6 آینده روابط عمومی گرایش

[ad_1]

که روابط عمومی روند می تواند کمک به پیشرفت و بهبود خود را?

این ویژگی ها از این تجارت می تواند سخت به استاد و در عین حال آنها می تواند کمک به شما شروع به سر به سمت کسب و کار آینده.

در اینجا چه چیزی در فروشگاه:

صحه مهارت در تمام سطوح

در گذشته فقط ردیف بالا مدیران قرار داده شد و به نظر به عنوان یک استقرار صنعت خبره. در حال حاضر سطح پایین تر پرسنل در حال ارائه بینش خود را.

این مزایای متعدد است. آن را کمک می کند تا نام تجاری خود را به هدف در یک گسترده تر و متنوع مخاطبان و توزیع محتوای بیشتر. دوم زمانی که مقامات ترک خود شرکت آنها را ترک کنید اطلاعات درجه اعتبار ساقط است.

کمک به کسانی که در تمام رده ها برای رشد و پرورش فردی خود را با نام تجاری. الهام بخش آنها را به نوشتن متفکر محتوا و ایجاد رسانه های اجتماعی دسته که خود را نشان می دهد و دانش است.

به طور کلی افزایش هزینه های روابط عمومی

با توجه به ترکیب گزارش از انجمن ملی تبلیغ و USC مرکز روابط عمومی هزینه های روابط عمومی تغییر خواهد کرد. دقیق تر بازاریابان طرح برای افزایش اشتغال داخلی و به طور کلی هزینه های روابط عمومی بیش از پس از آن پنج سال است.

این است که با توجه به رشد روابط عمومی در طی دهه گذشته و برجستگی سینه های بزرگ آن را تا به حال برای بازاریابان است.

فکر می کنم برخی از رئیس روابط عمومی عملکرد که آن را ارزشمند به یک کسب و کار را توسعه می دهد. ارتباطات دیجیتال است هرگز بیشتر قابل توجه برای کسب و کار و روابط عمومی است که در نقطه میانی آن است.

یکی دیگر از غول های تشکیل دهنده تکامل کسب و کار رسانه های اجتماعی است. شما نمی توانید در کسب و کار امروز بدون رسانه های اجتماعی وجود دارد. روابط عمومی فراهم می کند رویکرد و محتوای خود را به افزایش حضور رسانه های اجتماعی.

افزایش وابستگی به تخصص روابط عمومی شرکت

بسیاری از بوتیک روابط عمومی شرکت تمرکز بر روی ویژگی های خاص از روابط عمومی مانند مراسم تحلیف روابط عمومی و شهرت نظارت. اگر شما با داشتن مشکل در یکی از این مناطق شما می خواهید یک متخصص آموزش دیده فراخوانی عکس.

نترس از تماس در کمک اضافی از زمان به زمان. با استفاده از کارشناسان مجرب در لحظات کلیدی از شرکت خود را گسترش می تواند به شما صرفه جویی از روابط عمومی فاجعه است.

یک چرخش به سمت دیجیتال

زمانی که یک مطالعه در مورد خواسته مهمترین روابط عمومی گرایش برای پنج سال آینده digital storytelling نظارت اجتماعی و داده های بزرگ دربسته در محیط لیست.

را به خط خود را روابط عمومی و بازاریابی با این جهان در حال تغییر, استفاده از قصه گویی دیجیتال شامل تماشاگران خود را.

کمک خارجی دریافت به دانستن مردمی در داخل شرکت و اطلاع از آنها را در مورد آنچه شما جدا از رقبای خود. سهم خود را از خواسته ها و مبارزات خود را. این نوع از داستان را گران شما را به چشم انداز و نگه داشتن آنها را درگیر در داستان خود را.

تبدیل شدن به ماهر در نظارت اجتماعی با برنامه های مانند Hootsuite و ذکر است. برای اولین بار به دیدن negatory بحث در مورد نام تجاری خود را و آماده به آدرس سکسکه قبل از آنها تبدیل به یک مشکل.

با استفاده از داده های بزرگ برای تنظیم محتوا و رویکرد برای رسیدن به هدف خود بیننده است. داده های بزرگ می روشن چه تم و عوارض هستند در روند تجارت خود را بنابراین شما می تواند در میان اولین به آن آدرس. استفاده از آن را به ارائه خود را با برداشت های در حال توسعه موضوعات قبل از رقبای خود را فرصتی برای تلافی.

ارائه جایگزین برای “تیره های اجتماعی’

رسانه های اجتماعی و تاثیر آن را توسعه داده اند به یک بخش ضروری از روابط عمومی و ادراک حرفه ای استفاده از ابزار مانند BuzzSumo و Hootsuite برای استفاده در سیستم عامل آنلاین.

در خارج از آنها به دروغ روش های ارتباطی مانند, متن, ایمیل و برنامه های چت که تقریبا غیر ممکن است برای پیگیری.

سازمان باید تولید خود و مدیریت خود را دیجیتال اموال. توسط تکامل انحصاری پلت فرم شما می توانید شکل یک کتابخانه منحصر به فرد و باارزش محتوا. این تقویت خواهد کرد خود را به بیننده نامزدی و نگه داشتن آنها را به آینده را برای بیشتر و شما را به نتایج قابل توجه.

کمی در مقابل کیفی اندازه گیری

افراد پیدا کردن امنیت در دیدن آمار دقیق از صفحه نمایش “دوست” و نرخ برای اندازه گیری موفقیت روابط عمومی است. اما چگونه شما را اندازه گیری پیشرفت در اعتماد به برند و یا حضور ذهن? این است که در آن متخصصان روابط عمومی باید رسم خط بین کمی و کیفی اندازه گیری.

کمی معیارهای ساده تر ممکن است اما آنها نمی دهد دقیق و یا زندگی به اندازه تصویر از روابط عمومی ROI.

ما شاهد یک چرخش به سمت کیفی اندازه گیری. روابط عمومی ساخته شده است که تلفظ پیشرفت در اندازه گیری با ابزار مانند AirPR و TrendKite.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *