چرا شما باید حضور غیر انتفاعی داستان سرایی کنفرانس

[ad_1]

در حال حاضر شما احتمالا می دانید که اهدا کنندگان شما می خواهید به درک که تاثیر خود را غیر انتفاعی است در جامعه. آنها به دنبال عمیق تر شفافیت و معیارهای قابل اندازه گیری است که نشان می دهد که ماموریت خود را و کار شما در حال انجام است کمک به جامعه و مردم و یا باعث می شود که آن را در خدمت.

اما وجود دارد یک عنصر است که نمی توان از دست رفته و این داستان سرایی. بله, آن را ضروری برای برقراری ارتباط خود را با بازاریابی قطعات سنجش حقایق و آمار در مورد گروه خود را–اما نه در از دست دادن گفتن داستان خود را.

نگاهی به مواد بازاریابی خود را.

آیا شما فکر می کنم شما از دست رفته راه خود را در فراخوانی احساسات ؟

راه رسیدن به اهدا کنندگان عمده و افراد با گفتن سعی و داستان واقعی است. مردم هنوز به مردم است. و آن را به عنوان است برای نسل اگر شما می توانید عاطفی کسی که حرکت می کند به حمایت و یا دفاع از خود سازمان آن را دلیل این که شما در ارتباط با چیزی در خود بشریت. داستان خود را غیر انتفاعی است اولین چیزی که شما باید در برقراری ارتباط به دلیل آن باعث می شود مردم به عمل آورند. اعداد و ارقام سپس بازگشت تا این تصمیم را با فکر منطقی.

خوش شانس برای شما وجود دارد یک کل کنفرانس غیر انتفاعی اختصاص داده شده به داستان سرایی و آن را اتفاق می افتد در اینجا در شهر اورلاندو ، تاریخ October 15 – 17 و 2018 و وجود یک پرنده اولیه ویژه در بلیط اگر شما آنها را خرید در ماه جولای 13th.

گفتن داستان

غیر انتفاعی داستان سرایی کنفرانس یک کنفرانس سالانه است که کمک می کند تا سازمان های غیر انتفاعی در ارتباط اساسی ترین راه ممکن است با گفتن داستان. هر روز بی شماری وجود دارد و مقالات منتشر شده با هدف کمک به سازمان های غیر انتفاعی با همه چیز از هیئت مدیره حکومت برای جمع آوری کمک های مالی و بازاریابی است. نیز وجود دارد بسیاری از همایش ها که غیر انتفاعی تیم می تواند در طول سال. اما وجود دارد هیچ دیگر رویداد وجود دارد که من از آن آگاه با تمرکز به طور انحصاری در داستان سرایی که بسیار مهم است برای ایجاد آگاهی نام تجاری.

موضوعات برای سال 2018

غیر انتفاعی داستان سرایی کنفرانس یک لیست بزرگ از مسائل برای کمک به تعامل و اطلاع رسانی به شرکت کنندگان. موضوعات مهم عبارتند از:

  • چگونه برای ساختن یک داستان بر اساس بپرسید.
  • چگونه به هنر و صنعت عناوین گرفتن توجه برای استفاده در ایمیل و رسانه های اجتماعی و خبرنامه و وب سایت خود را.
  • چگونه برای انتخاب بهترین داستان را وادار اهدا کنندگان شما به من بدهید.
  • چگونه به استفاده از داستان مبتنی بر تبلیغات در Facebook به جذب اهدا کنندگان.
  • چگونه به استفاده از یک سری از داستان به حفظ اهدا کنندگان دیگر.
  • چگونه برای نوشتن قانع کننده نامه, مقالات و نوشته های خود را اهدا کنندگان را دوست دارم.
  • چگونه به استفاده از داستان برای تبدیل شدن به بیشتر و با نفوذ در سازمان خود.
  • چگونه به منظور بالا بردن مشخصات خود را در جامعه با استفاده از داستان است.
  • چگونه برای ایجاد یک تقویم محتوا.

غیر انتفاعی داستان سرایی کنفرانس همچنین سوابق تمام ارائه و شما می توانید فیلم ها و تماشای هر جلسه. همچنین شما را تشویق به اشتراک گذاشتن فیلم خود را با تیم.

منابع اضافی

وجود منابع رایگان که شما می توانید در حال حاضر از غیر انتفاعی داستان سرایی کنفرانس.

  1. دهنده داستان دنباله PDF:اگر شما تعجب کنید که چگونه به مباشر خود را اهدا کنندگان و چه برای انجام با آنها اهدا کننده داستان دنباله راهنمای شما به سوی گام های بعدی خود را.
  2. بپرسید با تشکر از گزارش تکرار گرافیک:یک بازی ساده گرافیکی است که کمک خواهد کرد که شما ایجاد روابط قوی تر از خود را با پشتیبانی از.
  3. بالا بردن پول بیشتر از طریق بهتر داستان تصویری:این ویدئو کامل 3-بخشی از منابع بسته توسط شما گفتن که چگونه به جمع آوری پول بیشتر از اهدا کنندگان شما از طریق داستان سرایی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *