چگونه می چرخه عمر محصول MBA تئوری به شما کمک کند با خرید و فروش آنلاین در کسب و کار کوچک ؟

[ad_1]

روز دیگر من در صحبت با یک کارآفرین که به فروش اجناس خود را در eBay و آمازون است. کسب و کار خود را به خوبی می گذرد اما او واقعا می خواهم برای رسیدن به 10K $در هر ماه در فروش بدون در نظر گرفتن بیش از حد بیشتر از زمان خود او به عنوان یک مؤمن در جریانهای چندگانه درآمد و می خواهد به گسترش آن با دیگر مدل های کسب و کار بیش از حد. پیشنهاد من بود برای معرفی محصولات جدید به طور مداوم اما در یک استراتژیک بهنگام اساس. خوب پس بیایید در این مورد صحبت کنید.

شما همیشه نگاه یک چرخه عمر محصول نمودار در یک کسب و کار متن کتاب ؟ اگر پس آنچه از شما دیدم سنتی تعالیم ‘محصول چرخه زندگی است که آنها آموزش MBA در مدرسه تجارت خرده فروشی و بازاریابی کلاس. هنوز هم ما می توانیم این مفهوم و استفاده از آن برای خرید و فروش آنلاین و محصول جدید برنامه ریزی در نظر گرفتن این مفهوم است.

در حال حاضر پس از آن تصویر ‘تپه منحنی’ و آن را به عنوان شروع می شود تا در آن شدیدترین نقطه که زمان زیادی به معرفی یک محصول جدید و دریافت آن شده چرا که در نهایت این محصول برای اولین بار خواهد بود فلات ‘ نشستند. اگر شما انجام این کار به درستی محصول جدید شروع خواهد شد برای رفتن هذلولی و تشریح اولین محصول چرخه زندگی به اوج رسید. اگر شما می خواهید به ماندن هذلولی شما نیاز به ادامه به معرفی محصولات در این مد که نوع چه شرکت هایی مانند نظارت کردن و قمار و GE سعی کنید به انجام.

به خصوص جالب مورد مطالعه خواهد بود اینتل و اپل به عنوان آنها سعی کنید به ماندن در بالا-سود شیرین منطقه آن شگفتی برای خود قیمت سهام. اگر شما یک محصول بزرگ است که واقعا در پخت و پز است اما در کوتاه چرخه زندگی (نمونه: تلفن همراه چیپس و شاید شبکه های اجتماعی اضافه کردن و یا ویژگی های جدید) سپس شما می توانید نگه داشتن قیمت بالا و رفتن برای ‘adopters اولیه’ از فن آوری و یا شرکت هایی که فروش محصولات خود را به طوری که آنها می توانید اقامت در bleeding-edge در مورد AMD یا INTEL.

در نگاهی که مفهوم شما می توانید ببینید که مفهوم کار برای کسی که مبادرت به فروش بسیاری از محصولات مختلف آنلاین. شاید شما می توانید بگویید هنگامی که شما یک شهاب سنگ محصول که به سرعت حرکت می کند اما رایت کردن بنابراین شما راه اندازی محصول جدید خود را هنگامی که فروش خود را در حال باد آن را به دلیل به زودی آنها را سوزاند و شما نمی خواهید خود را در هر ماه به فروش مخزن و شما را در یک جریان نقدی بحران. دیدن آن نقطه از نظر استراتژیک.

من فکر می کنم شما می توانید با استفاده از برخی فرمول های ریاضی به این شکل از من تصور کنید روزی برخی از اوراکل و یا SAP نرم افزار متصل به یک شرکت دیجیتال سیستم عصبی (بیل گیتس در کتاب “جاده پیش رو” مرجع) که در آن مصنوعی یک سیستم هوشمند که آهنگ تمام رسانه ها و فروش و موجودی در زمان واقعی خواهد بود قادر به انجام این کار را با 90% صحت و است که به مدیران اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی و استراتژی برای سرمایه صرف نوآوری و سوء استفاده و جریان نقدی. اما شما می توانید آن را انجام دهید آستین دست با استفاده از همان ریاضی از کسب و کار کوچک شما است و نه پیچیده و در عین حال.

بهترین از همه, شما می توانید کسب و کار شما شکستن به قطعات و دسته بندی محصولات و سپس شما باید یک تصویر بزرگ از آنچه شما انجام می دهند و طرح دوره EXACATTACKILY که در آن شما می خواهید برای رفتن به جایی که شما بروید! فکر می کنم در آن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *