چگونه برای بهینه سازی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی

[ad_1]

صدای روند جستجو: کسب و کار شما آماده است ؟

هنگامی که گوگل راه اندازی شد جستجوی صوتی نرم افزار برای آیفون در سال 2008 آن را به دور از کامل است. در طول سال صحبت می کنند-فعال تکنولوژی تبدیل شده است بسیار دقیق تر و انسان مانند. آمار نشان می دهد که گوگل را به زبان انگلیسی به رسمیت شناختن میزان دقت است و در حال حاضر بیش از 95%.

مردم می خواهند راه حل های فوری زمانی که آنها در حال جستجو برای چیزی آنلاین.

در حالی که تایپ کردن یک پرس و جو به یک نوار جستجوی سریع و به سادگی صحبت کردن به دستگاه خود را و گرفتن نتایج مشابه است و حتی سریعتر. به طور متوسط یک فرد می تواند نوع حدود 40 کلمه در دقیقه صحبت می کنند و در حدود 150 کلمه در دقیقه است.

سعی کنید صحبت جستجو شما می توانید خود را فعال کنید تلفن دستیار (سیری گوگل, دستیار, آمازون, الکسا, برای مثال). و یا سعی کنید آن را به صورت آنلاین: با کلیک بر روی آیکون میکروفون در سمت راست نوار جستجو در گوگل به چپ از شیشه های ذره.

از شما درخواست می شود به “صحبت می کنند در حال حاضر” و شما خواهید دید که نتایج آمد تا پس از شما ساخته شده خود را درخواست.

آنچه جستجوی صوتی به معنی برای کسب و کار شما

اگر شما صاحب کسب و کار کوچک آن را یک ایده خوب برای شروع به فکر راه هایی برای بهینه سازی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی.

بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر استفاده از آن را به پیدا کردن آنچه که آنها دنبال آن هستید و با توجه به کام اسکور از 50 درصد از جستجوهای انجام خواهد شد این راه تا سال 2020.

در اینجا چگونه آن را به کار برای کسب و کار شما:

فکر می کنم عبارات نه کلمات کلیدی. هنگامی که ما نوع دیگری از این نوار جستجو, ما تمایل به نگه داشتن آن کوتاه مانند “کانادا راهنمای غذایی میوه نفر.”

هنگامی که ما بحث را به یک دستگاه, ما با استفاده از لحن محاوره ای پس از آن خواهد بود و بیشتر شبیه “چگونه بسیاری از وعده میوه در روز می کند به کانادا, راهنمای غذایی توصیه می کنید؟” قبل از بهینه سازی سایت, پژوهش, longtail کلمات کلیدی است که کسی ممکن است برای پیدا کردن محصولات یا خدمات خود را.

اقامت محلی. صدای تلفن, جستجو مربوط به سه برابر بیشتر احتمال دارد به صورت محلی بر اساس. استفاده از مکان خود را با کلمات کلیدی در محتوای سایت خود را و فراموش نکنید که به نگه داشتن کسب و کار من در Google صفحه به روز شد.

اگر شما تمجید و یا جوایز عبارتند از کسانی که بیش از حد – کاربران اغلب به دنبال “بهترین” یا “بالا” محصولات یا خدمات در این منطقه است.

بیش از حد مفید است. یک دستیار مجازی می کشد اطلاعات از اینترنت, بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که وجود دارد مقدار زیادی از آن داشت.

نگه داشتن وب سایت خود را در گوگل کسب و کار من Yelp از و دیگر سایت های شخص ثالث به روز با چیزهایی مانند اطلاعات تماس خود را ساعت پس از عمل محل و منو.

که فقط اصول اولیه. شیرجه رفتن حتی عمیق تر – آیا کسب و کار خود و قبول امریکن اکسپرس? آیا شما بوتیک فروش لباس محلی طراحان ؟ کسب و کار شما یک جای خوب برای بچه های حیوانات خانگی و یا تاریخ ؟

بیشتر شما می توانید در خارج وجود دارد, سوالات بیشتر شما می توانید پاسخ. ایجاد یک صفحه پرسش و پاسخ است یک راه عالی برای ارائه هر دو typers و سخن گفتن با اطلاعات مربوطه.

با سرعت بالا. تلفن همراه خود را در زمان لود صفحه مهم است. متوسط صحبت در صفحه نتایج جستجو بارهای تقریبا دو بار به عنوان سریع به عنوان یک صفحه وب بنابراین شما مجبور به نگه دارید تا اگر شما می خواهید برای گرفتن متوجه شده.

گوگل همچنین شامل صفحه سرعت به عنوان یک عامل رتبه بنابراین سریع تر است همیشه بهتر است. بررسی سایت خود را به سرعت.

آن را به تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر مربوطه و لازم است به آن را آسان برای مشتریان به “بحث” را به کسب و کار شما. به جای انتظار برای رقبای خود را به گرفتن و پیشی جستن شما شروع به کار بر روی بهینه سازی سایت شما در حال حاضر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *