کلاهبرداری از تجارت – 14 تبلیغات روزنامه راهنمایی از آمریکا شلوغ ترین آگهی دهم!

[ad_1]

من یک تن از ایمیل درخواست من در مورد روزنامه تبلیغات است. اولین و مهمترین اکثر مردم از من بپرسید اگر رشد و محبوبیت اینترنت و دیگر اشکال “جدید” رسانه ها ساخته اند, روزنامه های منسوخ شده به عنوان یک تبلیغات موثر و متوسط. به من بگو به هیچ وجه! روزنامه ها زنده هستند و به خوبی و به عنوان قدرتمند به عنوان همیشه! اگر آنها نمی, تبلیغ (از همه اشکال و اندازه های مختلف) نمی خواهد ادامه به پرتاب میلیاردها دلار در آنها! روزنامه های محلی و ملی – همیشه وجود دارد خواهد بود. آنها در حال رفتن به جایی نمی, مهم نیست چقدر بزرگ اینترنت می شود و یا چگونه بسیاری از اشکال “رسانه های جدید” معرفی می شوند. آنها به آزمون زمان ایستاده بود – از طریق رادیو و تلویزیون و اینترنت-و آنها همیشه می تواند یک محل عالی برای تبلیغ ارائه شده در بازار هدف خود در روزنامه جمعیتی. بعد مردم همیشه از من می پرسی برای مشاوره در روزنامه تبلیغات است. آنها می خواهند بدانند که بهترین روزنامه ها برای تبلیغ در, بهترین زمان برای تبلیغ, بهترین حجم تبلیغات برای استفاده از رنگ ها چه کار می کنند چه می گویند و چگونه به آن می گویند ، برای کسانی که مردم من را با هم این لیست من 14 بهترین تبلیغات روزنامه “اسرار است.” البته این واقعا “اسرار” – این مشاوره حدود برای سال بوده است. بر خلاف اینترنت و دیگر اشکال “رسانه جدید” که به نظر می رسد هر روز تغییر (ایجاد یک نیاز مداوم برای بزرگتر و بهتر استراتژی های بازاریابی), تبلیغات روزنامه تغییر زیادی نکرده در 25 سال گذشته به این معنی که نکات و تکنیک های که به دنبال ثابت کرده اند خود را به کار دوباره و دوباره. زمان آزمایش و اثبات شده است – بهترین نوع مشاوره!

نکته #1: قوام کلیدی در تبلیغات روزنامه. این که آیا شما علاقه مند در جامعه محلی یا ملی روزنامه, تبلیغات همیشه فکر می کنم در شرایط استفاده از آن به طور مداوم کمتر از یک بار در هفته.

نکته #2: روزهای خاصی کار می کنند بهتر از دیگران برای انواع خاصی از تبلیغات است. به طور کلی بهترین روز برای اجرای یک آگهی روزنامه یکشنبه است. این زمانی است که اکثر مردم صرف ترین زمان خواندن این مقاله. بیایید نگاهی به روز های دیگر:

  • دوشنبه خوب است اگر مخاطبان خود را در درجه اول مردان تمام آخر هفته های ورزشی معمولا خلاصه شده در روز دوشنبه.
  • شنبه و یکشنبه روز بزرگ هستند برای تبلیغات طبقه بندی شده به خصوص مالی و یا کسب و کار مرتبط با تبلیغات طبقه بندی شده.
  • چهار شنبه و پنج شنبه خوب روز اگر کسانی هستند که مواد غذایی یا بهداشتی روز در کاغذ خود را و شما یک غذا یا مرتبط با سلامت ارائه شده است.
  • جمعه یک روز خوب اگر کسب و کار خود را بر میدارد تا در تعطیلات آخر هفته رستوران ها و کافه و کاباره ها برخی از خرده فروشان, کنسرت, سالن, بازار کشاورز.
  • شنبه خوب است چرا که کمتر تبلیغ با استفاده از شنبه edition فکر آن را یک روز بد برای خوانندگان. این به این معنی کمتر رقابت برای چشم انداز خود را توجه و پول

نکته #3: موقعیت آگهی خود را. برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض حداکثر درخواست که آگهی خود را در اجرا اصلی بخش اخبار از کاغذ تا آنجا به جلو به عنوان امکان پذیر است. به طور سنتی گفته بودید برای همیشه بپرسید برای دست راست, صفحه, اما مطالعات اخیر نشان داده اند که آن را واقعا نمی توانید تفاوت را. نیمی از مردم خواندن روزنامه جلو به عقب نیمی دیگر از عقب به جلو. شما باید این درخواست که آگهی خود را قرار داده شود بالا برابر است.

نکته #4: مسلط یک صفحه بدون پرداخت پول برای آن. برای تسلط بر یک صفحه در روزنامه که معمولا 8 ستون با عرض و بیست و دو اینچ بالا طراحی یک آگهی است که در پنج ستون گسترده و دوازده یا بیشتر اینچ بالا. این ثابت شده است که همان تاثیر می گذارد به عنوان یک صفحه کامل آگهی در هزینه بسیار پایین تر.

نکته #5: استفاده از رنگ. شما همچنین باید پرس و جو در مورد اضافه کردن یک رنگ. استفاده از تنها یک رنگ از هر رنگ می تواند به طرز چشمگیری افزایش “قرار گرفتن در معرض خالص” (این چیزی است که من تماس بگیرید تعداد افرادی که در واقع بخوانید آگهی خود را) و تقریبا دو برابر نرخ پاسخ خود را.

نکته #6: هر آنچه که شما انجام don t let روزنامه مردم خود را طراحی آگهی برای شما. آگهی خود را به صورت حرفه ای طراحی شده و در غیر این صورت آن را مانند هر دیگر آگهی در این مقاله. (من یک بار مشغول به کار در یک آگهی روزنامه بخش من می دانم!) مطمئن شوید که طراح تجربه در آگهی های روزنامه ، شما می خواهید آگهی شما به تکثیر به درستی به این معنی که ممکن است نیاز به یک خط خاص-صفحه نمایش. همچنین دور ماندن از معکوس-نوع سفید نوع در برابر یک پس زمینه سیاه و سفید. حفظ نوع خود را روشن; تیتر درشت.

نکته #7: ایجاد آگهی خود را قابل انتشار. مردم به خواندن روزنامه برای دریافت اخبار بنابراین سعی کنید به تبلیغ خود به عنوان مهم به عنوان امکان پذیر است. اگر آگهی خود را کوچک است آن را متمایز مرز پس از آن ایجاد یک هویت بصری برای تبلیغات خود.

نکته #8: شما برای پرداخت است که فضای – استفاده از آن! مطمئن شوید که به چشم انداز خود را به اندازه کافی اطلاعات برای خرید آنچه که شما به فروش. و نمی افتد به دام revering فضای سفید به دلیل آن به نظر می رسد خوب است. شما برای پرداخت در هر اینچ مربع از این آگهی استفاده از آن. تبلیغات خود را باید برنده فروش نه جایزه طراحی.

نکته #9: تست آزمون تست! اگر شما فقط شروع کار در تبلیغات روزنامه نمی حل و فصل فقط یک روزنامه. آزمون آگهی خود را در روزنامه های مختلف در دسترس به بازار خود را برای کشف کردن که یکی از بهترین آثار. هنگامی که شما را نمیفهمد که روزنامه ها به عنوان خوانده شده (ترین) با چشم انداز خود را با آنها.

نکته شماره 10: انتظار نداریم که آن را به کار شبانه. کاردینال قانون: انتظار نداریم که تبلیغات روزنامه به کار فورا! (این طول می کشد ما را به نکته #1: قوام کلیدی است.) مگر اینکه شما در یک زمان حساس به ارائه چنین به عنوان یک هدیه رایگان برای متوقف کردن توسط قبل از یک تاریخ خاص و یا ارائه یک کوپن تخفیف با تاریخ انقضا انتظار نیست رم از مشتریان خود را از طریق درب روز شما اجرا از آگهی خود را. آن را نمی خواهد اتفاق می افتد. هرگز می کند.

نکته #11: استفاده از “دستگاه های ردیابی” برای اندازه گیری عملکرد تبلیغات. یک “دستگاه ردیابی” است که هر عنصر شما می توانید در تبلیغات خود را که باعث می شود آن را آسان تر برای اندازه گیری که آگهی اثربخشی. اضافه کردن یک شماره یا کد رنگ کد کوپن خود را یک مثال خوب از یک “دستگاه ردیابی.” این آنها را آسان تر برای پیگیری اگر شما با استفاده از بیش از یک روزنامه و یا تبلیغات در روز متفاوت است. شما می خواهید بدانید که کوپن آمد از وقتی که و چگونه بسیاری از. به این ترتیب شما می دانید که در روزنامه ها کار بهترین برای شما و که در آن روز و حتی که عناوین بهترین کار برای کسانی که مقاله در آن روز. آن را دریافت ؟

نکته #12: “بزرگ” روزنامه ها نیست به عنوان گران قیمت به عنوان شما فکر می کنم. اگر شما خوشحال با روزنامه های محلی خود را و یا شما می خواهم به آمار مخاطبان بزرگتر از فقط شهر شما نگاه به تبلیغات در نسخه های منطقه ای ایالات متحده آمریکا امروز, نیویورک تایمز یا وال استریت ژورنالاگر چشم انداز خود را به عنوان خوانده شده آنها. این نسخه های منطقه ای در حالی که گران تر به تبلیغ در روزنامه های محلی خود را بسیار کمتر از گران قیمت برای تبلیغ در از ملی نسخه. (اگر شما یک محلی و یا منطقه ای کسب و کار شما هرگز نباید تبلیغ در ملی نسخه. من نمی مراقبت از آنچه در این آگهی هرزه می گوید شما پول خود را هدر ندهید.)

نکته #13: اولین چیزی که مردم را در آگهی خود را تیتر خود را. این باید جلب خواننده را که مایل به یادگیری بیشتر. من همیشه اصرار دارند که یک تیتر را معنی دار و یا جذاب بیانیه ای از سود و یا آشکار ارائه به خواننده است. مثلا “خود را دریافت بازپرداخت مالیات امروز!” و یا “حرفه ای آماده سازی مالیات تنها $10” بسیار بهتر از عناوین از “باب جونز خدمات مالیاتی.” که بسیار واضح است, من می دانم, اما من می توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از مردم قرار دادن نام خود را در کسب و کار و یا محصول و یا خدمات و یا بدتر هنوز, برخی کاملا بی ارزش و کپی در محل از یک تیتر و سپس پنهان کردن معنی دار چیزهای جذاب در کپی. این بزرگترین اشتباه در تبلیغات! قرار دادن خود سود اصلی و یا ارائه در تیتر (و/یا دیگر) بنابراین حتی کسانی که نمی خواندن کل آگهی را دریافت نقطه اصلی.

نکته #14: آینده مردم را ببینید بصری هر سرفصلهای و سپس نام خود را. اضافه کردن یک بصری می تواند سه گانه را “قرار گرفتن در معرض خالص” از آگهی خود را. بیشتر مردم آن را متوجه خواهید شد اگر آن را به یک عکس یا تصویر است که به معنی بیشتر به نوبه خود به آن پاسخ خواهد داد. یک عکس از خودتان را اضافه کنید اعتبار فوری. یک تصویر محصول بهتر است از یک آرم. حتی بهتر است یک تصویر از محصول یا خدمات شما استفاده می شود. اجازه دهید مردم آن را ببینید در عمل است. اجازه دهید آنها را ببینید که چقدر خوب به نظر می رسد که چقدر خوب آن را متناسب و یا چقدر خوب کار می کند. اجازه دهید آنها را ببینید لبخند بر روی صورت از یک فرد با استفاده از آن.

حتی در این بازی فوق العاده بالا و با تکنولوژی روز و سن هر کسب و کار هنوز هم تکیه بر تبلیغات روزنامه به عنوان اولیه خود را ابزار بازاریابی است. کلید موفقیت این است که بدانید “کلاهبرداری از تجارت” من فقط به شما نشان داد و با آن چوب به اندازه کافی برای آن به کار سحر و جادو خود را. (بخوانید: قوام کلیدی است.) تبلیغات قبرستان پر است از کسب و کار شکست خورده که داد تا در تبلیغات روزنامه قبل از آن یک فرصت برای اثبات اثربخشی آن را. اگر شما ساخته شده است تا ذهن خود را به آن را انجام دهد هر آنچه که شما انجام آن را نمی دهد تا بر روی آن تا زمانی که آن کار می کند. از آن خواهد شد!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *