکس محصول را انتخاب وب سایت های مانند پینترست و گوگل نشان می دهد خرید گزینه های سمت راست زیر تصویر آن محصول است. بنابراین خریداران باید آزادی برای خرید این محصول با کلیک کردن بر روی عکس.

6. ارسال محتوای ویدئو

محتوای ویدئویی بسیار محبوب در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook. اگر شما نگاهی به آمار شما می دانید که 52 درصد از خریداران احساس اعتماد به نفس بیشتری در هنگام خرید محصولات پس از تماشای یک فیلم. تا آنجا که پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول حداقل 68 درصد از خریداران می خواهم به تماشای فیلم کوتاه به جای خواندن مقالات طولانی دفترچه راهنما و یا infographics.

غذای آماده

اگر چه جهان از بازاریابی دیجیتال به نظر می رسد کاملا به چالش کشیدن شما می توانید این کمپین بسیار آسان تر به اجرا اگر شما استخدام خدمات یک بازاریاب آنلاین خوب. بنابراین بهتر است به دنبال یک خوب ارائه دهنده خدمات حرفه ای.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *