کوچک و Midsized شرکت بازاریابی و ارتباطات بازاریابی – عملی پیش بینی برای سال 2018

[ad_1]

شما احتمالا هولناک شده است به تازگی با ماکرو پیش بینی در رشد رسانه های دیجیتال, هوش مصنوعی, ارتباطات تلفن همراه, فیلم, هواپیماهای بدون سرنشین, و بیشتر. اما به عنوان یک کوچک یا کارهای B2B, B2C یا غیر انتفاعی بازاریاب پیش بینی چه باید به شما در واقع با توجه به آن ممکن است توان خود را برای بهبود سودآوری و بازدهی سرمایه?

من معتقدم 2018 خواهد بود یک سواری پر از دست انداز و امید است که پیش بینی صاف کردن سفر برای شما. در اینجا می رود:

بهبود بازاریابی و ارتباطات بازاریابی با توجه به این

1. قابل تصور و زمان را صرف ایجاد وب سایت جدید زبان برای دیدار با مواد منفجره استفاده از صدای فعال جستجوهای اینترنتی. صدای فعال جستجو با استفاده از “دستیاران شخصی”, اختصاص بیست درصد از جستجوها در سال 2016 (کام اسکور) و پیش بینی شده برای رسیدن به پنجاه درصد در سال 2020 است. صفحات وب سایت خود نیاز به درک و منعکس کننده چگونه مردم در واقع صحبت می کنند.

2. توجه بیشتر به نام تجاری شفافیت کامل حقیقت و چهره به چهره تعامل با مشتریان و چشم انداز را در مرکز صحنه. امنیت سایبر نقض و همچنین فرسایش اعتماد در رسانه ها و موسسات دارای led قابل توجه و گسترده ای گسترش تلاش برای حقیقت است. حوادث و فعل و انفعالات در نقطه خرید ارائه فرصت برای ساخت (یا re-build) اعتماد به برند.

3. کاهش کالاهای برگشتی توسط e-commerce مصرف کنندگان را دریافت خواهد کرد افزایش تمرکز و نیاز به استراتژی های جدید. در حالی که خرید و فروش آنلاین در حال رشد در حدود سه برابر میزان آن دسته از فروشگاه آجر و ملات (در بخشی به دلیل حمل و نقل رایگان) تقریبا یک سوم از e-خرید ارسال می شود (در مقابل و نه درصد برای فروشگاه ها). به عنوان حمل و نقل است که بیست تا شصت و پنج درصد از e-فروشندگان هزینه کالا (یو پی اس) آن همه دست به دست در عرشه برای کاهش این هزینه.

4. در حالی که بازاریابی دیجیتال خود ادامه خواهد داد به رشد وجود خواهد داشت به طور قابل توجهی پیشرفت های ساخته شده خود را برای توسعه خود ادامه داد. زیر را در نظر بگیرید:

– P&G به چالش کشیده شده است, Google, Facebook, YouTube و دیگران برای انطباق با پادمان در برابر موجود جعلی ترافیک گزارش محتوای نامناسب و تا پایان سال 2017 و یا آنها را متوقف تبلیغات با آنها; P&G در حال حاضر کشیده 140 میلیون دلار از آنها را در سال 2017.

– Walmart نیز دیگر تبلیغات در یوتیوب.

– Facebook ادعا می کند آن را به طور بالقوه می تواند رسیدن به 101 میلیون 18 تا 34 ساله است اما اداره آمار تعداد تنها 76 میلیون نفر از این جمعیت شناختی.

– ارتش ملی افغانستان در حال تلاش برای شروع یک شش ماه 50 میلیون دلار مطالعه آزمایشی با 35 بازاریابان در آزمون 30 premium آنلاین از ناشران برای تعیین ارزش واقعی خود را.

– اضافه شده به این وجود داشته است اتهامات رسانه های اجتماعی رشوه در حالی که بیش از 600 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان مسدود کننده های آگهی نصب شده است.

روشن است پیشرفت های چشمگیر باید ساخته شود و به سرعت ساخته شده.

5. به عنوان یکی دیگر حاصل از بی اعتمادی در بازار, کارکنان, تکرار و توزیع کنندگان جدید تبدیل خواهد شد ارتباطات بازاریابی “اثرگذارندهها”. ضرورت این افراد را تبدیل به “برند” و مدیریت را تشخیص اهمیت یک نیروی کار درگیر. در تلاش خود را برای توسعه نام تجاری قهرمانان در هر سطح ادراک رهبران خواهد فاستر معتبر و باز کردن ارتباطات داخلی.

6. اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد رجعت پست مستقیم دریافت خواهد کرد تجدید تاکید. با توجه به Compu-Mail میانگین نرخ پاسخ برای پست مستقیم (5.1%) به مراتب بالاتر از ایمیل (0.6%) پرداخت جستجوهای (0.6%) رسانه های اجتماعی (0.4%) و یا آنلاین نمایش تبلیغات (0.2%). در واقع پست مستقیم است و حتی قوی تر در میان millennials با پاسخ نرخ 12.4% در میان کسانی که در سن 18 – 24. داده ها همچنین نشان می دهد که پست مستقیم بهتر است از ایمیل برای تولید دراز مدت تعامل مشتری.

7. وبلاگ نویسان را ادامه خواهد داد به یک عامل اما نوشتن دیگر مطالب, وقت بیشتری را صرف تهیه آنها و انتشار کمتر (مدار رسانه ای). به طور خاص, پست رفت از 808 کلمات در سال 2014 به از 1142 کلمات در سال 2017 با میانگین پست در نظر گرفتن نزدیک به 3 و نیم ساعت برای ایجاد. فعلی رژیم را نشان می دهد 3 درصد نما, روزانه 22 درصد ارسال هفتگی و اکثریت ارسال تنها چند بار در ماه یا کمتر.

تغییر استراتژی خود را برنامه ریزی و تاکتیک

1. بازاریابان را تشخیص دهد که در این صورت از یک تغییر بازار – مهم ترین جنبه از رشد سود و بهبود ROI توسعه معنی دار بازاریابی و ارتباطات بازاریابی استراتژی. داشتن تجربه در سال های اخیر با طیف گسترده ای از تاکتیکی منابع (در بخش بزرگی چرا که آنها آسان به درک), بازاریابان آموخته اند که بدون هر گونه واقع بینانه گیری از ارزش خود را از این تلاش ممکن است معکوس. قرار دادن تاکتیک های قبل از, استراتژی, هرگز با این نسخهها کار… “آماده, آتش هدف” به ذهن می آید.

2. بازاریابان در واقع صرف خواهد شد بسیار بیشتر از زمان تعیین این که آیا خود را بازاریابی تاکتیک های ارتباطات مشغول به کار هستند. اعتراف به این که کلیک نمی ذاتا منجر به افزایش سود و درآمد آنها ایجاد خواهد شد سخت گیری و بازدهی بازاریابی دیجیتال همان راه آنها را با بازاریابی سنتی.

3. فراتر از تمرکز بر بازده تبلیغات رسانه بطور قابل توجهی بیشتر فکر ساخته خواهد شد به انتخاب خاص و متوسط مبتنی بر اعتماد مصرف کننده از متوسط. یک مطالعه اخیر از 1,030 مصرف کنندگان توسط کلاچ نشان داد تلویزیون/پخش فیلم به عنوان رسانه تبلیغاتی مورد اعتماد ترین (61%) و رسانه های اجتماعی و رسانه های آنلاین به عنوان حداقل مورد اعتماد (38% و 41% بود). اعتماد از تمام رسانه های قوی است میان نسل وای و ضعیف ترین در میان متولدین.

4. وجود خواهد داشت تمرکز بر انتقال از یک متخصص بازاریابی محیط به کل گرا است که می تواند ادغام و رهبری این متخصصان به ROI رانده تیم (Korn کشتی). این خواهد شد به چالش کشیدن وجود دارد به عنوان یک کمبود استعداد بازاریابی با تجربه گسترده رهبری و توانایی است که می تواند به دست آوردن اعتماد از متخصصان که با هم کار کنند برای نام تجاری و تخصص آنها می باشد.

با استفاده از مشاوران برای بهبود بازاریابی و ارتباطات بازاریابی ROI

احتمالا شما در حال حاضر قرار داده و بسیاری از کار سخت به توسعه خود را تا سال 2018 برنامه ریزی. اما شاید این پیش بینی ها مطرح کرده اند برخی از سوالات و نگرانی های است که شما ممکن است فکر کرده و شاید شما لازم نیست که تجربه زمان و یا کارکنان آنها را به آدرس. اگر شما نگران در مورد بازاریابی, شما تنها نیستید. در واقع Infusionsoft بررسی 1000 صاحبان کسب و کار کوچک و دریافتند که نزدیک به دو سوم احساس می کنید که آنها “نمی دانم اگر استراتژی های بازاریابی خود را کار” یا “می دانم که استراتژی های خود را کار نمی کند”. پس چه می توانید انجام دهید ؟

در نظر گرفتن بهره برداری به تاسیس رسانه خنثی مشاوره و یا فرد با تجربه گسترده در صنایع و شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی هر دو بزرگ و کوچک که در حال حاضر به “آن را دوست دارم بگویم”. حل و فصل نیست برای کسی که فروش شما یک بازاریابی خاص نظم و انضباط و یا تجربه فقط در تو رفتگی در دیوار و یا صنعت. آنچه مورد نیاز است در این پیچیده بار است که یک “این روشی است که ما همیشه انجام داده ایم آن را” ذهنیت بلکه یک دیدگاه گسترده ای از کسب و کار و فرصت.

مانند آموزش حسابداران و وکلا و بازاریابی حرفه ای را به شما تازه چشم انتظاری غیر سیاسی و یک رویکرد منظم به امروز نامشخص و جلب بازاریابی محیط زیست است. اعتماد جدید و آگاه مشاور می تواند کمک به شما در ساخت یک معنی دار و سودآور کسب و کار.

اما به یاد داشته باشید, “ایده های یک سکه ده. افرادی که آنها را به عمل در حال بی ارزش است.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.