چگونه به ترکیب شبکه بازاریابی رسانه های اجتماعی بازاریابی با ایمیل

[ad_1]

رسانه های اجتماعی یک ابزار بسیار قدرتمند برای کمک به افزایش مشترکین و پیروان. بازاریابی ایمیل می بندد جهان خارج و اجازه می دهد تا شما را به مکالمات نزدیک با چشم انداز خود را. شما می توانید لینک های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل با هم برای یک رویداد. آنها می توانند دست در دست خود را به سمت اهداف کسب و کار در حالی که شما اجازه می دهد برای اندازه گیری و مسیر موفقیت و شکست از خاص خیابان. شما می توانید فعال کردن ایمیل های خود را به طور قابل اشتراک گذاری با چشم انداز اجتماعی جهان در حالی که به دست آوردن توجه بیشتر و ممکن است کسب و کار بیشتر. تبلیغاتی جنبه می شود اما با آزمایش و نگرش می تواند انجام دهد. شما می توانید پیدا کردن یک شیار بین ابزار خود را و پیام های بدون فدا کردن کیفیت یا زمان.

رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل لینک به بازاریابی شبکه ای

رسانه های اجتماعی درایوهای شبکه بازاریابی کسب و کار وجود دارد شکی نیست. تبلیغات پرداخت یک دوم متوسط است که شما با استفاده از پس از برداشت منافع خود را از مبارزات اجتماعی. اما به ارزش واقعی برای کسب و کار خود و ایمیل مارکتینگ, ایجاد یک در یک محیط است که هیچ کانال های دیگر ارائه می کنند. بر خلاف یوتیوب و ویمیو مردم باید ثبت نام با آدرس ایمیل خود را. این به این معنی شما باید اجازه دسترسی به آنها ارسال اطلاعات مربوطه که راهنمای آنها را به تصمیم گیری مرحله.

در بازاریابی شبکه ای شما استفاده از ابزارهای مختلف برای به انجام رساندن اهداف خود. شما می توانید چشم پوشی از برخی از ابزار و یا اجازه دهید آنها را زنگ در ضرب المثلی ریختن. بازاریابی ایمیل می توانید لینک خود را به ابزارهای دیگر از جمله وب سایت های اجتماعی. اگر شما مشترکین می توانید به اشتراک گذاری پیام های ایمیل خود را به کانال های مورد علاقه خود را. شما می توانید به دست آوردن قرار گرفتن در معرض اضافی از “عشق”. به اشتراک گذاری اجتماعی است و تنها یک متریک است که شما باید در نظر بگیرید در مدیریت یک کمپین از کامپیوتر خانگی خود را.

درگیر شدن با چشم انداز اجتماعی و بازاریابی ایمیل و پیدا کردن موفقیت بازاریابی شبکه

اجتماعی و بازاریابی ایمیل می توانید ترکیب بهترین تلاش های خود را در یک بسته. شما می توانید به اشتراک گذاری دانش صمیمی و اطلاعات به مشترکان خود را و آنها را به یک راه برای به اشتراک گذاری آن با شبکه های خود را. این می تواند ایجاد صمیمیت با چشم انداز خود را در حالی که شما می تواند به نفع از افزایش مشترکان است. اما محتوای ایمیل باید منحصر به فرد و متمرکز بر فرد. این به این معنی دانش یا اطلاعات است که شما نیاز به منحصر به فرد و آموزنده است. کانال های اجتماعی خود را می توانید نقطه خود را به ایمیل فرم ثبت نام و ارائه بازی فکری برای افزایش ثبت نام. تبلیغاتی جنبه تجربی است و هیچ راه غلط وجود دارد که شما چگونه می خواهید به آن را انجام دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *