چگونه به کسب درآمد با یوتیوب

[ad_1]

وجود دارد بسیاری از مردم با فیلم هایی که صدها نفر از هزاران و گاهی میلیون ها نفر از نمایش ها که در حال نشان دادن تبلیغات, اما آنها واقعا ساخت یک مقدار زیادی از پول ؟ با توجه به یک مقاله خبری اخیر یک دختر بود که تولید beauty tips vids تا به حال به رها کردن و رفتن به ‘واقعی’ کار به دلیل آنها نمی ساخت او به اندازه کافی برای زندگی با وجود تعداد زیادی از مشترکین و نمایش.

چرا این ؟

وجود دارد می تواند چند دلیل احتمالا آگهی هدف قرار دادن بازار هدف کمی و یا بدون درآمد قابل تصرف شاید هیچ ثانویه کسب درآمد یا چند چیز دیگر. خوب ترین ویدیو بازاریابان موافقم هر چند که صرفا بر اساس درآمد تبلیغ ساخت یک مقدار مناسب و معقول از پول صرفا از طریق ایجاد ویدئو می تواند یک یا ضربه از دست یافتند.

چگونه می تواند همه چیز بود بهبود یافته است ؟

اولین چیزی که می تواند قطعا نه با تکیه بر درآمد تبلیغات به تنهایی. حتی آمازون لینک های وابسته به یک محصول مرتبط و یا CPA (نقدی هر عمل) را ارائه می دهند – که در آن کسی از طریق کلیک یک لینک به یک سایت وارد ساده (معمولا) غیر شخصی جزئیات می تواند تولید چند سنت به یک زن و شوهر از دلار احتمالا بهبود درآمد بدون پایان. ارائه می دهد در اطراف وابسته تم مثل این فراوانند در سراسر اینترنت و دور از کلاهبرداری از راه های بازاریابی آنها صرفا یک فرمت از کمیسیون بر اساس فروش شده اند که آشنا در دنیای خرده فروشی پس از آن آغاز شد. این لینک قرار داده شده در جعبه توضیحات و یا حتی در بخش نظرات. در هر نقطه که در آن آنها ممکن است جلب توجه است.

صحبت از جلب توجه است که چیزی است که قطعا باید انجام شود. حداقل 3 بار در یک ویدیو و شاید بیشتر از آن است که اگر طولانی تر از متوسط – در ابتدا وسط و در پایان حتی اگر تنها با یک پیام متنی در سراسر پایین صفحه نمایش اگر چه بهتر است اگر ذکر شده توسط مجری. با یوتیوب خود عنوان سیستم این پیام ها حتی می تواند زندگی می کنند و لینک آن را بسیار آسان برای بیننده تبدیل به یک چشم انداز و یا یک مشتری. آن را فقط باید گفت در جایی که لینک زنده است و در حال حاضر به چیزی مفید و یا با ارزش برای بیننده.

این ذکر در غیر این صورت شناخته شده به عنوان “فراخوانی برای اقدام” است که اغلب از دست رفته نه تنها از ویدئوها اما در بسیاری از اشکال دیگر فروش تبلیغات. شما کاملا نمی توانیم فرض کنیم که خواننده یا بیننده آنقدر گنگ است که آنها نمی دانند چه باید بکنید. آنها فقط نیاز به یادآوری و گاهی اوقات نیاز به یک فشار در مسیر درست است.

از یک نقطه بلند مدت از مشاهده این خیلی بهتر است که بیننده می شود یک ایمیل مشترک. بله یوتیوب سیستم خود را, اما آن را فقط اشاره به بازگشت بیننده در جهت تولید ویدئو جدید, در حالی که یک ایمیل مشترک می تواند اشاره به طور مستقیم به یک تولید جدید از این رو از آن می تواند یک ایده خوب برای تشویق بینندگان به سمت یک ایمیل به صفحه فشار که در آن پاداش و یا هدیه ای است که ارائه شده در آدرس ایمیل خود را بازگشت. این معمولا به معنی خرید سرویس پاسخگوی خودکار و یا ایمیل مدیریت شرکت می کند اما به این معنی نیست که تکرار بینندگان تماس حاصل می شود و با توجه به جزئیات بیشتر به عنوان و هنگامی که تولید کننده می بیند یک نیاز و نه فقط زمانی که یک بیننده اتفاق می افتد به گذشته YouTube دوباره.

بنابراین جواب این است: “Yes”, ممکن است برای پول درآوردن از یوتیوب, اما آن را نمی خواهد پراکنده میگذرد و drabs از گاهی آگهی های تصادفی سیستم است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *