یادگیری هنر بازاریابی دیجیتال از رقبای خود

[ad_1]

همه جانبه استراتژی بازاریابی محتوا کلاه سفید جستجوگرها آلی شیوه های سازگار پیوند ساختمان تلاش و جامد بازاریابی رسانه های اجتماعی, خوب, مطمئن شوید که این باعث می شود برای یک قاتل استراتژی بازاریابی دیجیتال.

اما هی بیش از حد از آن همه شما're تنها انجام آنچه بقیه جهان در حال انجام است. امروز اجازه دهید's امتحان کنید و نگاه را از طریق همه چیز کمی متفاوت است.

اجازه دهید's مقابله با چند سوال اول.

آیا شما به یاد داشته باشید که دقیقا آخرین باری که شما زد تجزیه و تحلیل رقابتی? Don't ذهن من پرسیدن اما آیا شما تا به حال آن را انجام داده و در همه ؟ اگر جواب شما بزرگ خالص پس از آن شاید شما don't هر گونه ایده خود را چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال غرفه مقایسه با رقبای خود را.

اجازه دهید من به شما بگویم یک راز دزدکی بیش از رقبای خود را می تواند به طور غیر منتظره ای فوق العاده می توانید انبوه کمک به شما در پیدا کردن خود را کاستی و در این روند به شما کمک کند بهتر در بازی. I'm مطمئن شوید که شما've این را شنید گفت: بارها قبل و نگه داشتن دوستان و دشمنان خود را حتی نزدیک تر است. و در عرصه بازاریابی آنلاین این یکی قول شما نیاز به زندگی می کنند.

ببینید هر کسب و کار وجود دارد که در این سیاره حداقل یک رقیب که's برای هدف بزرگتر بخشی از پای. بنابراین آیا این را حس را به می دانم که چگونه رقبای خود را در حال قایقرانی بیشتر هموار از شما که هر دو از شما در حال خرید و فروش در همان محصولات و یا خدمات است. اگر شما در آن نگاه از نزدیک it's کاملا یک راه خلاق به درک بهتر مخاطبان خود را. هنگامی که شما're آشنایی با تاکتیک های شما می تواند در تدوین برخی از واقعا استراتژی های قاتل.

بنابراین در اینجا برخی از چیزهایی که کسب و کار خود و رقبای آموزش شما می توانید در مورد بازاریابی دیجیتال است.

مخاطبان و ترافیک: I'm مطمئن شوید که شما فکر می کنم که شما یک ایده عادلانه از چه کسانی مشتریان شما هستند و که در آن آنها می آیند از. اما یک تحلیل ساده می توانید تعیین اینکه آیا هر یک از رقبای خود جذب ترافیک بیشتر از شما است یا نه. آن را در واقع آنها هستند که این امر می تواند عاقلانه ایده برای استراتژی های آنها're رفتن.

محتوا است که مسائل: آن's یک تصور غلط است که هر چیزی که's اصلی آن به فروش می رساند. در درون یک صنعت وجود دارد و تنها محدود به نوع محتوایی که به اشتراک گذاشته می شود. آن می تواند هر چیزی – پست های وبلاگ و یا هفتگی آزمونها و نظرسنجی یا پرسش و پاسخ به عنوان. شاید رقبای خود را می دانید آن را بهتر از شما انجام دهد.

شما همچنین می توانید بدانید که چه کار می کند: بهترین راه برای پیشرفت است که در واقع به یادگیری از طریق دیگران', اشتباهات, don't شما فکر می کنم ؟ رقبای خود را نیز می تواند به اشتباه. پس از آن's یک ایده خوب به طور مداوم نظارت بر کمپین های بازاریابی خود را و یاد بگیرند که چه چیزی جلب چشم و چه تنها کمکی't کار با توده ها.

کلیدی در اینجا این است که یاد بگیرند از کسانی که بهتر است در این بازی. و هنگامی که شما've نمیفهمد بازیکنان کلیدی شما را خوب حرکت بهتر و جلوگیری از شکست خود.

و بله, همیشه به یاد داشته باشید که وجود دارد's هیچ جایگزینی به اصالت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *