کشف V مختل: چرا جستجو بازاریابی سبقت وقفه استراتژی

[ad_1]

به طور سنتی بازاریابی شده است همه چیز در مورد هل دادن پیام های فعال تنه زدن مواد خود را در زیر بینی خود را از بازار هدف و (امیدوارم) وادار کردن آنها را به شما متوجه است. که's کاملا خوب و بازاریابی خود ادامه خواهد داد به کار در این راه اما روند در حال تغییر است. زرنگ و دانا کسب و کار شروع به رسمیت شناختن است که موفقیت نهفته است نه در وادار کردن پیام های خود را بر روی مردم اما در اجازه می دهد خود را به راحتی یافت می شود توسط افرادی که نیاز واقعی برای محصولات و خدمات خود را. به عبارت دیگر, 'من' به جای 'در'!

وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید برای ایجاد کمپین های بازاریابی خود را بسیار هدفمند جمعیت شناسی, تحقیقات و معیارهای تقسیم بندی و غیره اما در پایان روز است که همیشه وجود دارد یک مقدار مشخصی از کار حدس بزنید و 'انگشت عبور' های درگیر به خصوص زمانی که بازاریابی به چشم انداز سرد. حتی اگر بازار هدف خود را ممکن است به طور بالقوه استفاده از خدمات خود را اگر مبارزات انتخاباتی خود را است't بهنگام به زمین زمانی که آنها در واقع یک نیاز ممکن است تلف شود. در نظر بگیرید و سپس ارزش آن را برای بازار هدف خود را که یک نیاز واقعی برای محصولات و خدمات خود را در آن دقیق زمان به طور فعال آمد و پیدا کردن شما. که's مسائل بسیار قدرتمند است و این قضیه برای جستجو بازاریابی است.

جستجو بازاریابی آنلاین

به عنوان شما می توانید تصور کنید که بزرگترین عرصه برای فعال کردن جستجو بازاریابی مبتنی بر اینترنت است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استراتژی های طراحی شده برای آوردن ترافیک به وب سایت خود را, اما آن's نه در مورد کمیت; آن's همه چیز در مورد کیفیت. فراموش نکنید مبارزات جستجوگرها است که هدف را در حجم وسیعی از بازدید کنندگان به سایت شما است. اگر آنها't مربوطه و یا شما don't تعامل با آنها را زمانی که آنها وجود دارد it's همه تلاش بیهوده. کلید جذب اعداد کوچکتر مربوطه بازدید کنندگان و شما این کار را با باهوش بودن خود را با کلمات کلیدی.

وجود دارد بسیاری از واقعا باهوش, راه هایی برای انجام این کار و من'm نه یک متخصص SEO بنابراین برنده't تلاش برای توضیح آنها در اینجا. آنچه که من هستم اما یک بازاریاب و نویسنده کپی با یک متخصص بهره در محتوای وب نوشتن. تمام تحقیقات و تجربه (و صحبت کردن واقعا هوشمند تکنو-نخبه مردم!) امتیاز به یکی از فعالیت های است که می تواند تاثیر بزرگی در توانمندسازی مردم مربوطه با منافع فوری در آنچه شما را به پیدا کردن راه خود را به وب سایت خود را و است که به طور مداوم پر آن را با کیفیت خوب کلمه کلیدی محتوای غنی.

در فوریه این سال گوگل تغییر الگوریتم خود را به طور فعال در سایت های پاداش در رتبه بندی موتور جستجو است که ویژگی های با ارزش محتوا: اصلی و غیر کپی محتوا تجزیه و تحلیل و تحقیق و گزارش و غیره. برعکس که همچنین بدان معنی است که جریمه سایتهایی را که به't پس چگونه سایت خود را جمع کردن ؟

نارضايتى در جستجوگرها فرصت های خود را از طریق وبلاگ

بهترین فرصت شما برای بهره گیری از این است که با نگه داشتن وبلاگ خود را به روز و حصول اطمینان از محتوای با کیفیت بالا و اصلی است. این البته نیاز به زمان و تعهد و کپی کردن مهارت های نوشتن و درک خوبی از استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های SEO. اگر شما که منبع در خانه فوق العاده – استفاده از آن! اگر شما don't, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن برون سپاری به عنوان شما می توانید هر عنصر دیگر ترکیب بازاریابی خود را. یک وبلاگ نویس حرفه ای با شما کار می کنند به تولید ایده برای موضوعات ایجاد پست های اضافه کردن محتوا و استفاده از این رسانه به آن حداکثر اثر. آن نیز اطمینان حاصل شود که این وبلاگ تا به امروز باقی مانده طولانی پس از 'بهترین نیات' اند و یک مرگ!

نه تنها خود وبلاگ کمک به افزایش رتبه بندی موتور جستجو و آن را در ترافیک با کیفیت بالا, آن را به تعامل با آنها را زمانی که آنها وجود دارد و آنها را به سمت مورد نظر خود را اعمال: فروش تماس ارجاع و غیره. بنابراین قبل از اینکه شما مرتکب بودجه خود را به PPC یا حتی سنتی 'interruptive' کمپین های بازاریابی در نظر گرفتن قدرت از وبلاگ خود و کمک های حرفه ای شما می توانید دسترسی به حداکثر رساندن فرصت است.

[ad_2]

Source by Sarah Ainslie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *