4 تصورات غلط از رسانه های چاپی از خرید شما باید بدانید

[ad_1]

در عصر امروز, چاپ, تبلیغات, اعتقاد بر این است به یکی از مرفه ترین صنایع است. چاپ تبلیغات می تواند بسیار موثر و هدفمند با رویکرد ارتباط با مشتریان جدید است. از بخت بد وجود دارد بسیاری از اسطوره ها از چاپ تبلیغات است که توقف بسیاری از برندها از حمایت و درک چگونه آن را می تواند به پرورش آنها. اجازه دهید ما روشن چهار دروغ است که مانع چاپ خرید رسانه با ساخت باطل ویروسی.

چهار دروغ در مورد رسانه های چاپی خرید

دروغ #1: چاپ و تبلیغات پر هزینه هستند

بسیاری از مردم توهمی است که رسانه های چاپی بازاریابی است که با قیمت بالا. پس از چاپ و تولید هزینه های قابل رویت نیست در تبلیغات دیجیتال, چاپ و تبلیغات به نظر می رسد هزینه های جایگزین. سازمان ها به خصوص در چاپ مذاکره می تواند خیلی بیشتر از آن است که شما پیدا کردن در فروشگاه. در طول گردش اعداد ممکن است دقیق آنها را به یک ایده روشنی از چگونه بسیاری از مصرف کنندگان رسیده است که فراهم می کند تجزیه و تحلیل بهتر از فروش و آینده نگر درآمد از تبلیغات خود را.

دروغ #2: نسخه قابل چاپ رسانه ها کمک نمی کند با هدف قرار دادن دقیق

از آنجا که رسانه های اجتماعی رسانه های آنلاین پدید آمده اند مانند Facebook, بسیاری از مروج انجام تبلیغات آنلاین با توجه به اینکه آنها به شدت می تواند هدف مورد نظر خود را به مخاطب است. اگر چه آنها باید راه رفتن با احتیاط. چیدن چاپ برای تبلیغ خدمات/ محصول ممکن است واقعا پربارتر از آنجا که شما می توانید انتخاب کنید در چه مجله آگهی خود را در ظاهر بسته به اطلاعات دموگرافيک که شما جمع آوری کرده اند. نه به عنوان تبلیغات دیجیتال که در آن هر یک کلیک کنید نیست همیشه یک فروش مستقیم چاپ تبلیغات اغلب نیاز به یک مشتری به تماس است که قانع کننده تر از یک خودکار کلیک کنید.

دروغ #3 مشتری نیاز به انجام بسیاری از آرنج لیز کننده در رسانه های چاپی و تبلیغات

بسیاری از بازاریابان ممکن است ادعا می کنند که با توجه به فرم چاپ نیاز مشتریان را به تلاش اضافی است که آنها را با تبلیغات دیجیتال. برای مثال وقتی مشتری درک چاپ آگهی برای گرفتن اطلاعات بیشتر در آنها لازم نیست که یک لینک را کلیک کنید اما باید کدهای QR که اغلب تلاش برای جبران این. اگر چه این بازاریابان درک نمی کنند این است که چاپ یک مطلب پربار رویکرد به تبلیغات آن را به عنوان خواسته های شخصی بیشتر ارتباطات چیزی متعدد مشتریان هنوز هم پیدا کردن ارزش است. علاوه بر این بسیاری از چاپ مبلغینی آدرس به طور مستقیم که نشان می دهد که آنها به طور کلی باید اطلاعات کامل و اغلب ارائه امتیازات زمانی که مصرف کنندگان را که تماس بگیرید.

دروغ #4 رسانه های چاپی مرده است

شما ممکن است بارها و بارها شنیده ها از منابع متنوع که چاپ مرده است و یا آن است که در پایانی. این واقعیت درست است که 91 درصد از رشد مجلات با 96 درصد از کسانی که مجلات رسیدن به مشتریان زیر گروه سنی 25 (با توجه به بررسی آمار 2014). اگر شما مایل به با موفقیت ارتباط خود را با مخاطبان و تصور را چاپ باید قابل توجهی جنبه ای از خود را در رسانه ها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *