4 گام برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک جزء ضروری از هر کسب و کار طرح بازاریابی. هر کسی که با یک محصول یا خدمات است که باید ترویج می توانید به بازاریابی رسانه های اجتماعی به معرفی سهم به دست آوردن بازخورد و تعامل با مصرف کنندگان و در نهایت فروش.

بپرسید هر صاحب کسب و کار چه چیزی یا چه کسی بهترین کیفیت منجر می شود و آنها به احتمال زیاد می گویند ‘معارفه’. ارجاع تولید شده از یک نفر به اشتراک گذاری تجربه خود را با فرد دیگری در درون دایره های اجتماعی خود را.

و این است قدرت رسانه های اجتماعی بازاریابی است. با قرار دادن خودتان و یا کسب و کار خود و در یک فضای اجتماعی شما افزایش شانس خود را برای دریافت بیشتر کسب و کار با توجه به پیدا کردن کسی جستجو برای مطالعه در مورد و یا به طور مستقیم به آن اشاره شده شما.

اما مانند هر پلت فرم بازاریابی همیشه وجود دارد برخی از اصول را رعایت کنید و مشکلات را به اجتناب از. در این مقاله ما در حال تمرکز بر روی 4 گام برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی…

مرحله 1: چه کسی ؟

هر خوبی برنامه ریزی کمپین های بازاریابی باید با این سوال که آیا ما با هدف قرار دادن? اگر شما یک حسابدار و شما خودتان در بازار به نوجوانان چگونه موفق خواهد شد خود را در مبارزات انتخاباتی بود ؟ شما باید بدانید که به احتمال زیاد به می خواهید و یا حتی بهتر; نیاز به محصول یا خدمات شما.

هنگامی که شما کار کردن که شما در حال هدف قرار دادن همه چیز در مواد بازاریابی خود را اعم از آنلاین یا آفلاین باید در تراز کل با این بازار هدف. این شامل فونت های مورد استفاده, تصاویر, زبان, سبک, رنگ, ارائه می دهد و به طور کلی روانشناسی پشت مبارزات انتخاباتی خود را.

اگر آن را نمی کند, شما به احتمال زیاد باید کمی موفقیت خود را با اجتماعی کمپین های بازاریابی.

مرحله 2: چگونه ؟

بعدی گام ضروری برای موفقیت یک بازاریابی اجتماعی در مبارزات انتخاباتی است که برای تعیین چگونه شما را در رسیدن به بازار هدف خود را.

هر یک از چهار بخش اصلی وب سایت رسانه های اجتماعی خود را قرض دادن به مختلف فرصت های بازاریابی. بسته به نوع از مبارزات انتخاباتی شما در برنامه ریزی برای شروع تعیین خواهد کرد که وب سایت های اجتماعی خواهد بود مناسب ترین است.

چهار محبوب ترین وب سایت های اجتماعی در حال Facebook, YouTube LinkedIn و توییتر. اگر شما برنامه ای برای استفاده از تمام چهار سایت خود را در بازار محصول و یا خدمات آن را ضروری به یک درک کامل از هر یک برای اطمینان از مبارزات انتخاباتی خود موفق خواهد بود.

مرحله 3: پیشنهاد

بدون پیشنهاد و یا انگیزه های اجتماعی کمپین بازاریابی سقوط تحت رده از ‘نام تجاری’. و چگونه شما می توانید اندازه گیری برند ؟ شما نمی توانید.

یک کمپین بازاریابی موفق آنلاین و یا آفلاین باید قابل اندازه گیری باشد. اگر شما ‘x’ مقدار زیادی از زمان و یا پول به یک کمپین باید آن را بازگشت به نتایج قابل اندازه گیری در شرایط دلار و یا منجر به ایجاد شده است.

پیشنهاد شما باید شامل این عناصر اگر آن را منجر به فروش و یا منجر…

منحصر به فرد – چرا کسی را تا پیشنهاد خود را اگر آنها می توانند یکسان و یا مشابه ارائه در جای دیگر?

کمیاب – ما ارزش چیزهایی که کمیاب هستند. به همین دلیل است که طلا خیلی با ارزش است ؟ چون نه مقدار آن.

تاریخ انقضای – داشتن یک ارائه تمام طول سال در دسترس نمی ایجاد انگیزه در چشم انداز خود را به آن را دریافت کنید قبل از اینکه خیلی دیر’.

مربوطه – فونت های خود را رنگ, تصاویر طرح و غیره از بازاریابی آنلاین خود را باید در تراز با بازار هدف خود را.

واجد شرایط – هر کس که می آید در سراسر پیشنهاد شما خواهد بود واجد شرایط. در علاوه بر این به نیاز به پول برای پرداخت برای محصول یا خدمات آنها نیز باید با انگیزه به اقدام امروز (و یا هر کدام بازه زمانی مناسب برای کسب و کار خود و مدل).

گام 4: استراتژی

موفق اجتماعی کمپین بازاریابی باید یک یا چند استراتژی در محل برای اطمینان حاصل شود که بازار هدف شرح زیر است روند فروش خود را.

چه بازاریابی خود را قیف مانند هر استراتژی برای هر یک از رسانه های اجتماعی وب سایت ؟ شما باید یک استراتژی است که به سادگی باعث علاقه در چشم انداز داشتن آنها را به بازدید از وب سایت خود را ؟ شما باید یکی دیگر از استراتژی است که می رود سمت راست برای فروش ؟ آنچه در مورد استراتژی بازاریابی ایمیل اجازه می دهد که مشتری زمان برای ایجاد اعتماد و انگیزه خود را برای خرید محصول یا خدمات ؟ شما باید یک پیگیری تلفنی خدمات به افزایش نرخ تبدیل آگهی آمده است که از طریق ؟

این ها همه پرسش های مهم پاسخ و پیاده سازی راه حل برای اگر شما به حداکثر رساندن نتایج خود را اجتماعی کمپین های بازاریابی.

بسیاری از صاحبان کسب و کار بر این باورند که آنها به سادگی نیاز به ‘بود’ در رسانه های اجتماعی آن را به طرزی جادویی اتفاق می افتد برای آنها. آنها بر این باورند که چشم انداز را به نحوی سیل از طریق مجازی خود را درب به دریافت نگه دارید از محصول و یا خدمات. این سادگی نیست واقع بینانه است.

اجتماعی و کمپین های بازاریابی نیاز به یکپارچه با یک یا بیشتر از سنتی فروش و بازاریابی تکنیک های اگر شما به حداکثر رساندن نتایج خود را.

حالا که شما می دانید چهار گام برای رسیدن به موفقیت های اجتماعی کمپین بازاریابی با استفاده از این ماده به عنوان یک چک لیست قبل در طول و بعد از شما پیاده سازی مبارزات انتخاباتی خود را برای تعیین آنچه رفت و آنچه می تواند در بهبود خود را با مبارزه بعدی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *