چگونگی ایجاد موفق یک کمپین رسانه های اجتماعی

[ad_1]

موفقیت یک کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها است که ترکیبی از مدبر استراتژی. چنین استراتژی هایی که به تصویب رسید & بهینه سازی توسط برندها و کسب و کار برای مبارزات انتخاباتی خود را و رویدادها تضمین کاملا از موفقیت است. امروز من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن یک لیست از کمپین رسانه های اجتماعی استراتژی است که متفاوت است از استفاده از رسانه های اجتماعی UGC به استراتژیسازی کمپین اهداف و هل دادن مکالمات فعال است. چه بهترین راه حل برای کسب و کار شما? خواندن برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر-

1. استراتژی عاقلانه

کمپین های رسانه های اجتماعی نیاز به برنامه ریزی دقیق قبل در طول و بعد از این رویداد. زیبایی از یک کمپین است که در آن توسعه کامل ارتباط با مخاطبان هدف. رسانه های اجتماعی کمپین ایده باید در ارتباط با آنها.

یک استراتژی بزرگ برای برنامه ریزی موثر در سراسر رویداد. یک جدول زمانی مناسب باید توسعه یافته و به مطالعه تحویل از مبارزات این مسابقات که به اجرا و تاثیر است که این کمپین را در بازار است.

همانطور که قبلا گفتم استراتژیسازی لازم است قبل و بعد از این رویداد. از این رو برای یک روز, رویداد, طرح سه روز در اطراف آن است. مهم است به درک که شما می توانید جادویی جذب مخاطب موثر و بدون برنامه ریزی و مطالب جذاب. علاوه بر قرار دادن مطالب جذاب را برای رسیدن به حق مخاطبان نیز ضروری است.

2. اعتصاب & فشار مکالمات فعال

شروع مکالمات برای کمپین های رسانه های اجتماعی ضروری است. بیشتر آنچه که ضروری است به آن فشار مکالمات به طور کامل. یک کمپین موفق برای یک رویداد دعوت به مشارکت از جامعه است. برای تشویق این درخواست پاسخ از مخاطبان خود را به سوال و درخواست آنها را به رها کردن در انتقادات و پیشنهادات خود را داستان ها و تجربیات خود را در نظرات. چنین شیوه های افزایش تعامل.

اغلب مخاطبان خود را غافل از رسانه های اجتماعی خود را از کمپین بازاریابی & مطالب خود را نمی رسیدن به مخاطبان است. شما باید اجازه دهید مشتریان خود را می دانم که فرصت شما برای ایجاد آنها از طریق شبکه های اجتماعی خود را در مبارزات انتخاباتی. شیوه های ساده از نمایش آیکون های رسانه های اجتماعی خود را در وبلاگ/سایت آیا سحر و جادو.

فشار مکالمات خود را & تعامل به شدت به اجازه مبارزات انتخاباتی خود را در رسیدن به حق مخاطبان و موفق پس از آن.

3. شمارش معکوس رویکرد

شمارش معکوس روش این است که یک کمپین رسانه های اجتماعی ایده & ابزار به عنوان آن را ایجاد هیجان در مخاطب است. شمارش پایین به روز پایانی این کمپین رسانه های اجتماعی می تواند ساخت کنجکاوی بزرگ.

شمارش معکوس می تواند به دلایل مختلف به صبر برای روز نهایی و یا می توان آن را یک شمارش معکوس که افشا کمپین برجسته و یا شگفتی & سرنخ در هر روز. به این ترتیب مردم کنجکاو & اقامت چسب برای پست بعدی. مردم به طور مداوم چک کردن نام تجاری خود را به روز رسانی و اقامت در اطراف تا زمانی که و پس از این کمپین روز.

از این رو شمارش معکوس روش این است که در لیست ما از درخشان کمپین بازاریابی ایده ها. این رویکرد را می توان بهینه سازی همانطور که در مبارزات انتخاباتی مورد نیاز و یا نام تجاری استراتژی و کار بر این اساس بیش از حد. یک نام تجاری می توانید انتخاب کنید برای به اشتراک گذاشتن مختلف به روز رسانی و یا در سبک های مختلف.

4. بازیافت محتوا

بازیافت قدیمی, مطالب فوق العاده رسانه های اجتماعی کمپین ایده برای حصول اطمینان از موفقیت کمپین. به عنوان یک نام تجاری شما باید دسترسی به محتوای آن را فوق العاده خوبی در گذشته با مخاطبان خود را. شما می دانید آنچه در محتوای طنین انداز با مخاطبان خود & انجام به خوبی در شبکه های اجتماعی. استفاده از این محتوا – repurpose و استفاده از آن است.

رسانه های اجتماعی مدیران با چالش گردونه خلاق ما محتوا به طور منظم. یک کمپین نیاز به یک تن از محتوا خلاق در قرار داده می شود. آن نیاز به ایده های خلاق است که طنین انداز خوبی با مخاطبان افزایش تعامل و حفظ مخاطبان به طور مداوم جذب می شود.

پیر اجتماعی و کمپین محتوا که خوب انجام شده در گذشته است که در آن شما می توانید انتخاب کنید تا از. Repurposing پست های قدیمی, تصاویر, فیلم ها و ایده این است که یک راه آسان برای مدیریت محتوای جریان است. شما می توانید به اشتراک گذاری از طریق #throwback & تشویق مشارکت مخاطبان دست در دست.

Repurposing خلاق محتوای قدیمی مانند یک انفجار از گذشته است که مخاطبان خود را محدود به لذت بردن از. شما همچنین می توانید با استفاده از UGC از قبلی کمپین های آنلاین & تازه کردن حافظه خود را از UGC همکاران. به این ترتیب, شما را تشویق آنها برای مشارکت دوباره.

5. اجرای یک قرعه کشی Sweepstake

سازماندهی یک قرعه کشی sweepstake آثار شگفتی برای مبارزات انتخاباتی خود را از موفقیت است. این یک راه عالی برای کشش برای شبکه های اجتماعی خود را در مبارزات انتخاباتی. ارائه جوایز و تخفیف های دیگر پاداش کمک در به دست آوردن جلب توجه مخاطبان است. یک قرعه کشی sweepstake می توانند علاوه بر دردار مانند مانند-راهگاهی و یا به اشتراک گذاری-گلوئی ، قرعه کشی وادار کردن مردم به مانند/به اشتراک گذاری در مورد مبارزات انتخاباتی خود را در بازگشت برای جوایز هیجان انگیز.

قرعه کشی می شود دردار برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر بیش از حد. به این ترتیب مبارزات انتخاباتی خود را می تواند یک محتوای تولید شده توسط کاربر کمپین بازاریابی. UGC مبارزات بسیار موفق هستند با توجه به صحت مطالب است. UGC محتوا نیز می توان در راه های مختلفی توسط یک نام تجاری بعد مانند repurpose محتوا و غیره.

برگزاری قرعه کشی به عنوان یک بازاریابی عالی ایده & از این رو توصیه می کنیم آن را کامل استفاده از علامت های تجاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *