چگونه برای شروع یک حیوان خانگی حمل و نقل کسب و کار

[ad_1]

حیوان خانگی خدمات حمل و نقل مورد نیاز به تعداد حیوانات خانگی در ایالات متحده رشد کرده است فوق العاده در طول چند دهه گذشته. با توجه به ایالات متحده مالکیت حیوان خانگی و جمعیت sourcebook وجود دارد حدود 60 میلیون سگ و 70 میلیون گربه در خانه های آمریکایی امروز است. جدای از آن خانواده ها است که حیوانات خانگی خود را ثبت شده است به صرف 36 درصد در سال 2001 نسبت به سال 1996 است. با این کار داشتن یک کسب و کار است که caters به حیوان خانگی بازار از جمله یک حیوان خانگی خدمات حمل و نقل تعداد زیادی از پتانسیل برای رشد سالم.

این است که با توجه به این واقعیت است که بسیاری از آمریکایی ها حرکت می کند در سراسر کشور سالانه و در نتیجه نیاز به حیوان خانگی خدمات حمل و نقل به حرکت حیوانات خانگی خود را به عنوان به خوبی. در یک مقیاس کوچکتر حیوان خانگی خدمات حمل و نقل نیز می توانید تهیه برای ساکنان محلی که نیاز به این خدمات برای حمل و نقل حیوانات خانگی خود را به دامپزشک در یک منطقه یا حتی به کوره های جسد سوزی برای حیوانات خانگی که فوت کرده اند.

راه اندازی هزینه ها و منابع تامین مالی:

شروع یک حیوان خانگی حمل و نقل کسب و کار واقعا بستگی به مقیاس است که شما می خواهید کسب و کار شما می شود. اگر شما می خواهید برای شروع در مقیاس کوچکتر همه شما واقعا نیاز است که احتمالا یک وانت که اصلاح شده است به امن و مناسب برای حمل و نقل از حیوانات. البته, شما نیاز به راه اندازی یک دفتر و یا کار از خانه خود را فقط با یک ایمیل و یک دستگاه فکس. همه این را به شما هزینه کمتر از $20,000.

در یک مقیاس بزرگتر به ویژه هنگامی که شما با توجه به عبور از مرز حمل و نقل, شما احتمالا نیاز به سرمایه گذاری در یک کامیون است که می تواند جای چند حیوانات خانگی در همان زمان. جدای از آن داخل کامیون نیاز می شود ساخته شده مناسب و امن و پاک برای حیوانات خانگی با تهویه کافی و تمیز کردن امکانات. به منظور ایجاد این کسب و کار مناسب, شما ممکن است نیاز به سرعت گسترش کسب و کار شما شامل فروش دفاتر نمایندگی در مکان های مختلف. به این ترتیب شما می توانید ساخت تا حجم کسب و کار به منظور افزایش سودآوری است. همه این ها ممکن است هزینه های شما در هر نقطه از $200,000 تا 500,000 دلار اولیه راه اندازی هزینه.

تامین مالی می تواند به دست آمده از سرمایه گذاران که ممکن است علاقه مند در پتانسیل چنین کسب و کار. دیگر از آن, موسسات وام مانند بانک ها را می توان برای به دست آوردن یک وام برای کسب و کار. همانطور که با هر راه اندازی کسب و کار موثر طرح کسب و کار باید توسعه یافته برای سرمایه گذاران بالقوه و سرمایه داران نشان می دهد پتانسیل رشد و همچنین برآورد هزینه های سالانه و درآمد حاصل از کسب و کار.

دستورالعمل قیمت گذاری برای خدمات:

این استراتژی قیمت گذاری برای یک حیوان خانگی خدمات حمل و نقل نوسان کسب و کار بر اساس ثابت و متغیر هزینه کسب و کار و همچنین ماهیت خدمات ارائه شده است. خدمات حمل و نقل محلی ممکن است شروع با حداقل هزینه از $20 تا $40 برای اولین بار 20 مایل اضافی 10 دلار برای هر 10 کیلومتر پس از آن.

همانطور که برای حمل و نقل بین ایالتی یا حمل و نقل بین شهرها, فاصله بین مبدا و مقصد خواهد بود که عمده قیمت تعیین کننده است. با این قیمت ها ممکن است طیف وسیعی از $100 به بالا بسته نیز به اندازه حیوانات و حیوان خانگی حامل.

تبلیغات و بازاریابی:

همانطور که شما در حال هدف قرار دادن صاحبان حیوان خانگی, بهترین روش بازاریابی را برای تبلیغ در مکان های که در آن صاحبان حیوان خانگی را. مواد خواندن برای صاحبان حیوان خانگی به عنوان به خوبی به عنوان رویدادی که با حضور همان گروه هدف است. قرار دادن بروشور در فروشگاه حیوان خانگی و احتمالا اعطای فروشگاه حیوان خانگی با کمیسیون برای هر مشتری آنها به شما توصیه می شود یک ایده خوب است. تبلیغات در مجله پت و یا نوشتن بر روی خدمات خود را مفید خواهد بود. البته تبلیغات در صفحات زرد هستند که باید به منظور آن را آسان برای مشتریان به شما کردهاید.

کانال های دیگر از توسعه خواهد بود مشارکت به عنوان یک فروشنده در سگ نشان می دهد و یا نمایشگاه. انجام این کار را کمک به افزایش آگاهی در وجود کسب و کار. علاوه بر این کار با انجمن ها مانند لانه قرار دادن آمریکا ارتباط را ایجاد و بهبود دید به پرورش دهندگان پت و حیوان خانگی صاحبان فروشگاه. به ویژه هنگامی که شما را به شرکت در رویدادهای برگزار شده توسط این انجمن.

راه اندازی یک وب سایت و اجازه می دهد مشتریان بالقوه برای دریافت قیمت از طریق مسنجر برآورد از وب سایت خود را نیز می تواند یک ایده عالی است.

تجهیزات ضروری

این کسب و کار نیاز به یک مقدار عادلانه از تجهیزات که در آن مهم ترین خواهد بود که وسیله نقلیه است که استفاده می شود به حمل و نقل حیوانات. جدای از آن دیگر تجهیزات از قبیل جعبه آشیانه و حامل ممکن است نیاز به برخی از مشتریان ندارند و این موارد با آنها. اندازه و استفاده از این جعبهها باید با توجه به دستورالعمل های تعیین شده توسط مستقل پت و حیوانات, انجمن حمل و نقل (IPATA).

گرداننده و رانندگان نیاز به کار برای مراقبت از حیوانات در حالی که آنها در حمل و نقل. دیگر تجهیزات مورد نیاز ساخته خواهد شد و در غرق در داخل خودرو اجازه می دهد تا برای آسان تمیز کردن و آب پر کردن مجدد.

توصیه می شود آموزش و تجربه و یا مهارت های مورد نیاز:

وجود دارد بدون آموزش گسترده مورد نیاز برای یک حیوان خانگی خدمات حمل و نقل کسب و کار. اما خوب و مسئول رانندگان و حیوانات گرداننده نیاز به درگیر شود. بهتر خواهد بود اگر شما یک سابقه و تجربه در دست زدن به حیوانات در طول سفر بنابراین شما می توانید کارکنان خود را و اطمینان حاصل شود که آنها در حال دست زدن به حیوانات در شیوه ای صحیح. جدای از آن خود کارکنان نیز باید بدانند که چه کاری انجام دهید اگر آنها روبرو می شوند مشکلات در طول سفر و نیز باید مجهز به آخرین لانه و دامپزشک در محل اطلاعات در مورد شرایط اضطراری.

جدای از آن صاحب کسب و کار باید به خوبی مطلع در تمام الزامات قانونی مربوط به حمل و نقل حیوان خانگی. به عنوان مثال وجود دارد IPATA دستورالعمل در اندازه کارتن و جعبه سیم است که توسط قانون مورد نیاز. همه حیوانات خانگی باید همراه با یک اینتر-دولت سفر گواهی که تایید شده توسط دامپزشک.

درآمد بالقوه:

درآمد بالقوه از این کسب و کار وابسته است چقدر بزرگ کسب و کار به رشد می کند. بزرگتر کسب و کار با دفاتر متعدد و مقصد خواهد بود قادر به حفظ بالاتر حجم فروش. با این حیوان خانگی حمل و نقل کسب و کار قادر به تولید حداقل شش رقم درآمد در هر سال.

بازار هدف:

صاحبان حیوان خانگی, حیوان خانگی فروشگاه ها و پرورش دهندگان حیوانات.

نکات موفقیت:

یک حیوان خانگی حمل و نقل کسب و کار نیاز به سرمایه گذاری و شور و شوق برای رفاه حیوانات به منظور آن را به موفق خواهد بود. به عنوان آن را نیز یک بازار تو رفتگی در دیوار تعداد زیادی از بازاریابی و تبلیغات نیاز به سرمایه گذاری به کسب و کار به منظور ایجاد آگاهی از خدمات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *