5 راه بهبود هنر بازاریابی با استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی یک تغییر اساسی در این راه همه ما ارتباط برقرار کنید. این یک مد زودگذر نیست و در عین حال بسیاری از هنرمندان و گالری هنوز مرعوب و متعجب و متحیر در این ایده از پیوستن به در در رسانه های اجتماعی انقلاب است. یاد این 5 راه برای مهار قدرت رسانه های اجتماعی و بهبود هنر خود را بازاریابی.

1. ساخت خود با نام تجاری:

چه برند ؟ American Marketing Association (AMA) تعریف یک نام تجاری به عنوان: “نام دوره, ثبت نام, نماد یا طرح و یا ترکیبی از آنها در نظر گرفته شده برای شناسایی کالا و خدمات از یک فروشنده گروهی از فروشندگان و متمایز ساختن آنها از کسانی که فروشندگان دیگر.”

  • رسانه های اجتماعی است که سریعترین راه برای ایجاد هویت نام تجاری برای شما و هنر خود را کسب و کار.
  • جامد هویت نام تجاری شما را متمایز از بسته.
  • یک نام تجاری قوی ارزشمند است و خدمت به برقراری ارتباط اعتبار به مشتریان آینده نگر خود را و جمع آوری شده است.
  • استفاده از Twitter, Facebook و YouTube برای ساخت و ساز خود را با نام تجاری با ارسال تصاویر خود هنر, آموزش ها و پست های اخیر وبلاگ.

2. شبکه:

  • خود را به تنهایی نیست! هنرمند بودن یک شغل انفرادی اما با شبکه های اجتماعی.
  • رسیدن به فراتر از خود را در تو رفتگی در دیوار بازار هنر و جذب مشتریان جدید است.
  • دریافت بازخورد فوری یا نقد خود را در آخرین نقاشی و یا پست وبلاگ.
  • یادگیری از دیگر هنرمندان و رهبران کسب و کار.
  • به دست آوردن الهام از دیگران است.
  • بیشتر کسب و کار زرنگ و دانا.
  • Facebook یک راه عالی برای ایجاد واقعی اتصالات ” در هنر من بازار تو رفتگی در دیوار. توییتر به سرعت و به راحتی می رسد فراتر از هنر تو رفتگی در دیوار. من به فروش می رسد هنر من با استفاده از توییتر.

3. نگه داشتن انگشت خود را بر روی نبض:

  • هنرمندان سیاست گذاران و shakers جهان و نیاز به ماندن بگیرید.
  • هنرمندان باید به دنبال گرایش های جدید در طراحی, تزئین, مد و تکنولوژی و چگونه آن را تحت تاثیر قرار خود را از هنر و فروش.
  • در این چالش اقتصاد موفق بودن هنرمند نه تنها شامل ایجاد هنر بزرگ اما همچنین ایجاد یک کسب و کار قوی.

4. بازاریابی:

  • اگر شما یک وب سایت شما نامرئی است. یک وب سایت است که باید یک وبلاگ حتی بهتر است.
  • آن زمان برای هنرمندان به “فکر می کنم خارج از قاب” در مورد هنر بازاریابی!
  • SM در حال حاضر در حال تغییر قوانین بازار است.
  • استفاده از یوتیوب برای به اشتراک گذاشتن ویدئوها از آخرین هنر آموزش و یا آثار هنری است. این ایجاد به رسمیت شناختن نام تجاری و درایو ترافیک به وب سایت خود یا وبلاگ.یوتیوب #2 بزرگترین موتور جستجو در جهان پس از گوگل!

5. نمی شود یک دایناسور:

  • هنرمندان و گالری باید تکامل به ماندن رقابتی است.روشن است که این هنرمندان و گالری که نمی ملحق خواهد شد به احتمال زیاد به راه از رسانه های چاپی.
  • در حال حاضر زمان آن است که از انتخاب طبیعی و بقای اصلح.
  • در پرش حتی اگر شما هنوز آن را درک!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *