3 استراتژی های بازاریابی هر هنرمند باید پیاده سازی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک استراتژی است که درست است که اجتماعی. آن است که به طور معمول در بستر اینترنت است که درگیر در مطالب خود را از طریق کامپیوتر و گوشی های هوشمند و یا قرص خود را. رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا مصرف کنندگان هدف خود را به تعامل با شما و با نام تجاری خود را. برخی از رایج ترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی مورد استفاده در بازاریابی امروز در Facebook, Twitter پینترست, YouTube LinkedIn و Instagram. مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند بسیار وقت گیر است. بنابراین من پیشنهاد می کنم تمرکز خود را در زمان و محتوای چند سایت. در اینجا برخی از توصیه ها:

Facebook, Instagram YouTube و بصری سیستم عامل متصل شود که هنر خود را با مشتریان. با Facebook شما می توانید ایجاد یک صفحه کسب و کار این است که جدا از خود را در صفحه شخصی. صفحه کسب و کار شما اجازه می دهد برای ایجاد یک جامعه از پیروان است که می توانید نظر و به اشتراک گذاری تصاویر و مطالب خود را. Instagram همان چارچوب اساسی به عنوان Facebook در آن شما می توانید ایجاد پروفایل های متعدد و حرکت بین آنها را در داخل نرم افزار بر روی تلفن خود را. این شباهت خوب است اگر شما یک شخصی و مشخصات کسب و کار. Instagram یک خروجی رسانه های اجتماعی است که با تمرکز بر روی تصاویر است که مناسب برای هنرمندان تجسمی. دوباره, شما می توانید ایجاد یک جامعه از پیروان. برای Instagram, استفاده از برچسب حیاتی است در ایجاد ترافیک به مشخصات خود را بر خلاف Facebook که بهتر است ساخته شده بر روی ارسال درخواست و فراخوان به مردم برای به اشتراک گذاشتن صفحه خود را.

یوتیوب اجازه می دهد تا مردم را یک گام به استودیو خود را به دیدن شما کار خود را بیشتر در حال حاضر قطعات. آن را نمی ممکن است به نظر می رسد مانند یوتیوب فرم رسانه های اجتماعی اما در واقع با این تعریف آن است. رسانه های اجتماعی این است که هر شبکه پلت فرم است که اجازه می دهد تا به کاربران برای برقراری ارتباط و اتصال در یک اجتماعی راه است. با توجه به توانایی به اشتراک گذاری و اظهار نظر در ویدئوها در یوتیوب آن است که واقعا یک شبکه اجتماعی است. یوتیوب است که در واقع یک پلت فرم رسانه های اجتماعی قبل از آن تصویری تکنیک های بازاریابی. در بخش بعدی من خواهد شد به اشتراک گذاری یک بیت از اطلاعات در مورد چگونه شما می توانید به نوبه خود این پلت فرم رسانه های اجتماعی به یک ابزار بازاریابی ویدئو!

بازاریابی ویدئو

کلیپ های بازاریابی است که به منظور تماس با شما مصرف کننده یا بیننده به عمل است. برای شما ایجاد شود و تصویری بازاریابی آن یا باید ایجاد علاقه به وب سایت خود را و یا چیزی است که آنها نیاز به پرداخت هزینه برای به منظور به دست آوردن اضافی دسترسی داشته باشید. ویدئوها هستند یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن استعداد خود را با مردم و ایجاد علاقه به هنر است. ویدئوها همچنین اجازه می دهد تا پیروان خود را و مشترکین برای گرفتن به شما می دانید. بینندگان لذت بردن از احساس در حال توسعه ارتباط با شما. هنگامی که شما می توانید ایجاد حس وفاداری بینندگان خود را می تواند تبدیل به برخی از بهترین شرکای بازاریابی زیرا آنها ممکن است به اشتراک گذاری فیلم های خود را با دوستان خود.

از یوتیوب رایگان است این است یک راه عالی برای به اشتراک گذاری ویدئوها که تمرکز خود را بر روی هنر تکنیک و یا کوتاه ارائه آموزش رایگان به صورت خاص هنر رسانه است. فراموش نکنید که برای این کار به یک روش بازاریابی به آن نیاز دارد برای تولید چیزی است که بیننده نیاز به عمل و یا خرید. در حال اجرا یک لینک در پایان از ویدئو های خود را به ارسال آنها را به وب سایت خود و یا ارائه بیشتر در عمق فیلم های آموزشی برای یک قیمت در پایان واجد شرایط به عنوان یک ابزار بازاریابی ویدئو. با یوتیوب شما می توانید ایجاد یک کانال است که ممکن است تمرکز بر روی تکنیک های خاص خود را به سبک هنری و یا شما می توانید فیلم های آموزشی را با گام به گام اطلاعات برای تکمیل یک قطعه منحصر به فرد از آثار هنری است. رایگان و کم هزینه نرم افزار ویرایش فیلم مانند iMovie به اپل و یا ویندوز فیلم ساز در دسترس است به شما اجازه می دهد برای سفارشی کردن فیلم های خود را قبل از آپلود به YouTube.

بیایید با استفاده از آبرنگ هنرمند که با تمرکز بر روی گل, هنوز هم زندگی, به عنوان مثال. هنرمند پست a 5-minute آموزش نقاشی روی موضوع گل رز در یوتیوب. این ویدئو ایجاد شده از طریق نرم افزار iMovie که می آید استاندارد بر روی اکثر رایانه های اپل در حال حاضر. در پایان رایگان ویدیو 5 دقیقه هنرمند سپس تبلیغ پرداخت 30 دقیقه ویدئو از وب سایت خود را که راه رفتن را از بیننده از طریق نقاشی گل, هنوز هم زندگی با گل رز از آغاز تا پایان. وب کم و نرم افزار آمده استاندارد با محصولات اپل. هزینه برای ایجاد این مثال از بازاریابی ویدئو آزاد شد.

رسانه های اجتماعی و بازاریابی هر دو مجازی راه برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را. کم هزینه نوع بازاریابی است که بیشتر لامسه و برگ ماندنی در مخاطبان خود را از طریق بازاریابی چریکی.

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی مردمی است, کم هزینه و در خود چهره استراتژی بازاریابی است. اغلب بازاریابی چریکی شکل از هنر بصری مانند رنگ اسپری برچسب ها و یا پوستر منحصر به فرد و decals اجازه می دهد آن را به نظر می رسد مانند یک طبیعی مناسب برای هنرمندان تجسمی. این استراتژی بازاریابی است که به منظور ایجاد علاقه و باعث می شود که اطرافیان کنجکاو می شود به اندازه کافی برای بررسی تبلیغات است. آن بیشتر طول می کشد تخیل و خلاقیت از پول به بازاریابی چریکی برای شما کار می کنند.

اجرای بازاریابی چریکی می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز است. برخی از ایده ها برای بازاریابی چریکی ممکن است به استفاده از وینیل برچسب یا کاغذ پوستر; این است که به نام وحشی از ارسال. پیاده روی تابلوهای تبلیغاتی و یا سریع پاپ آپ گالری از کار در مکان های عمومی یکی دیگر از روند رویکرد است. همچنین باید اظهار داشت که مسائل حقوقی می تواند بوجود می آیند با توجه به چگونه و یا جایی که وحشی ارسال و گالری پاپ آپ ظاهر می شود. ارسال کن و یا پوستر می تواند باعث یک مسئله به خصوص اگر آنها قرار داده شده در تبلیغات پرداخت می شود و یا محلی و ایالتی یا فدرال وسایل. در اکثر شهرداری ها وجود دارد که مجوز لازم برای راه اندازی در اماکن عمومی. اجازه ندهید که خطر قانونی تخلف شما جلوگیری از استفاده از این استراتژی است. با تحقیقات مناسب و برنامه ریزی بازاریابی چریکی می تواند سریع و سرگرم کننده راه برای ایجاد وزوز در مورد هنر خود را.

رسانه های اجتماعی, بازاریابی و, بازاریابی چریکی, راه هایی برای افزایش آگاهی و ایجاد هنرمند وفاداری از جامعه دور و نزدیک. موفق بازاریابی به شما کمک خواهد کرد افزایش آگاهی نام تجاری و وفاداری میان هنر مصرف کنندگان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *