چگونه به مسئولیت اجتماعی شرکت ها به DNA از کسب و کار شما

[ad_1]

چند سال پیش دو نیویورک nonprofits تصمیم به همکاری با هم و به دنبال بودجه شرکت های بزرگ. یک موسسه خیریه بود که یک گروه آموزشی است که ارائه کمک هزینه تحصیلی کمک به دانش آموزان در این شهرستان به طوری که آنها می تواند در مدارس است که تا به حال بهتر عملکرد ضبط از محله مدارس دولتی. دیگر سازمان در زمان دانش آموزان از همان زیر منابع جوامع در نیویورک به صرف تابستان خود را در خارج از کشور آموزش و تجربه فرهنگ های دیگر و گسترش ذهن خود را.

همانطور که می دانید شهر نیویورک است که از وال استریت و وجود دارد مقدار زیادی از پول است که جریان از این شرکت های بزرگ. دو مدیران اجرایی ندارد هر گونه ایده اگر همکاری خود را کار می کنند اما آنها تصمیم به خلبان یک برنامه و هدف خود را به جمع آوری مقدار متوسط.

دو مدیران اجرایی تیمی و برنامه ریزی شده شروع جلسات با اعضای هیئت مدیره اخذ بورس تحصیلی در گروه بود چرا که آنها برتر هیئت مدیره که شامل کاپیتان صنعت. اولیه بازديد متقاعد مدیران که آنها تا به حال ضربه زدن بر چیزی.

سال اول یک موفقیت بزرگ بود بالا بردن مقدار پول بیشتر از آنها در ابتدا انتظار می رود و آنها قادر به ارائه کمک های مالی برای سفر به تعدادی از دانش آموزان از اصل برنامه ریزی شده در خارج از کشور برای تابستان. خلبان شریک شد برنامه بین دو سازمان های غیر انتفاعی برای سال های بسیاری است. شرکت مدیران اجرائی عاشق این ایده کمک به دانش آموزان دبیرستانی بودند که در فقر زندگی می کنند به تجربه جهانی در یک جهان به تجربه کشورهای خارجی است.

این برنامه یک موفقیت شد و به بازار عرضه شده توسط این شرکت تأمین کنندگان مالی و گروه های غیر انتفاعی به عنوان یک شرکت موفق مسئولیت اجتماعی مشارکت (CSR). شرکت های ترویج برنامه هر دو به کارکنان خود و همچنین شهر نیویورک به عنوان چیزی خوب آنها انجام می دهند برای دانش آموزان این شهرستان است.

چرا مسئولیت اجتماعی شرکت ها مسائل

اکثر کسب و کار در ایالات متحده هستند که شرکت تیتان وال استریت یا دره سیلیکون. اما آن را هنوز هم حس می کند برای هر کسب و کار درگیر در انسان دوستی و کشف کردن راه برای بالا بردن خود را CSR مشخصات.

  • عصر دیجیتال را مجبور به سطح بی سابقه ای از شفافیت برای کسب و کار. مصرف کنندگان می خواهند به سرپرستی شرکت هایی که مسئولیت اجتماعی.

  • با توجه به مطالعه انجام شده توسط مخروط ارتباطات نه در ده می خواهید مشتریان به خرید محصولات و خدمات از کسب و کار است که مسئولیت اجتماعی.

  • وای که در حال حاضر بزرگترین نسل (و گروه مصرف کننده) است بسیار هماهنگ به تشویق کسب و کار است که مسئولیت اجتماعی.

چگونه می توانید کسب و کار خود و به رسمیت شناخته شده در جامعه خود را برای آن CSR

هر کسب و کار بزرگ و یا کوچک می تواند تبدیل به یک CSR رهبر در جامعه خود را. تمام طول می کشد کمی از برنامه ریزی و آن را ارائه سود سهام توسط اجازه دادن به جامعه خود را می دانم که شما یک مسئولیت اجتماعی گروهی که به دنبال شریک زندگی خود را بخشی از جهان بهتر برای کسانی که در منطقه زندگی می کنند.

  • صحت امور: هنگامی که شما با توجه به آنچه که سازمان برای حمایت از اولین چیزی که شما باید نگه دارید در بالای ذهن است که ما در جهانی زندگی از صحت و شفافیت. عمومی می تواند به سرعت به خر خر کردن فرصت طلبی. آن را انجام نمی. تراز خود و شرکت خود را با سازمان هایی که دارای ارزش های مشابه و یا مورد علاقه شما. شما باید احساس پرشور در مورد علت چرا که اگر شما نمی آن را نشان می دهد.
  • اختصاص یک CSR کارفرمایی: فکر می کنم در مورد آن, هنگامی که شما انجام هر گونه پروژه شما معمولا اختصاص دادن یک نقطه فرد برای رهبری این تلاش است. کارفرمایی به عنوان مسئولیت و پاسخگویی برای موفقیت پروژه است. همان تفکر می رود برای اجرای یک برنامه CSR برای کسب و کار شما. یک داوطلب یا اختصاص یک کارفرمایی در درون شرکت خود را به مسئولیت برای توسعه یک طرح و اجرای یک CSR تلاش است.
  • دریافت تیم خود را درگیر: هنگامی که شما در حال فکر کردن در مورد چگونه به بهترین روش CSR در جامعه خود را برای کسب و کار خود دریافت تیم خود را درگیر. بخواهید نظرات خود را و آن را یک تلاش گروهی است. اگر شما می توانید کارکنان خود را به شرکت در تصمیم گیری آنها مالکیت آنها خواهد بود طرفداران خود را با استفاده از شبکه های اجتماعی و همچنین در کمک به شما در گسترش این پیام در مورد تلاش های خود را. هنگامی که تصمیم گیری ساخته شده است توسعه راه برای تیم خود به خود زمان و منابع برای این شرکت ایجاد کند.
  • ارائه در-نوع: اگر کسب و کار کوچک خود را ندارد و توانایی مالی به پول آن هنوز هم می تواند تاثیر اهدای کالا و خدمات است. تیم بازاریابی خود می توانید از تجربه و تخصص خود را به سازمان های غیر انتفاعی که نیاز به بازاریابی دیجیتال تخصص. اگر شما یک فروشگاه خرده فروشی شما می توانید برای باز کردن کسب و کار خود را برای یک رویداد در محل شما. اگر یک موسسه خیریه در حال اجرا است حراج, شما می توانید برخی از محصولات خود را به عنوان اقلام به حراج گذاشته می شود. آسمان محدود است; همه شما باید انجام دهید این است که فکر می کنم خلاقانه.
  • را انسان دوستی بخشی از طرح خود را: بسیاری از شرکت های بسیار عالی در مسئولیت اجتماعی شرکت ها از آنجا که آنها را ساخته اند آن را به یک نقطه از یکپارچه سازی CSR حق را به طرح کسب و کار خود. اگر شما می خواهید به دوستی تبدیل شدن به بخشی از DNA خود را کسب و کار شما باید آن را تبدیل به یک عنصر از شرکت شما است که فقط به عنوان مهم به عنوان سود ساخت. در نظر گرفتن معیارهای که شما با استفاده از برای پول ساختن و توسعه اندازه گیری برای بشردوستانه تلاش است که کسب و کار خود را انجام خواهد داد به طوری که CSR یکپارچه شده است به شرکت خود را.

هنگامی که شما شروع به اجرای برنامه CSR آن را ضروری برای بدست آوردن کلمه را فقط به عنوان شما را از انجام هر گونه بازاریابی در مورد کسب و کار شما. شما می خواهید مطمئن شوید که جامعه آگاه می شود از کار خود را به عنوان خوب شرکت ها و کسب و کار شهروند. اگر شما به طور مداوم ایجاد CSR بخشی از فرهنگ کسب و کار خود و از جمله ترکیب آن را به کسب و کار خود و جلسات و تیم به روز رسانی شما را توانمند سازی تیم خود را برای کمک به شما به گسترش این کلمه در رسانه ها و از طریق شبکه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *