چگونه به بازار و ترویج کسب و کار املاک و

[ad_1]

هر کارگزاری املاک و مستغلات وام مسکن, شرکت طراحی داخلی شرکت و قانون املاک و مستغلات شرکت می خواهد برای افزایش کسب و کار به درایو فروش و درآمد. آنها ممکن است سعی کنید انواع تاکتیک اما نتایج اغلب سقوط کوتاه از انتظارات است. چه کاری انجام دهید ؟

برای جذب مشتریان جدید باید قرار داده شود و به عنوان یک متخصص برجسته. هیچ کس می خواهد برای حفظ خدمات mediocrities. یکی شروع به عنوان یک متخصص توسط انتشارات bylined مقالات اینکه موضوع مطبوعات و پست مستقیم تقاضاها و با قرار دادن در سمینارها و وبینارهای. یک's سال موفقیت و مهارت در دستیابی به نتایج و خلاقیت در غلبه بر موانع را می توان برجسته و جایی که ممکن است ساخته شده به موضوع ارزشمند رسانه ها در داستان است.

در اینجا's یک مثال از آنچه که من برای یکی از مشتریان یک شرکت طراحی داخلی. قبل از حفظ من, خدمات, اصول بوده است ساخت تماس های سرد و ضربه زدن بر روی درب در تلاش برای درام کسب و کار. آنها چند چشم انداز, اما حتی تعداد کمتری از آنها را تبدیل به مشتریان. آنها تلاش کردند تا با معاملات لیزینگ عوامل و مدیران ساختمان اما آیا هر کس و رقابت شدید است. حول و حوش افزایش از مشوق ها می تواند یک احساس نیاز برای همیشه سریع تر گردان خط اعتباری.

آنها نیاز به انجام چیزی جدید چیزی متفاوت است که آنها را بالاتر از خود را در رقابت. در اینجا's آنچه من: اول من نوشت: یک مورد سابقه املاک و مستغلات, انتشار, که در آن من توضیح داد که چگونه یک شرکت طراحی داخلی می توانید یک ساختمان جذاب تر توسط redecorating آن مناطق عمومی; من با استفاده از نمونه های خاص در مورد چگونه چنین تکنیک های استفاده شده در انواع ساختمان ها برای جذب مستاجران جدید و کاهش نرخ خالی. هنگامی که مقاله من چاپ آن و از طریق پست آن را با یک پوشش نامه به صاحبان ساختمان و اپراتورها. پس از ده روز کسب و کار من تا به حال روت دانشجو کار از یک اسکریپت تماس با هر یک از دریافت کنندگان. تماس گیرنده سعی در راه اندازی به عنوان بسیاری از انتصاب به عنوان ممکن است برای مشتری است. به هر ترتیب قرار ملاقات تماس گیرنده دریافت غرامت اضافی. یک بار قرار ملاقات برنامه ریزی شده بود من آماده اسکریپت ارائه برای من مشتری که شامل یک ویدیو از کار آنها انجام داده بود. چه شد نتیجه چنین روش ؟ Voila! جدید کسب و کار.

وجود دارد, البته منابع دیگر کسب و کار برای یک شرکت طراحی داخلی و ضروری است برای شناسایی به عنوان بسیاری از اهداف بازاریابی به عنوان امکان پذیر است. یکی دیگر از هدف برای مثال این بود نمایشگاه مستاجران. مشتری من تا به حال تجربه و تخصص در طراحی نمایشگاه برای پوشاک مستاجران. من ساخته شده که تخصص و نوشت: یک مقاله در مورد چگونه به مشتری کمک کرده و چندین نمایشگاه مستاجران بهبود تصاویر خود را و بنابراین افزایش کسب و کار. این مقاله حاوی نظرات از مستاجران که تایید مشتری من's ادعا می کند. دوباره این مقاله به نظر می رسد من از طریق پست و تجدید چاپ به محلی پوشاک مستاجران که نمایشگاه. همان را دنبال کنید تا همانطور که در مثال قبلی دوباره مورد استفاده قرار گرفت.

قبل از به کارگیری این روش شما باید شناسایی بازار خود را. اگر شما نمی, شما ممکن است با هدف به اشتباه هدف قرار دهند.

در اینجا's مثال دیگر. اگر اجازه دهید's می گویند شما خود را یک ارزیابی زیست محیطی شرکت شما می خواهید برای ترویج خود را نه تنها به صاحبان ساختمان خواهد شد که نیاز به خدمات خود را اگر آنها به تشکیلات جدید بکار تجاری ساختمان های خود را; بلکه به بانکداران وام مسکن است که با ارائه نه تنها برای refinancing اما به صورت اولیه خرید به عنوان به خوبی. به آنها کمک من نوشتن یک مقاله برای من مشتری است که توضیح می دهد که چگونه یکی می تواند ارزیابی محیط زیست ارزیابی. من می خواهم از بین بردن تمام اصطلاحات فنی به آنها بگویید به دنبال چه چیزی و چه پرسش های آنها باید بپرسید. این مقاله می تواند در مناسب بانکی و وام مسکن, انتشارات تجدید چاپ خواهد بود و این امر می تواند از طریق پست و با یک پوشش, نامه به یک لیست از وام مسکن بانکداران. دوباره وجود دارد خواهد بود اسکریپت پیگیری تماس های تلفنی قرار ملاقات برای من مشتری و ارائه اسکریپت برای جلسات است. من هم باید آماده بروشور, به طوری که مشتری می تواند ترک مواد تبلیغاتی با مشتری آینده نگر / مشتریان.

در حالی که بسیاری از املاک و مستغلات و وام مسکن کارگزاران املاک و مستغلات وکلا و مرتبط با حرفه ای ها قصد ایجاد کسب و کار جدید تلاش خود را به بازار و ترویج خود را اغلب بی اثر است. اکثر آنها تمرکز بر روی شبکه در ساخت تماس های سرد و ضربه زدن بر روی یک سری بی پایان از درب. این مقدار به بازی رولت: در آن طول می کشد بسیاری از چرخش چرخ به ضربه برنده تمام پولها.

اینکه یکی با استفاده از یک روابط عمومی – بازاریابی حرفه ای و یا طول می کشد استفاده از یک's خود خلاقیت یکی باید توسعه استراتژیک روابط عمومی / طرح بازاریابی موثر خواهد بود که در تولید نتایج. نه به انجام این کار بدین معنی است که می خواهد یک “نیز زد.” و اگر شما're نه یک سه گانه-تاج مدعی شما تنها با اجرای این بسته نه پیش از آن.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *