چگونه برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی است که می شود نتایج

[ad_1]

3 گام برای رسیدن به مشتری خود را ایده آل با محتوای ویدئویی

ویدئو بخشی از استراتژی بازاریابی خود را? اگر آن را نمی, آن است! چرا ؟ خوب مصرف کنندگان در حال حاضر با راحت بودن به بازار عرضه شده و از طریق فیلم ها و بسیاری از در حال حاضر انتظار آن را از مارک های آنها می دانم و اعتماد است.

من می دانم که آن زمان من در حالی که به راحتی با تصویری به خصوص آنهایی که مورد نیاز من در مقابل دوربین! اما راه های بسیاری وجود دارد ویدئوها انجام می شود بنابراین اگر شما دوربین خجالتی ترس نیست, شما لازم نیست به یک ویدیو ستاره به گرفتن آغاز شده است.

حقیقت این است که داشتن خوب نوشته شده است, توضیحات محصول, جاذب, آگهی پرداخت یا صاف, صفحه فرود نیست به اندازه کافی به آن را قطع برای بسیاری از مخاطبان خود را دیگر. با توجه به بررسی های اخیر توسط Wyzowl 84 درصد از پاسخ دهندگان گفته است که آنها بوده ام متقاعد به خرید یک محصول یا خدمات با تماشای یک نام تجاری تصویری.

در حال حاضر شاید شما nodding سر خود را که شما انجام دهید تمرکز بر روی بازاریابی. که فوق العاده است! اما آیا شما یک استراتژی در محل خود را بر اساس ایده آل مشتری, مشخصات, یا شما به سادگی پرتاب محتوا وجود دارد امید است که چیزی را چوب ؟

با توجه به سیسکو ترافیک خواهد شد 82 درصد از تمام جهانی مصرف ترافیک اینترنت تا سال 2021.

در اینجا چند ویدئو مزایای بازاریابی را برای متقاعد کردن شما است که با دقت گردد طرح است که ارزش آن:

  • شما می توانید ایجاد آگاهی در اطراف محصول یا خدمات شما.

  • این یک راه هوشمندانه برای تعامل/سرگرم کردن مخاطبان خود را در وب سایت خود/رسانه های اجتماعی

  • این کمک می کند تا به وضوح توضیح دهید که محصول یا خدمات شما به مردم است.

  • آن را منجر به حفظ مشتری اگر شما ارائه با ارزش راهنمایی و مشاوره.

از آن زمان به دست گرفتن این فرصت را به استفاده از این ضروری و در عین حال اغلب نادیده گرفته تاکتیک های بازاریابی.

در اینجا سه گام برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی است که با افزایش تعامل منجر و فروش.

1. انتخاب کانال های خود را.

نه هر نام تجاری باید ایجاد YouTube فیلم ها و نه باید هر صاحب کسب و کار کوچک قرار دادن فیلم در وب سایت خود را در صفحه اصلی.

برای مثال من در بر داشت توییتر به بهترین پلت فرم برای به اشتراک گذاری ما وبلاگ ها و مقالات اما Facebook است که در آن برای ارتباط با مخاطبان از طریق ویدئو. می تواند تهیه Facebook Live ویدئوها بلیط خود را به قلب مشتریان خود را?

به شما برخی از بینش به چه سیستم عامل ممکن است بهترین راه حل برای کسب و کار کوچک شما اینجا سریع شکست:

  • یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا پس از گوگل که صاحب آن). شما یک طیف وسیعی از صنایع و موضوعات در این پلت فرم.

  • توییتر به طور کلی استفاده می شود بیشتر به عنوان یک سایت خبری از سایت های رسانه های اجتماعی و محتوای همواره تا حد زیادی مصرف شده در تلفن همراه.

  • LinkedIn یک نقطه شیرین برای های حرفه ای تر مواد. LInkedIn ادعا می کند که مردم می گویند آن را 3 بار به عنوان قابل اعتماد برای ارائه محتوای ارزشمند در مقایسه با دیگر سیستم عامل های اجتماعی.

  • Faccebook: با توجه به Facebook وجود دارد بیش از 3.5 میلیارد و پخش برنامه های زنده در سال 2018 است. پس از سال 2016 Facebook پخش زنده دو برابر در هر سال.

  • Snapchat در حال رشد سریع است و به طور کلی در ارتباط با پایگاه کاربر (فکر می کنم millennials).

  • Infinite نیز به عنوان یک پلت فرم برای جوانان; آمار نشان می دهد که حدود 50 درصد از مخاطبان جهانی است که زیر سن 34; 26 درصد بین 18 و 24.

به طوری که مشتری خود را ایده آل حلق آویز کردن ؟

2. طرح مطالب خود را با دقت.

من به شما می گویم که هر کلمه باید نوشته و یا که شما نمی توانید انجام دهید بداهتا Facebook Live برای پاسخ به یک رویداد کنونی.

اما قبل از اینکه شما را ضبط پیام چند سوال از خود بپرسید. این فیلم اضافه کردن ارزش به مشتری خود را ؟ آیا این نشان دهنده نام تجاری خود را صدای تن و ماموریت ؟ شما موجز توضیح خود و ارائه یک تماس روشن به عمل ؟

برای پیدا کردن پاسخ به این سوالات همیشه بازگشت به مشتری خود را ایده آل مشخصات (ICP). این را به شما بگویم آنچه که مخاطبان خود را از براکت سن و شغل به شیوه زندگی خود را و نقاط درد.

به عنوان بخشی از فهمیدن مشتری خود را ایده آل, مشخصات, شما احتمالا گردد خریدار افراد به عنوان بخشی از خود را اولیه استراتژی نام تجاری. اگر شما انجام داده اند تا نام تجاری افراد به تعریف ایده آل خود را در بازار هدف با ما تماس بگیرید برای پیدا کردن چگونه ما می تواند کمک کند.

و این نه فقط در مورد آنچه به شما می گویند اما چه مدت آن طول می کشد شما به آن می گویند. بخش بزرگی از ویدئو های خود را در استراتژی بازاریابی خواهد بود تعیین طول مطالب خود را. برای مثال تحقیقات نشان می دهد که Instagram ویدئوها باید در حدود 30 ثانیه طولانی و یوتیوب در حدود دو دقیقه است. BuzzSumo یافت که بالا انجام Facebook زندگی 15 تا 20 دقیقه.

با ایجاد یک تقویم برنامه ریزی و زمان بندی خود را در پیشبرد با استفاده از این تاکتیک خواهد بود آسان تر و موثر تر است. شما نمی خواهد بی مهارت برای ایده ها در آخرین لحظه و یا تیراندازی چیزهای که نمی کند و طنین انداز با مخاطبان هدف خود را.

3. آن را امتحان کنید و تست آن را بارها و بارها!

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک در حال مرعوب ایده تیراندازی محتوای به اشتراک گذاشتن با مشتریان خود را.

اما شما نمی نیاز به یک بودجه عظیمی فانتزی تجهیزات و یا فیلم ستاره به نظر می رسد موفق باشد. آنچه شما نیاز دارید این است که توانایی و تمایل به گوش دادن به مشتریان خود را.

فقط می خواهم شما را برای یک نمایش آگهی مبارزات انتخاباتی و یا یک صفحه فرود شما باید نگاهی به داده های خود را برای کشف کردن چه کار می کند و چه چیزی نیست. شما می توانید ببینید که چگونه یک کمپین انجام شده است و با اندازه گیری چیزهایی مثل:

  • نامزدی رای: این اقدامات تعامل کسی تا به حال با مطالب خود را از جمله زمان تماشا و اینکه آیا یا نه آنها صرفنظر از طریق.
  • بازی رای دادن: این درصد از بازدید کنندگان که در واقع کلیک بازی و شروع به تماشای.
  • به اشتراک گذاری اجتماعی: این نشان می دهد که چگونه بسیاری از مردم به اشتراک گذاری فیلم های خود را در سراسر سیستم عامل های اجتماعی.

A/B تست می تواند ارزشمند راه نگاه کردن به چیزهایی مانند چه بهتر انجام می دهد در چه زمانی از روز که کانال برای یک قطعه خاص از محتوا و چه از ظهر مخاطبان خود را ترجیح میدهد.

*****

بخوانید: شما 2020 راهنمای در مورد چگونه برای دریافت بیشتر از کلیپ های بازاریابی

در چند سال گذشته ما شاهد افزایش عظیم در محتوای ویدئو ظاهر آنلاین و بدون هیچ نشانه ای از آن را کم کردن سرعت.

از ایجاد آموزشی به قرار دادن کلیپ های کوتاه در ایمیل های بازاریابی استراتژی است که باید اگر شما واقعا می خواهید به تعامل با مخاطبان خود را به منظور بهبود آگاهی نام تجاری و افزایش فروش و فروش. در اینجا سه گرایش برای سال 2020 و فراتر از آن.

جزئیات بیشتر در وب سایت ما.

*****

بازاریابی فیلم رفته از خوب-به-باید باید باید. آن را به خوبی به ارزش زمان و تلاش خود را برای ایجاد فوتی و فوری و جذاب فیلم است که باید مشتریان خود را به آینده را برای بیشتر.

اما بدون توجه به آنچه شما می آیند تا با به یاد داشته باشید که مشتریان امروز شایسته و تقاضا همدلی مبتنی بر بازاریابی است. اطلاعات بیشتر در مورد همدلانه بازاریابی محتوا در اینجا و خوشحال فیلمبرداری!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *