10 نکته برای بهینه سازی خود را به نماینده بیمه پروفایل LinkedIn

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال حرکت است به جلو و مرکز وقتی که می آید به بیمه آژانس وب استراتژی های بازاریابی است که ممکن است شامل شرایط دیگر مانند سازمان بیمه بازاریابی موتور جستجو و یا سازمان بیمه بازاریابی جستجو بهینه سازی. عوامل و تهیه کنندگان و صاحبان و مدیران باید آگاه این مرز جدید شاید تغییر المثل معروف از “Go West, مرد جوان, برو غرب” به عنوان نکردم هوراس گریلی به “وب مرد جوان برو وب”. به عنوان وب سایت رسانه های اجتماعی برای کسب و کار بروید مطمئنا LinkedIn یکی از برجسته ترین و یکی که نمایندگی بیمه و سازمان باید اهرم در زندگی روزمره خود را. در اینجا 10 راهنمایی برای کمک به بهتر اهرم لینک خود را حضور.

1. حرفه ای تیتر– ایجاد یک حرفه ای تیتر که توضیح می دهد تخصص خود را و کلید واژه پسند. برای مثال من یک “سازمان بیمه کارشناس بازاریابی” به جای “مدیر توسعه کسب و کار.”

2. آموزش کامل و تجربه – فرایند را می توان به سرعت با آپلود یک زمان سر از یک سند Word.

3. درخواست توصیه – درخواست حداقل 3 توصیه. ما نشان می دهد یک مشتری یک همکار و کسی دیگری. توصیه هایی برای کار قبلی نیز قدرتمند است.

4. شامل لینک های وب سایت – اضافه کردن لینک به وب سایت خود را در وبلاگ و وب سایت شخصی (در صورت امکان).

5. ادغام توییتر خوراک – اگر شما با استفاده از توییتر, توییتر خود را اضافه کنید ID.

6. خلاصه ای – ایجاد یک 1-2 بند حرفه ای خلاصه که توضیح می دهد که آنچه شما انجام دهد و چرا از آن مهم است. مطمئن شوید که شامل مناطق خود را از تجربه و تخصص و اهرم های خود را در جستجوگرها کلمات کلیدی.

7. تخصص – یک لیست کوتاه از تخصص است که باید نگاه بسیار شبیه به خود را بالا 3 SEO عبارت کلمه کلیدی.

8. وبلاگ نرم افزار – تحت “برنامه های کاربردی” منو را انتخاب کنید “دریافت برنامه های بیشتر.” انتخاب وردپرس نرم افزار و با وارد کردن آدرس وبلاگ. انتخاب این گزینه برای نمایش وبلاگ در صفحه اصلی خود و مشخصات.

9. نرم افزار های دیگر(s)– اگر ممکن است اضافه کردن 1-2 بیشتر برنامه های کاربردی که شما احساس می کنید می تواند مورد توجه باشد.

10.را به طور منظم به روز رسانی – پست به طور منظم به روز رسانی پروفایل. آنچه که شما در حال کار بر روی وبینار دعوت, وبلاگ, لینک ها و اطلاعیه ها همه به روز رسانی بزرگ. مطمئن شوید که شامل خود را در جستجوگرها کلمات کلیدی در به روز رسانی به عنوان به خوبی.

لینک وب سایت متحده آنها در حال حاضر بیش از 90 میلیون عضو در سراسر جهان به عنوان از ژانویه 2011. بسیاری از این اعضا در حال کسب و کار محور به عنوان لینک ظاهر می شود Facebook کسب و کار. هر نماینده بیمه باید از حضور در LinkedIn و هر سازمان بیمه باید یک شرکت صفحه را در LinkedIn. معنی این عوامل باید چشم پوشی از Facebook و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی? نمایندگی بیمه و تولید کنندگان باید در آغوش عمده سایت های شبکه های اجتماعی. اگر شما در حال B2B گرا آژانس یا کارگزار لینک اولویت باید به عنوان یک بازاریابی رسانه های اجتماعی محل است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *