5 B2B جدید از استراتژی های بازاریابی و فروش

[ad_1]

B2B بازاریابی و فروش رهبران باید ارزیابی اتخاذ این 5 B2B جدید استراتژی برای رسیدن به اهداف خود:

ارائه بینش تجاری

رقیب ™ بازاریابی مدل چالش های سنتی مدل به چین بازاریابی و فروش ایجاد یک مشترک استراتژی بازاریابی و فروش است که باعث ایجاد منسجم و صاف سفر مشتری بدون بازاریابی و فروش قطع.

رقیب ™ مدل شامل هر دو بازاریابی و فروش تیم ها به افزایش تلاش های هر دو تیم و ارائه بینش در تمام نقاط لمسی هر دو انسان و دیجیتال. ساخت یک استراتژی منسجم بین این دو تیم نه تنها کمک می کند تا تولید منجر واجد شرایط اما حرکت مشتریان از طریق خریدار مراحل و در نتیجه وفاداری به نام تجاری و افزایش درآمد.

همکاری بین B2B بازاریابی و فروش

همه ما می دانیم که ارتباطات کلیدی است برای بهتر هر رابطه ای در زندگی خود را که درست می ایستد در حالی که ارتباط خود را با تیم بازاریابی و فروش. سازگار ارتباطی بین این دو تیم است که لازم است نه تنها به تولید با کیفیت منجر اما برای ارائه بینش ارزشمندی در امتداد یک خریدار's journey.

“مهم نیست که چقدر CRM صنعت تکامل می یابد گرفتن فروش و بازاریابی تیم synergize است که هدف شماره یک است. هر موفقیت و رشد خود را از همکاری و تبادل افکار زیرا شما می توانید't خدمت به مشتری درست زمانی که خود را بهترین مردم در حال کار کور کنید . “

مارشال ابجو

تشویق منجر تراز جلسات اطراف سفر مشتری با بازاریابی و فروش مدیران کمک خواهد کرد که تولید با کیفیت منجر و به حداکثر رساندن رشد درآمد.

B2B بازاریابی و فروش سیستم عامل پیوستن به نیروهای

موثر ترین راه برای ادغام بازاریابی و فروش تیم است به اهرم سیستم عامل است که متصل بازاریابی آگهی های با فرصت های فروش. بیشتر به طور خاص یک پلت فرم است که قطاری بازاریابی آگهی توسط کمپین منبع و سپس یکپارچه نمرات واجد شرایط و هشدار مناسب توسعه کسب و کار نمایندگی. با یکپارچه سازی و پیکربندی خود را در اتوماسیون بازاریابی و CRM, سیستم عامل, بازاریابی و فروش تیم می تواند ارائه تجربه مشتری در هر نقطه تماس در طول راه.

پرورش منجر همگام با خریدار سفر

وقتی B2B استراتژی های فروش و بازاریابی در تراز با مشتری's انتظارات به عنوان آنها را از طریق خریدار سفر وجود دارد's حجم بیشتر از کیفیت منجر خواهد شد که راه خود را از آگاهی به خرید.

هنگامی که وجود دارد,'s فاصله بین این تیم ها وجود دارد's a قطع و معمولا نتایج در درآمد از دست رفته. برای مثال “آگهی آمده است که از بازاریابی آنلاین مواد حدود 25% از زمان و منجر آمده است که در از فروش – بدون کمک بازاریابی – نزدیک به میزان 1.5 درصد”. زمانی که سنتی فروش قیف عوض شده است و با فروش و بازاریابی خریدار سفر وجود دارد's اتاق برای بهبود فروش آماده می شود.

مطابق اهداف و معیارهای

بدون به وضوح تعریف شده و اهداف مشترک تراز چالش برانگیز است در بهترین حالت. آن طول می کشد تعهد به همکاری, تعریف اهداف مشترک و آن طول می کشد کار سخت است.

شروع با چگونه شما را تعریف و اندازه گیری:

  • نمره های ورودی آگهی
  • بازاریابی منجر واجد شرایط (MQLs)
  • توالی انسان و دیجیتال لمسی امتیاز
  • سطح خدمات برای پاسخ به آگهی
  • بازاریابی سهم بسته برنده فرصت های

درک تغییرات در خریدار سفر و نحوه انطباق B2B فروش و بازاریابی استراتژی های مهم برای تحول در جهان ما ثابت اختلال.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *