چگونه می توانید مطالب خود را در رسانه های اجتماعی دیده می شود

[ad_1]

ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی بخش مهمی از هر کسب و کار بازاریابی استراتژی. آن را ممکن است یک پاراگراف می رود که با یک لینک به یک ویدیو و یا پست وبلاگ و یا آن را ممکن است یک دادهنمایی یا الگوی رفتاری برای کمک به شما دریافت می کنید یک یا دو نقطه در سراسر.

برنامه ریزی

اکثر مردم به نظر می رسد کاملا فراموش نکنید که برای برنامه ریزی در مورد محتوای رسانه های اجتماعی. این یک اشتباه است. اگر شما ایجاد یک پست وبلاگ به عنوان مثال پس از آن شما باید به ایجاد یک صدای جیر جیر یک Facebook پست و دیگر blurbs برای هر شبکه اجتماعی است که شما قصد به اشتراک گذاری اطلاعات ،

اضافه کردن محتوا به تقویم خود را

شامل محتوای رسانه های اجتماعی خود را در سرمقاله تقویم. اگر شما می دانید که در ماه اوت شما در حال رفتن برای ترویج یک محصول جدید و یا خدمات پس شما نیز باید برنامه ریزی برای محتوای اجتماعی به استفاده از در که ارتقاء – هر دو منجر به راه اندازی و در طول راه اندازی.

ایجاد تصاویر برای رسانه های اجتماعی

به یاد داشته باشید که تصاویر در شکل و محتوا است که شما نیاز به ایجاد تصاویر برای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی. تصاویر بیشتر احتمال دارد به اشتراک گذاشته شود از متن هستند و بخش مهمی از بازاریابی در رسانه های اجتماعی. با استفاده از انواع تصاویر را به عنوان محتوای infographics و memes, افزایش خواهد یافت, سهام و نامزدی.

به اشتراک گذاری بیش از یک بار

این مهم است که شما ترویج محتوا است که شما ایجاد و که شما آن را بیش از یک بار. مردم خود را بررسی کنید تمام جریان های اجتماعی پس از به اشتراک گذاشتن محتوا با سرهم و در یک چرخش جدید در اطلاعات چندین برابر افزایش خواهد یافت و این نظر رای نمایی.

انجام تست/B

نیز نامیده می شود تقسیم, تست شما می خواهید برای دیدن آنچه که بار عناوین و موضوعات توجه بیشتری نسبت به دیگران. به شما به عنوان جمع آوری این اطلاعات, شما به زودی خواهید دقیقا بدانید چه زمان بهتر است برای به اشتراک گذاشتن هر گونه به روز رسانی خود را با پیروان رسانه های اجتماعی.

هدف هر مخاطب

هر یک از شبکه های اجتماعی دارای شخصیت خاص خود را دارد و بخشی از مخاطبان خود را که شما به شرح زیر و درگیر با شما در هر شبکه است که معمولا کمی متفاوت است. بنابراین این مهم است به اطمینان حاصل شود که محتوای شما ایجاد کرده و برای هر یک از شبکه منحصر به فرد به آن شبکه می باشد.

ایجاد محتوای اغلب

با رسانه های اجتماعی شما نیاز به محتوای برای هر روز از هفته و به اشتراک گذاری آن بیش از یک بار در هر روز. این می تواند به نظر می رسد مانند بسیاری از مطالب برای ایجاد اما این همه ناشی از اساسی پیام شما می خواهید برای دریافت در سراسر به مخاطبان خود را بر اساس تبلیغات خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *