چگونه به ناخن های رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک

[ad_1]

راهنمای شما برای, تجارت الکترونیک, بازاریابی رسانه های اجتماعی

داشتن یک حضور در رسانه های اجتماعی ضروری است به ساختمان و رشد آگاهی نام تجاری رانندگی ترافیک به وب سایت شما و افزایش فروش و فروش.

اما حساب نیست فقط سیستم عامل برای به اشتراک گذاری محتوا و تعامل با بازدید کنندگان برای به انجام رساندن این اهداف. از Facebook به Instagram, رسانه های اجتماعی می تواند یک راه قدرتمند به بازار محصولات و خدمات خود را به پیروان خود را.

کانادایی ها بزرگ کاربران رسانه های اجتماعی. یک 2019 گزارش یافت که 75 درصد از زنان و 62 درصد از مردان از آن استفاده روزانه. و با توجه به پی پال تجارت اجتماعی روند مطالعه 47 درصد از کانادایی کاربران در حال خرید در شبکه های اجتماعی, هزینه های به طور متوسط 77 دلار در هر ماه.

اما با وجود این آمار بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک هنوز هم نمی فهمم ارزش با استفاده از این سیستم عامل محبوب را به فروش برساند. به همین دلیل من ایجاد این راهنمای: نه تنها کمک به شما را در درک چقدر مهم تجارت الکترونیک بازاریابی رسانه های اجتماعی است اما به شما نکات عملی رانندگی ترافیک منجر و فروش.

آلی اجتماعی فروش

اول, مهم است به درک که وجود دارد تفاوت بین فروش اجتماعی با استفاده از تبلیغات پرداخت می شود و در واقع با استفاده از یک پلت فرم به عنوان یک بازار است.

اجتماعی فروش بدان معنی است که شما ارگانیک در ارتباط با چشم انداز فروش و پرورش روابط امیدوارم آنها را تبدیل به مشتریان. آن را در مورد روابط و اعتبار به طور طبیعی با آشنایی با مشتریان بالقوه خود را.

شما می توانید این کار را با پرسیدن آنها را درگیر سوالات, پاسخ سوالات خود را به سرعت و همیشه در پاسخ به نظرات یا شکایات. بیشتر اعتماد و وفاداری شما ساخت بهتر شانس خود را از تبدیل یک پیرو به مشتری پرداخت.

برای مثال یکی از مشتریان رز ماری سوانسون می پرسد درگیر شدن سوال برای ارتباط با مخاطبان خود را.

فروش در رسانه های اجتماعی بازار

در واقع فروش در یک پلت فرم و یا بازار اما کمی متفاوت است. این به معنی استفاده از پلت فرم فروش قابلیت به طور فعال در بازار محصولات خود را. در اینجا دو نمونه.

Facebook مغازه

اگر شما یک Facebook صفحه کسب و کار شما می توانید با استفاده از Facebook مغازه ها. این ویژگی جدید به شما امکان اضافه کردن محصولات و سازماندهی آنها را به دسته های مختلف برقراری ارتباط با مشتریان و دیدن داده ها در اطراف چیزهایی مانند نمایش ها و کلیک.

و چون Facebook صاحب Instagram مشتریان همچنین می توانید دسترسی به فروشگاه خود را در IG. مردم می توانند خود را پیدا کنید Facebook مغازه ها در کسب و کار خود و Facebook صفحه و یا Instagram profile یا از طریق Facebook ads و یا داستان.

جزئیات: فروش در رسانه های اجتماعی بدون رانندگی مردم دور

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی وجود دارد: شما می توانید رشد و رسیدن به مخاطبان بزرگ با محتوا و تبلیغات و افرادی که دوست دارید و یا به دنبال شما هستند و طرفداران خود را به طوری که آنها در حال حاضر گروه هدف خود را.

اما مردم می تواند مقاوم در برابر به فروش در این سیستم عامل است. شما واقعا باید به این روش راه حق یا شما می توانید خود بیگانه مخاطبان باعث آنها را به دنبال کردن و یا بر خلاف شما چرا که آنها انتظار یک مکالمه دو طرفه و مطالب جذاب نمی شود به بازار عرضه شده.

جزئیات بیشتر در وب سایت ما.

Shoppable Instagram Posts

کانادا کردم این قابلیت خنک در سال 2018 را قادر می سازد که کسب و کار به برچسب برندها و محصولات ارگانیک خود Instagram posts. مخاطبان خود را می توانید روی آن ضربه بزنید برای دیدن جزئیات بیشتر کلیک کنید و سپس برای خرید محصول.

برای استفاده از این ویژگی شما نیاز به راه اندازی یک Instagram حساب کسب و کار. و کسب و کار خود و مشخصات باید متصل به یک Facebook فروشگاه.

با استفاده از تبلیغات پرداخت می شود

در علاوه بر این به اجتماعی فروش و فروش در بازار شما همچنین می توانید استفاده از تبلیغات برای رانندگی ترافیک به صفحه حساب خود و یا وب سایت.

بسته به نوع کسب و کار کوچک شما, شما ممکن است انتخاب کنید برای اجرای تبلیغات پرداخت در:

• Facebookâ€

• Twitterâ€

• LinkedInâ€

• Instagramâ€

• تبلیغات گوگل/نمایش تبلیغات در گوگل نمایش Networkâ€

• یوتیوب (و در-تصویری آگهی دادن)â€

نگه داشتن در ذهن است که شما لازم نیست به چوب به تصاویر استاتیک وقتی که می آید به استفاده از این تبلیغات پرداخت می شود گزینه های. هنگامی که با استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی برای تجارت الکترونیک شما می توانید ویدئوها را به تبلیغات خود را به آنها را جذاب تر.

در هر پلت فرم وجود دارد و ممکن است آگهی های متعدد و گزینه های. برای مثال در Facebook شما می توانید از چرخ فلک, تبلیغات, تصاویر به صورت خودکار, تبلیغات, مجموعه تبلیغات, مسنجر تبلیغات…

یکی از نمونه های کانادا بقال SPUD.ca که ترکیبی از اجتماعی فروش (ارائه اطلاعات با ارزش) با بازاریابی محصول خود را در Facebook ads.

می توان آن را به چالش کشیدن نه تنها به درک تمام فرمت های آگهی بلکه به راه اندازی و مدیریت حساب و بودجه. به همین دلیل است که اغلب حس می کند به یک حرفه ای استخدام شرکت بازاریابی برای کسب و کار کوچک شما.

مهم نیست که چرا شما با توجه به رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک آن را ضروری برای قرار دادن در زمان و تلاش برای اطمینان از ارتباطات خود را نه تنها جذاب اما همدلانه. اطلاعات بیشتر در مورد با استفاده از بازاریابی همدلانه در وب سایت ما.

من امیدوارم که من تجارت الکترونیک بازاریابی رسانه های اجتماعی, راهنمای به شما داده است برخی از الهام بخش به طور موثر فروش محصولات و خدمات خود را!

به کسب و کار موفقیت

سوزان

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *