5 ابزار بازاریابی اینترنتی: فراهم می کند که بیشترین توسعه بالقوه ؟

[ad_1]

توسعه بالقوه با توییتر نویسی وب سایت های Facebook و YouTube.

ما're همه می خواهم منجر به تولید بیشتر و فروش بیشتر. است't که یک کلید تابع خود طرح بازاریابی اینترنتی ?

ما را از شنیدن در مورد بسیاری از های مختلف بازاریابی آنلاین ابزار و چگونه تمامی این شرکت ها با استفاده از رسانه های اجتماعی, وب سایت, وبلاگ, و غیره. برای به دست آوردن بزرگ موارد زیر و تن فروش.

بسیاری از مشتریان ما درخواست … هستند که در آن بزرگ فروش ؟ چگونه ما شیر را به رسانه های اجتماعی برای تولید بزرگ فروش ؟ باید ما حتی یک سایت دیگر ؟

سوالات همه معتبر افکار و نگرانی های خود را.

همانطور که ما در نگاه های مختلف بازاریابی آنلاین روش ما نیز ارزیابی توسعه بالقوه برای مشتریان ما. بسیاری به ما می آیند و آنها به ما بگویید که “ما've دیده می شود این چیزی که توییتر. من فکر می کنم من می خواهم به توییتر چون من شنیده ام که شرکت XYZ (یک شرکت فورچون 500) با استفاده از توییتر و فروش $ x در ماه گذشته.”

به عنوان یک مشاور به آنها ما را در دور اول از سوالات بدیهی است که در آنها با تمرکز بر روی وب سایت خود را و فعلی خود را در بازاریابی آنلاین حضور. چگونه قوی است ؟

سپس ما پرش به سوال در مورد, چگونه با تکنولوژی زرنگ و دانا آنها (و کارکنان) هستند.

و در نهایت ما ضربه در بودجه. مطمئن شوید که شما می توانید برای ماه (مثل این شرکت های فورچون 500) اما نه در 500 $ / ماه بودجه.

بدیهی است که ما نیاز به برخی از دیدگاه و تمرکز.

در زیر ما've مشخص شده ما در موقعیت فعلی با توجه به توسعه در 5 بازی های مختلف آنلاین ابزار بازاریابی.

(و بدیهی است که تغییرات تکنولوژی بسیار سریع و بنابراین می تواند به ما در نظر که در آن این ابزار مختلف رتبه. بله این اتفاق افتاده در گذشته و ما به طور مستمر آموزش / به روز رسانی مشتریان ما در مورد آنچه که بهترین برای وضعیت خود را.)

ابزار بازاریابی اینترنتی: فراهم می کند که بهترین کمک رسانی برای کوچک و متوسط کسب و کار ؟

قبل از ما دریافت بسیاری از نظرات منفی در این پست ما نیاز به روشن شدن هوا ، از آنچه ما می دانیم موتور جستجوی گوگل هنوز هم حفظ 65 درصد از تمام حجم جستجو. Bing / Yahoo اشغال حدود 30 درصد ترکیب شده است. و بقیه موتورهای جستجو (aol, پرسش, و غیره.) در حال scrounging برای باقی مانده 5 ٪ یا بیشتر.

ما کاملا درک می کنیم که برخی از ابزارهای ارائه مطلب از “ارجاع” نوع از خدمات.

ما've گرفته همه این چیزهای مختلف به حساب ما به عنوان've توسعه این وبلاگ مقاله. و ما به طور کامل درک کنند که همه چیز خواهد شد / ممکن است در طول زمان تغییر. اما همه از این ابزار می تواند تبدیل به بخشی از بازاریابی اینترنتی خود را برنامه ریزی.

خوب به بقیه پست.

در این مقاله ما've نگاه 5 ابزار مختلف; وب سایت Okafor, Twitter, Facebook و YouTube.

هر یک از این ابزار ها دارای نقاط قوت خود و نقاط ضعف است. بنابراین اجازه دهید's آغاز شده است.

  1. وب سایت: به طور کلی وب سایت ها احتمالا موثر توسعه ابزار این شرکت را در اختیار خود دارند. اکثر شرکت ها در حال حاضر توسعه یک وب سایت و مشکل واقعی این است که آنها نیاز به وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (گوگل, بینگ, یاهو و غیره.). در کتاب ما وب سایت است که معمولا برای یک کسب و کار برای شروع است. پس از همه, آن اجازه می دهد تا کسب و کار به طور کامل دست در حالی که داشتن یک حضور قوی در موتورهای جستجو.
  2. وبلاگ نویسی: وبلاگ نویسی می آید در نزدیک # 2 در کتاب ما. وبلاگ نویسی واقعا برخی از جنبه های مثبت مربوط به آن است. برای مثال نگاه و احساس از سایت به سرعت می تواند به راحتی تنظیم کرد. همچنین یک شرکت می تواند به سرعت با استفاده از ساخته شده است در CMS (سیستم مدیریت محتوا) را به راحتی ایجاد تغییرات و اضافه کردن محتوا و یا ویرایش پست ها در سایت. این ابزار اجازه می دهد تا کسب و کار به صورت بسیار کاربردی و انعطاف پذیر است. تنها دلیل آن را اسلاید در # 2 (در مقابل در یک کراوات برای # 1) است که وجود دارد می تواند یک کمی بیشتر دست در برنامه های کاربردی با یک وبلاگ. آنچه که ما در حال فکر کردن به طور خاص است که به خواست ثابت / نیاز به اضافه کردن مطالب مرتبط 2-3 بار در هفته به سایت.
  3. توییتر: ما در کنار نگاه در توییتر. و یا تصور کلی از توییتر (در زمان فعلی و با توجه به مدل کسب و کار) است که شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن در توییتر تا زمانی که شما برخی از ابزارهای دیگر قفل شده و به طور موثر در آوردن منجر برای کسب و کار شما. در اخیر کتاب در مورد توییتر (بله ما در مورد همه چیز را ما می توانیم دست ما بر) نویسنده تشبیه این ابزار به احساس مانند شما در یک ساحل شلوغ در تلاش برای دریافت پیام خود را در خارج وجود دارد. تمایل وجود دارد که بسیاری از مکالمات رفتن با توییتر و ایستاده در حال رفتن به کلید واقعی. به تازگی HubSpot ( http://www.hubspot.com ) گزارش شده بود در یک آنلاین وبینار که میانگین لینک رسانه های اجتماعی آنلاین است یک عمر از 3 ساعت. این بدان معنی است که شما'd نیاز به tweeting در مورد 3-5 بار در روز به نگه داشتن پیام خود را تازه و خارج وجود دارد. در دفاع از توییتر وجود دارد ابزار های مختلف شما می توانید استفاده کنید که به شما در مدیریت تویت خود را و نگه داشتن در بالای مکالمه خود را خیلی بیشتر به طور موثر و کارآمد. اما دوباره این ابزار شما نیاز به آشنایی با کامپیوتر و استفاده از یک کامپیوتر بر اساس مداوم است.
  4. Facebook بعدی ابزار ما شناخته شده است. همه در همه, Facebook کمی سطح بالاتر از کمک رسانی از توییتر. اگر شما به استفاده از Facebook خود را در آن. اگر شما با استفاده از Facebook در رابطه با وب سایت شما و مشتریان قبلی و سپس توسعه بالقوه می رود تا در یک صدمه دیده است. هنگامی که شما با استفاده از Facebook در رابطه با وب سایت خود را شما می توانید واقعا ویروسی در عجله بسر می رسانید. و هنگامی که شما و مشتریان شما “مانند” شما که عمل را نشان می دهد تا در شما و مشتریان شما دوستان' صفحات. از این رو بزرگ ارجاع برای کسب و کار شما.
  5. یوتیوب: در نهایت ما در یوتیوب. این یک ابزار عالی برای کمک رسانی. دو دلیل وجود دارد این ابزار با این نسخهها کار به خوبی برای توسعه. اولین ویدیو یوتیوب را می توان بسیار کلیدی مرتبط است. این بدان معنی است که هنگامی که یک مصرف کننده در حال جستجو برای محصولات و خدمات خود را که آنها قادر به پیدا کردن شما در صفحه اول نتایج جستجو می باشد. چقدر عالی است! ثانیا تصویری خود را مانند یک مینیاتور فروش زمین است. شما چه می خواهید مشتری به انجام دهید ؟ تماس بگیرید ؟ از آنها بخواهید شما را به یک تماس در این ویدئو. گوشی خود را دریافت کنید برخی از استفاده از.

همه در همه, ما دیدن وب سایت و وبلاگ نویسی به عنوان راه اصلی برای کسب و کار قادر به رسیدن به مشتریان بالقوه است. تمرکز اصلی خواهد بود برای حضور قوی در موتورهای جستجو و است که منجر به تولید بیشتر منجر و فروش بیشتر.

به عنوان یک ردیف دوم اجرای ما'd تشویق YouTube و Facebook. یوتیوب کمک خواهد کرد که کسب و کار خود و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض آنلاین و در صفحه اول موتورهای جستجو نیز در حالی که اقدام به عنوان یک ابزار فروش. Facebook کمک خواهد کرد که شما رشد می کنند از طریق مردم شما می دانید و مردم هستند که خود را “دوستان”.

سوم خواهد بود توییتر. در حالی که این ابزار من در حال حاضر می آیند گذشته در این لیست بقیه مطمئن است که این باور ما است که هر کس به پایان خواهد رسید تا با یک حساب توییتر در برخی از نقطه در آینده است.

یکی از بهترین راه هایی برای پیاده سازی برخی از این ابزار می توان به بسته نرم افزاری آنها را با هم. برای مثال بسیاری وجود دارد شرکت های بازاریابی اینترنتی که شروع به ارائه Facebook / Twitter بسته است. این بسته شامل برخی از به tweeting به عنوان به خوبی به عنوان برخی از Facebook دیوار پست.

برای دیدن اگر کسب و کار شما آماده است برای اجرای برخی از این ابزار تماس با جف Hensiek با تماس 866-503-7673 ایمیل و یا از طریق ما طرح بازاریابی اینترنتی فرم پیشنهاد.

اگر شما در بر داشت برخی از ارزش با این پست لطفا ارسال یک دیدگاه. ما آن را درک.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *