چگونه به موفقیت خود را در بازار سمینار یا کارگاه آموزشی – Part 3

[ad_1]

تیتر همه چیز است

واقعیت: شما بیش از دو یا سه ثانیه برای به دست گرفتن یک چشم انداز توجه — به آنها را به حفر کردن به بقیه کپی خود را. در این روش شما با استفاده از به تصرف خود توجه این است که برای ایجاد یک فوتی و فوری سود گرا تیتر یا عنوان.

شما باید به گرفتن یک چشم انداز بلافاصله با تیتر فوتی و فوری است که صحبت می کند به طور مستقیم به مخاطبان خود را.

سریع مطالعه موردی: یک مشتری از من پرسید که به نظر او مواد بازاریابی برای یک دوره او در حال اجرا بود. این دوره انجام شد در افرادی که ممکن است خواسته شود به ارائه یک سخنرانی در یک عروسی. در اصل او باز gambit او تیتر بود به سادگی به استفاده از عنوان این دوره به شرح زیر است:

“صحبت کردن برای مناسبت های خاص”

با این حال پس از ما حفر کمی عمیق تر و کشف آنچه که کلید نتایج این دوره بودند به احتمال زیاد ما آمد تا با زیر تیتر:

“اگر شما می توانید کاملا خود را از بین بردن ترس از صحبت های عمومی فقط در 3 دقیقه… به طوری که دفعه بعد از شما خواسته شده به سخنرانی شما احساس آرامش… تشکیل شده و… اعتماد به نفس”

ما آزمایش هر دو سرفصل و به عنوان شما می توانید تصور کنید بعد به طور کامل انجام شده ،

حالا… من لزوما به این معنی نیست که شما تیتر عنوان دوره خود را. اگر چه این حیاتی به درک که دوره خود را به عنوان همچنین باید قانع کننده و قانع کننده است. اما باز خود را gambit, باید, باید, باید گرفتن توجه مخاطبان خود را.

تیتر شما واقعا تنها دارای دو عملکرد اصلی است: برای گرفتن توجه خواننده و پس از آن به رسم آنها را به بقیه شرکت خود را.

به همین دلیل است که شرکت شما به عنوان باز کردن gambit اساسا floored. چرا شما نام شرکت و یا نام سمینار خود را (مگر اینکه آن را بسیار قانع کننده) جلب توجه هر کسی را? بیشتر…

سناریو را تصور کنید: شما اواخر شما در حال عجله به محل کار و… به عنوان شما فقط در مورد به پیچ به ایستگاه قطار کسی تماس نام خود را. بدیهی است که شما را متوقف خواهد کرد مرده در آهنگ های خود را و به نوبه خود در اطراف برای دیدن که در آن است! این است که — استعاره — چه هر تیتر باید انجام… توقف خواننده مرده در آهنگ های خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *