یک استراتژی بازاریابی محتوای خود را برای بهبود سایت's SEO Score

[ad_1]

طلایی رزمندگان امور خارجه تیم بسکتبال در حال حاضر شکسته تعدادی از سوابق NBA در تعقیب خود را به استراحت طولانی ترین پیروزی شاگردانش در تاریخ NBA. حتی اگر شما're نه از طرفداران NBA و یا رزمندگان وجود دارد درسهایی که می توان از تیم's فوق العاده ای feat. تیم ما نشست این هفته به بحث در مورد بازاریابی محتوا محبوب استراتژی بازاریابی و چگونه صاحبان وب سایت می تواند یک درس از رزمندگان خود را برای بهبود بازاریابی محتوا و … خود را در جستجوگرها نمره.

SEO یک استراتژی است که طول می کشد برخی از تلاش و بر خلاف برخی از مردم', اعتقادات, فقط به خاطر اینکه شما رتبه یک کلمه کلیدی امروز (به خصوص یک کلمه کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی است که رقابتی) معنا رقبای خود برنده't قرار داده و استراتژی خود را در محل به “سرقت” را ربط از طریق یک مطلب منسجم و مداوم SEO تلاش است. درست مثل رزمندگان طلایی امور خارجه اگر تیم خود را (و یا اگر شما're صاحب یا مالک تنها) نشان نمی دهد تا هر روز و تولید کار با کیفیت در نهایت شما'll تلاش برای رقابت با کسانی که “تیم” که در حال اجرای در روز و روز را. اما چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما're تنها با شروع کردن و / یا عامل در بودجه تنگ تر و شما don't باید پول زیادی برای خرج کردن در یک حرفه ای به اداره SEO برای شما ؟ ما به شما پیشنهاد شروع با انتشار مطالب مربوط به. و اغلب.

این ممکن است به نظر می رسد بسیار واضح است, اما زمانی که ما صحبت می کنند به بسیاری از مشتریان ما این است که یک چیزی که ما تقریبا همیشه مدافع که آنها حتی اگر ما're نوشتن برخی از مطالب برای آنها. چرا ؟

• مطالب خود را منحصر به فرد خواهد بود و گوگل را دوست دارد منحصر به فرد است.

• این اجازه می دهد تا شما را به نمایش گذاشتن کمی از تخصص خود را به چشم انداز و همکاران و می توانید نگه داشتن مردم آمدن به وب سایت خود را برای آینده ایده های.

• اگر شما کلمات کلیدی هدفمند بخشی از محتوای آن را کمک به افزایش رتبه صفحه شما در طول زمان.

• شما کنترل کیفیت محتوا. هیچ شخص ثالث احتمالا می تواند مراقبت به همان اندازه در مورد کسب و کار و صنعت خود را به عنوان بسیار به عنوان شما را از مطالب خود را کمک خواهد کرد که شور و شوق درخشش را از طریق.

• شما می توانید به موقع و مربوط به موضوعات شما در مورد صحبت می کنند که یک راه آسان برای محکم نگاه داشتن به آنچه's روند و افزایش شانس خود را که مطالب خود را در صفوف.

پس چگونه شرکت خود را تبدیل به طلایی رزمندگان امور خارجه از بازاریابی محتوا و سئو? در اینجا's یک فرایند ما نشان می دهد:

1. کاوش Google Trends و کشیدن از ایده هایی که محبوب شده اند در هفته های اخیر. مردم همیشه از ما بپرسید چرا ما مدافع این و آن معمولا ناشی از این سوال: “هیچ یک از موضوعات روند تا به حال در مورد صنعت پس چرا از این استفاده کنم؟” اول, جدیدترین don't نیاز به در مورد صنعت خود را. نگاهی به مقاله شما're در حال حاضر در حال مطالعه برای مثال. در حالی که ما در نوشتن این رزمندگان طلایی امور خارجه می روند به عنوان یک نتیجه از خود (در حال حاضر) شکست نخورده فصل در NBA. اگر چه عنوان مقاله ما بود “چگونه بازاریابی محتوا را می توان با تجزیه و تحلیل شده از رگه برنده”? آنچه را که ما در مورد نوشتن? شاید ما می رسم تشابه بین یک تیم نوشته شده در وبلاگ با به طور مداوم به خوبی نوشته شده و مقالات مفصل و چرا که نه با تکیه بر تنها یک بازیکن برنده بازی است دلیل طلایی دولت همچنان به ضرب و شتم مخالفان خود را. واقعیت این است که مهم نیست. شما فقط می خواهید را به منظور جلب خوانندگان و استفاده از آنچه که مردم در حال حاضر برای جستجو در اینترنت است.

2. هنگامی که شما've پیدا کردم یک ایده برای آخرین پست فقط شروع به نوشتن. نوشتن در مورد آنچه شما بپرسم ؟ هر چیزی! نه هر مقاله نیاز به تحقیق و منابع و نه هر مقاله باید به 3000 کاراکتر باشد. فقط نگاه در توییتر. توییتر به شما می دهد 140 کاراکتر برای انتقال یک پیام و در عین حال چگونه بسیاری از مردم مشاهده این توییتهایی و عمل بر آنها در برخی از راه است ؟ میلیون ها نفر! نکته این است که don't نگران ظهر. نگرانی در مورد کیفیت و کامل بودن یک فکر و این که آیا آن را به خوانندگان خود را به عمل.

3. در حال حاضر که شما've نوشته شده است مقاله خود را در آن's زمان به حداکثر رساندن آن's مزایای خود را از طریق سایت های داخلی و لینک های خارجی. لینک های داخلی زیادی در SEO بهره مند شوند چرا که آنها اجازه می دهد تا خوانندگان به راحتی انتقال از یک صفحه به دیگری بر اساس آنچه آنها're خواندن و اقدامات شما می خواهید آنها را به. آنها همچنین نگه داشتن مردم از “تندرست” و یا آمدن به وب سایت خود را و بلافاصله ترک و افزایش میزان زمان صرف بررسی بقیه مطالب بر روی وب سایت خود را. پس از خواندن از طریق مقاله خود را و پیدا کردن کلمات یا عبارات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیوند به دیگر بخش های وب سایت خود را. لینک های خارجی از سوی دیگر لینک که منجر خوانندگان به وب سایت دیگر. برای مثال بالا من مربوط به گوگل روند. چرا ؟ آن's بر نگاه مثبت توسط گوگل هنگامی که شما're نه به طور مداوم ساختمان لینک ها فقط به سایت خود را و آن را نیز به شما می دهد یک فرصت برای مبادله لینک با وب سایت دیگر. اجازه دهید's می گویند که وجود دارد یک محصول مکمل (اما نه رقابت مستقیم) که شما اشاره شده در مقاله خود را. شما می تواند رسیدن به آن شرکت دیگر به آنها اطلاع دهید و از آنها بخواهید اگر آنها می خواهم ذهن قرار دادن لینک خود را در جایی در داخل وب سایت خود را. چه's سود به شما ؟ آن's رایگان تبلیغات خود را به خوانندگان و اگر خود را رتبه صفحه بالاتر از مال شما it'خواهید به وب سایت خود را در جستجوگرها افزایش اگر بازدید کننده به آن را از طریق این لینک که صفحه بالاتر رتبه سایت.

4. با مقاله خود را نوشته و لینک های جاسازی شده, you're احتمالا تعجب که در آن برای ارسال مطالب خود را. قبل از گوگل's به روز رسانی پاندا که ما دیدیم بیشتر از مجازات در سراسر محتوای تکراری افرادی که وقت خود را صرف ایجاد کیفیت مقالات فکر کردم این بهترین آن را به عنوان بسیاری از وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی به عنوان امکان پذیر است. ما دیگر بر این باورند این مطلوب است. حتی اگر ما می دانیم که شما صرف تمام است که زمان نوشتن یک مقاله خوب و می خواهید را به مطمئن شوید که شما به حداکثر رساندن تعداد چشم بر روی آن می توانید آن را در واقع شما بیش از آسیب خوب به ترجمه مطالب خود را در مکان های مختلف. که's که چرا ما نشان می دهد شما با قرار دادن مطالب در یک محل واحد تنها و یا شما مطمئن شوید که هر از انتشار وب سایت شما با استفاده از (برای مثال موتور جستجوی ژورنال) اجازه خواهد داد که شما را به استفاده از rel = canonical مرجع برای اطمینان از گوگل تنبیه نیست شما برای محتوای تکراری!

5. در نهایت اگر شما می خواهید برای رفتن بالا و فراتر از آن خود را با بازاریابی محتوا, انجمن, بحث و مانند آن می تواند یک راه عالی برای افزایش تعداد لینک دهنده به مقاله خود را. ق به عنوان مثال به عنوان یک واقعا قدرتمند رسانه اجتماعی برای تخصص در مناطق خاص. اگر شما پیوستن به گروه های مربوط به صنعت شما شما'll به احتمال زیاد پیدا کردن تن از کاربر-تولید سوالات است که شما می توانید پاسخ (و مرجع مقاله خود را در) است که به شما استاتیک لینک به مقاله خود را برای آینده کاربران Reddit با همان سوال . برای ثبت آن را ندارد به Reddit. شما می توانید این همان استراتژی در تمام وب سایت رسانه های اجتماعی.

بنابراین اگر شما're به دنبال بهبود خود را در استراتژی بازاریابی محتوا و همچنین می خواهید به صرفه جویی در برخی از جستجوگرها خود را بودجه ما به شما پیشنهاد شروع با روند ذکر شده در بالا. رزمندگان خود را به تیم آنها امروز یک شبه بنابراین در حفظ و انجام کارهای درست هفته در هفته و در نهایت شما'll be مسلط رقابت خود را! و اگر شما don't می دانم که چگونه وب سایت خود را در حال حاضر در صفوف و یا فقط می خواهم یک نظر دوم ما به شما پیشنهاد برای بررسی رایگان سئو گزارش .

موفق باشید و خوب نوشتن!

[ad_2]

Source by Adrian Clements

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *