4 روش ساده و کم هزینه راه برای بهبود خروجی تلاش های بازاریابی

[ad_1]

مقدمه

در میان پایه های اساسی از پر رونق و سودآور کسب و کار فعال و مداوم و حرفه ای به دنبال بازاریابی خارجی از حضور. مهم نیست که اگر شما یک خانه بر اساس کسب و کار و یا یک فرد حرفه ای و یا یک کسب و کار با بسیاری از کارکنان. این لیست تغییر نمی کند, مهم نیست چقدر کوچک یا بزرگ شرکت خود را.

بهبود #1. نگه داشتن وب سایت فعلی

شما وب سایت خود را از ضروری ترین ابزار بازاریابی است. از آن خواهد شد کار را برای شما 24/7/365. این اولین جایی است که هر کس می خواهد برای یادگیری بیشتر در مورد شما و کسب و کار. شما همیشه باید مطمئن شوید که آن است که کار در آن اوج عملکرد. هر لینک باید فعال باشد و هر تصویر و گرافیک باید به نظر می رسد به عنوان آن را به معنای شد. مطمئن شوید که هر pdf درست کار می کند و این که لینک های داخل هر یک pdf نیز مشغول به کار است. مطمئن شوید که تمام تاریخ خود, آمار و حقایق جاری و دقیق است. شود که برخی از صفحات خود را بسیار آسان است به حرکت و پیدا کردن. همه این جزئیات را بسیار آسان به چشم پوشی و یا فراموش. اما اولین برداشت بسیار مهم هستند بنابراین مطمئن شوید که هر جزئیات از وب سایت خود را همیشه به نظر می رسد خوب و درست کار می کند.

بهبود #2. ایجاد ارتباط عاطفی

قدرتمند ترین و اساسی بخشی از یک طرح بازاریابی موفق است که می تواند یک ارتباط عاطفی خود را با چشم انداز و مشتریان خود را. شرکت خود را بسیار بقا و رشد آن بستگی دارد. بیشتر این ارتباط بیشتر توانایی خود را به ضرب و شتم شرکت های دیگر برای قلب و ذهن و دلار از مشتریان است. پس از چند شرکت کوچک و یا بزرگ به زحمت سعی کنید به یک ارتباط عاطفی با چشم انداز و مشتریان. اما با نشان دادن مشتریان خود را چقدر شما در مورد مراقبت از آنها و اثبات به آنها که شما واقعا می خواهید به نگه داشتن آنها را به عنوان مشتریان شما می توانید ساخت یک پایه از مشتریان وفادار است که نمی خواهد خیلی سریع به شما را ترک برای رقابت خود را.

بهبود #3. ساخت لیست خود را

توسط لیست منظورم ایمیل لیست پست الکترونیکی مستقیم لیست و اجتماعی-رسانه های لیست. هر می تواند نقش مهمی در برنامه های بازاریابی خود را. برخی از چشم انداز و مشتریان ممکن است ترجیح می دهند بیش از یک فرمت دیگر. این بستگی به نوع خود را از کسب و کار و آنچه مشتری جمعیت هستند. اما هر کدام از فرمت چشم انداز و مشتریان ترجیح می دهند شما باید به طور مداوم به ساختمان این لیست است. برای مثال لیست ایمیل شما ممکن است ساخته شده است تا با ارائه یک رایگان pdf دانلود. پست الکترونیکی مستقیم خود را لیست ممکن است ساخت تا با ارائه نمونه رایگان. اجتماعی-رسانه, لیست, ممکن است ساخته شده است تا در Facebook, Instagram و یا یوتیوب. اگر چه هر لیست دارای مزایای آن حدود و جمعیت همه می توانند و باید نقش مهمی در برنامه های بازاریابی خود را.

بهبود #4. لرزش آن را

نترس به سعی کنید چیزی جدید و متفاوت. برای مثال اگر شما همیشه یک است که ایجاد و طراحی خود را بازاریابی مواد نترس به اجازه دهید شخص دیگری در شرکت خود و یا خانواده و یا کسی که از Fiverr گرفتن یک شات در طراحی جدید بازاریابی مواد و نوشتن را کپی کنید. شما ممکن است در یک خلاق شیار یا احتمالا بیش از حد نزدیک به این موضوع به ایجاد کپی موثر. اجازه می دهد کسی که با یک تازه یا خارجی نقطه نظر ممکن است به مواد بازاریابی خود را یک زندگی کاملا جدید است. تکان دادن آن ممکن است تفاوت بین کسب و کار پر رونق و یا در حال مرگ است.

نتيجه گيری

اینها برخی از اساسی اما ضروری است تلاش های بازاریابی است که شما همیشه باید پرداخت توجه به بهبود است. شما باید هرگز متوقف فکر کردن در مورد آنها و کار بر روی آنها. اگر چه پیشرفت های به فقط یکی از این خروجی تلاش های بازاریابی خود را افزایش می طرح بازاریابی قدرت – اگر شما می خواهید به نگاه حرفه ای تر و پول بیشتری را بهبود همه آنها را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *