5 بازاریابی املاک و مستغلات گزینه های

[ad_1]

فروش یک خانه معمولا می آید به عنوان یک نتیجه از یک ترکیبی از مهار درخواست تجدید نظر, محل, گذاری, بازاریابی, مذاکرات, و چند عوامل دیگر. این مقاله تمرکز خواهد کرد و به طور خلاصه برخی از گزینه های در الگوهای چگونه خانه ممکن است به بازار عرضه شود چرا که ممکن است یکی بهتر از دیگری (در شرایط خاص), هزینه, عوامل, اثر, و استفاده از. هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان تنها یک راه به بازار و فروش یک خانه. سال پیش عوامل املاک و مستغلات به شدت وابسته به تبلیغات روزنامه و این که اکثر خریداران آینده نگر به دنبال اطلاعات. امروز اطلاعات – محور دیجیتال, جامعه خیلی بیشتر اطلاعات به راحتی در دسترس است و در حالی که هنوز هم وجود دارد یک محل برای تبلیغات روزنامه است نه برتر راه بیشتر از زمان. اجازه دهید به بررسی 5 گزینه های بازاریابی.

1. مستقیم کلامی: این شامل چهره به چهره, تلفن, تماس, تماس با مسکن تماس های شخصی و غیره. مزایای شامل هزینه و توانایی برقراری ارتباط موثر بیان این خانه نقاط قوت و فرصت و ایجاد انگیزه در افراد برای گرفتن یک نگاه. نقطه ضعف است و آن را وقت گیر و تا حدودی محدود کردن!

2. بازاریابی مستقیم: برخی از این شامل استفاده از کارت پستال, آگهی چوب لباسی درب برای فروش علائم خانه باز نشانه ، پستها تبدیل شده اند تا حدودی پر هزینه به ویژه هنگامی که شما در نظر نسبتا پایین معامله نرخ اما است که اغلب یک مکمل خوب و مثبت راه برای دریافت پیام.

3. رسانه های چاپی: رسانه های چاپی شامل روزنامه ها و مجلات هفتگی و بخشنامه و مستقیم به صفحه اصلی بازاریابی قطعات. این روش ممکن است تا حدودی گران است و نظرسنجی ها نشان می دهد بسیاری از خریداران امروز را پرداخت کمتر و کمتر توجه به این, نسبت به گذشته!

4. دیجیتال (وب سایت): هنگامی که ما از شرکت کنندگان در خانه باز چگونه آنها در مورد آن شنیده غالب پاسخ است از برخی از وب سایت. بسیاری از استفاده از MLS Trulia, Zillow, realtor.com یا یک بزرگتر آژانس خود سایت. هنگامی که لیست قرار داده شده در چند لیست خدمات بسیاری از وب سایت های دیگر را انتخاب کنید تا اطلاعات آن را در سایت های خود را به عنوان به خوبی. هزینه وجود دارد به این رویکرد است اما احتمالا بیشتر بنگ برای جفتک انداختن از نظر بازاریابی املاک و مستغلات امروز!

5. رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی شامل چیزهایی مانند Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, و غیره. استفاده کم و یا هیچ هزینه, اما هنوز هم وجود دارد بسیار کمی از قطعیت به عنوان اثر خود را به عنوان یک ابزار بازاریابی برای فروش یک خانه خاص است.

خط پایین این است که یک عامل املاک و مستغلات باید بدانید که درک و استفاده از بهترین ابزار بازاریابی در دسترس به فروش یک خانه خاص است. وابسته به نوع و قیمت تو رفتگی در دیوار محل و غیره گزینه ها اغلب متفاوت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *