5 از بهترین راه هایی برای بهبود بازاریابی یوتیوب

[ad_1]

به عنوان محبوبیت ویدئوها رسید و آنها شروع به تبدیل شدن به یکی از مهم ترین کانال های مطالب کشف یوتیوب اهمیت قابل ملاحظه ای افزایش یافت و این شد که متوسط اولیه برای انتشار مطالب.

همانطور که در حال حاضر یوتیوب دومین موتور جستجوی بعدی تنها به گوگل.

تقریبا در حدود 60 ساعت از محتوای ویدئویی آپلود شده در یوتیوب در هر دقیقه و بیش از 4 میلیارد ویدئو تماشا در هر 24 ساعت.

از آنجا که مشتریان تمایل به حرکت در میان سیستم عامل های مختلف آن را تنها حس می کند برای صاحبان کسب و کار برای رسیدن و تهیه کردن به مشتریان خود را در سراسر تمام این نقاط را لمس کنید.

همانطور که همه ما می دانیم که یوتیوب در حال حاضر گوگل, محصول, بازاریابی در یوتیوب به طور خودکار محتوای یک افزایش عظیم در نتایج گوگل و همچنین.

اگر شما هنوز هم نمی رفت به بازاریابی شما باید به عجله بسر می رسانید. اضافه کردن یک بعد کاملا جدید به ترکیب بازاریابی خود را و اضافه کردن عمق به کمپین های بازاریابی خود را.

اگر شما شده است تلاش شانس خود را با بازاریابی یوتیوب برای یک زمان بسیار طولانی است و هنوز هم گرفتن نتایج شما می تواند با استفاده از زیر ذکر شده استراتژی عملی برای افزایش یوتیوب خود را تلاش های بازاریابی

این 4 نکته برای شما بازاریابی یوتیوب بازی:

  • عقب بنشینید و تحقیقات

من نمی توانم دراز به اندازه کافی استرس بر اهمیت درک چشم انداز. آن را به راحتی یکی از مهمترین خوار جنبه های تصویری بازاریابی محتوا است. سعی کنید و درک آنجا که شما می توانید در مورد تو رفتگی در دیوار خود را در بازار هدف و برجسته بازیکنان در حال حاضر در خود را بخش.

  • طرح

وجود دارد یک ضرب المثل معروف است که امر به خوبی در بازاریابی دیجیتال قلمرو. ‘کسانی که موفق به طرح در حال برنامه ریزی برای شکست.’ در حال حاضر که شما به خوبی آگاه از شایع سناریو و رقبای خود را, آن را در مورد زمانی که شما شروع به برنامه ریزی چگونه شما را در مورد آن.

برنامه ریزی تصویری سازه ها و اسکریپت ها یک گزینه است. شما باید همچنین معاون کشیش بخش یک لیست از محتوای سطل. محتوای سطل واقعا موثر منبع آموزش سرگرم کننده و سپس مستقیم بینندگان خود را به هر کجا که شما می خواهید آنها را به.

  • ارسال محتوای غیر متعارف و از خواب بیدار شدن حس کنجکاوی

در اکثر مردم تحمل می خشک و خسته کننده آموزش داده می شود که آن را فراهم می کند و آنها را با اطلاعات منحصر به فرد آنها نمی تواند پیدا کردن در جاهای دیگر. که می شود گفت هیچ کس در حال رفتن به سازمان دیده بان کسل کننده و مرده infomercial. و لطفا آن را یک نقطه به تقلید از هنرمندان مشهور است.

متناوبا, آنچه شما باید انجام دهید این است که خود را فوری محصول منطقه و سعی کنید و مردم هیجان زده در حالی که مثبت تأمل در خود را با نام تجاری و خدمات.

  • شما نمی توانید بدون محتوا اهنگ

بدون محتوا هم اهنگی یوتیوب خود را تلاش های بازاریابی بی ارزش هستند. شما به سادگی می تواند به ساخت یک فن زیر اگر شما سازگار نیست خود را با پست.

بسیاری از یوتیوب بازاریابان شروع قاطع شروع اما محو شدن در طول زمان است. چرا که قوام نیاز به هرگز پایان دادن به کار سخت.

با هر وسیله ای این است که نه یک توصیه برای انتشار کسل کننده دنیوی محتوا. که به سادگی کار نمی کند.

  • همکاری

تقریبا همه موفق یوتیوب بازاریابان شناخته شده همکاری کنند. وجود دارد هیچ چیز بهتر از اعمال نفوذ منافع شخص دیگری کار سخت و مخاطبان و مطالب خود را به اشتراک گذاشته و بازدید توسط میلیون ها نفر.

همکاری متقابلا بهره و وضعیت برنده-برنده برای همه بازاریابان درگیر که در آن هر کس از هر یک از دیگر گروه از مخاطبان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *