چگونه برای برنامه ریزی استراتژی رسانه های اجتماعی خود

[ad_1]

رسانه های اجتماعی پلت فرم مهم برای بازاریابی هر اندازه از کسب و کار در عصر دیجیتال. سوال “چرا ما باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار ما” به سرعت منتقل شده به “چگونه ما باید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار ما”. این که آیا کسب و کار شما 24 ساعت یا 24 سال, ایجاد حضور آنلاین بسیار مهم است. بازاریابی خود را به خوبی در رسانه های اجتماعی نیاز به یک استراتژی بسیار قوی وجود می آید و این چالش واقعی است. اول از همه, اجازه دهید من توضیح دهید که دقیقا چه چیزی از استراتژی است. آن است که به خوبی برنامه ریزی استراتژی تاکتیکی برای تعریف هدف اصلی خود را حضور در رسانه های اجتماعی اهداف خود را و به مجموعه ای از پارامترهای تصمیم گیری چه برای رسیدن به و چگونه برای رسیدن به. امروز ما خواهد آموخت که چگونه شما باید برنامه ریزی استراتژی رسانه های اجتماعی خود را در چند مرحله ساده:

مجموعه اهداف خود و اهداف

اول از همه شما نیاز به مشخص کردن اهداف خود و اهداف. دقیقا چه چیزی شما را در هدف ، آیا شما می خواهید نام تجاری آگاهی تعامل مشتری و یا شما می خواهید تبدیل? وجود استراتژی های مختلف برای اهداف متفاوت است. تصمیم می گیرید آنچه شما می خواهید از مخاطبان خود را. اگر شما می خواهید آگاهی نام تجاری و سپس شما باید به تمرکز بر روی جذب بیشتر و بیشتر منحصر به فرد بازدید کنندگان به وب سایت خود را. اگر هدف شما برای تعامل مشتری و سپس تمرکز خود را باید بیشتر نظرات و دوست دارد در رسانه های اجتماعی خود را پست. نگه داشتن اهداف روشن در ذهن خود را قبل از برنامه ریزی استراتژی خود را. عمده هدف این ایده ها در واقع:

  1. آگاهی نام تجاری

  2. تعامل مشتری

  3. نسل سرب

  4. تولید درآمد

  5. رشد ثبت نام, خبرنامه, اشتراک

  6. ساخت یک جامعه

  7. ترافیک بیشتر به وب سایت

  8. افزایش فشار اشاره

حسابرسی خود را در زمان حضور اجتماعی

قبل از اینکه شما شروع به خود را با طرح; با شروع حسابرسی خود را که در آن حضور اجتماعی خود را می ایستد در حال حاضر. نگه دارید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. بررسی رسانه ها که شما در حال حاضر فعال در

  2. تصمیم می گیرید اگر آن را بهترین رسانه های اجتماعی به عنوان در هر کسب و کار خود و اهداف. همه رسانه های اجتماعی با این نسخهها کار برای همه نوع از کسب و کار.

  3. حفظ توجه داشته باشید از پیروان فعلی خود را شمارش.

  4. مقایسه مشخصات خود را با رقبای خود را با مشخصات و دیدن آنچه که همه تغییرات شما نیاز به پیاده سازی.

پیدا کردن مشتری خود را ایده آل

شما واقعا باید به طور خاص با این بخش. تصور کنید که شما در حال انجام کار های بازاریابی خود را با تمام برنامه ریزی قوام و فداکاری اما اگر مخاطبان است که شما در حال هدف قرار دادن است مشتریان بالقوه خود را و سپس وجود دارد هیچ نقطه ای از همه که کار سخت است. حتی بهترین کسب و کار و استراتژی های بازاریابی موفق اگر شما در حال هدف قرار دادن اشتباه مخاطبان است. شما نیاز به پیدا کردن خریدار خود شخصیت از جمعیت و هدف آنها را به استراتژی های خود را کار می کنند و در نهایت رسیدن به اهداف خود.

نگه داشتن یک چشم بر رقبای خود

آن را بسیار مهم به خوبی آگاه با رقبای خود را. رقبای خود را می تواند به شما مقدار زیادی در مورد آنچه که استراتژی را انتخاب کنید و آنچه را که همه انجام دهید, پس از همه آنها با هدف قرار دادن همان مشتریان به عنوان شما هستند. شما می توانند یاد بگیرند که بسیاری از موفقیت ها و اشتباهات و پیاده سازی آنها را در حالی که برنامه ریزی استراتژی های خود را. انتخاب برخی از رقبای خود را بررسی کنید صفحات رسانه های اجتماعی و گرفتن ایده در مورد این پست که بیشتر درگیری و تحقیقات آنها.

طرح مطالب خود را

این بسیار مهم است که جذاب و مطالب جذاب در رانندگی توجه مخاطب است. اگر محتوایی که شما در حال ارسال بر روی رسانه های اجتماعی خود را است جذاب به اندازه کافی پس از آن شما ممکن است درایو به اندازه کافی توجه و شما حتی ممکن است از دست دادن پیروان فعلی خود را. شما نیاز به ارائه تازه و جذاب, مطالب به طور مداوم به دست آوردن دید بیشتری از بازدید کنندگان جدید و حفظ موجود پیروان.

انواع مطالب است که شما می توانید به اشتراک گذاری عبارتند از:

  1. پست های وبلاگ

  2. ویدئوها

  3. تصاویر

  4. Infographics

  5. اخبار شرکت

  6. اخبار

  7. کتابها

سرمایه گذاری در یک ابزار

هنگامی که تمرکز بر روی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری در یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. از ویژگی های اصلی و بهره مندی از این ابزار است که اجازه می دهد تا شما برنامه پست برای آینده بنابراین شما هرگز از دست ندهید مهلت خود را و شما می توانید برنامه پست را طبق تقویم محتوا. برخی از این ابزارها عبارتند از HootSuite, جوانه, اجتماعی, بافر, دلربایی اجتماعی و غیره.

مسیر تجزیه و تحلیل و بهینه سازی

در حال حاضر هنگامی که شما همه چیز برنامه ریزی شده و سپس می آید در این مرحله که در آن شما نیاز به اندازه گیری که آیا تلاش های که شما با قرار دادن پرداخت. وقت آن است که برای ردیابی و تجزیه و تحلیل و پیاده سازی تغییرات لازم را به عنوان مورد نیاز است. بازاریابی صرفا بر اساس آزمایش و خطا. شما نیاز به نگه داشتن خود را بهینه سازی اقدامات برای بهبود شانس خود را از موفقیت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *