چرا برای کسب و کار خود را در Facebook

[ad_1]

های اخیر شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد استفاده از Facebook به عنوان یک پلت فرم بازاریابی. این تا حدی به دلیل آن که وسیع ترین شبکه های رسانه های اجتماعی. مردم از تمام گروه های سنی سرمایه گذاری یک زن و شوهر ساعت در اینجا روزانه معاشرت با مردم و مخاطبین است. همه گفته و انجام آن را جوش پایین به – می Facebook واقعا به کسب و کار خود و رقابتی است ؟

حداقل ما آن را انجام به دلایل زیر.

آن را نمی خواهد دندانه جیب شما

فکر می کنم در مورد استفاده از یک استراتژی بازاریابی جدید و ذهن خود را در حال حاضر انجام محاسبات ریاضی است. Facebook بازاریابی است آنچه ما تماس بگیرید اختصاص داده است. راه اندازی یک صفحه رایگان از هزینه های خود آرم شرکت چند عکس و مختصر نوشتن چیزی است که شما نیاز به شروع کنید.

هزینه های شما ممکن است متحمل هستند Facebook Ads. با این حال در مقایسه با زمانی که به تعدادی از آن را دوست دارد می افزاید: به مشخصات خود را با هزینه بسیار کم.

رسیدن به مردم بیشتر با “لایک”

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از Facebook است گسترده آن برسد. آن را تا بیش از 15 میلیارد کاربران است. وقتی کسی “دوست” خود را پست و یا نظر در آن را به طور خودکار ارسال شده در دیوار خود را و قابل مشاهده می شود را به دوستان خود. علاقه مند به مردم همان را انجام خواهد داد در ادامه زنجیره ای از امثال و نظرات. این راه شما ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری و همچنین تولید بیشتر منجر می شود.

هدف حق مردم

یکی از دلایل کسب و کار و استراتژی بازاریابی با شکست مواجه شده است چرا که ما در حال هدف قرار دادن مجموعه ای اشتباه مردم است. Facebook curates محتوا از پروفیل های عضو و از این رو است که تا حدودی در یک موقعیت برای گفتن “که” می خواهم “چه”. با پرداخت برخی از پول اضافی شما می توانید درخواست برای تبلیغات خود را به تحویل داده می شود که جمعیتی خاص. آن را افزایش می دهد احتمال تبدیل بازدید کننده به مشتریان بالقوه است.

آن را به یک پلت فرم های تعاملی –

داشتن یک Facebook صفحه می دهد کسب و کار خود و لمس شخصی. بنابراین شما باید با استفاده از این پلت فرم برای ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان خود را. گوش دادن به نمایش داده شد خود را و زمانی را برای پاسخ به آنها. پاسخ و یا تائید نظرات.

ایجاد یک تصویر برای خود کسب و کار –

هر کسی که مایل به خرید چیزی از شما برای اولین بار می خواهید به دانستن بیشتر در مورد شما. شما می توانید با استفاده از خود را در Facebook صفحه کسب و کار برای ایجاد آگاهی نام تجاری و ایجاد اعتماد در مشتریان خود را در مورد کسب و کار شما. در اینجا شما می توانید اطلاعات در مورد کسب و کار خود را در تاریخ منطقه شما تخصص خود را مکان فیزیکی و تماس با جزئیات. شما می توانید با ارسال تصاویر و ویدئوها از کسب و کار خود را به عنوان به خوبی به عنوان محصولات شما را به فروش برساند.

منحرف کردن ترافیک به وب سایت شما –

در علاوه بر این به تولید منجر برای کسب و کار خود را, شما می توانید امن مشتریان خود را برای زندگی انحراف آنها را به وب سایت خود را. محل لینک به سایت خود را در نقاط استراتژیک خود را در Facebook صفحه کسب و کار. به جای به سادگی با قرار دادن یک لینک شما می توانید محتوای وب سایت با لینک های جاسازی شده.

شما می توانید با استفاده از خود را در Facebook صفحه به ارائه محتوای ارزشمند و وب سایت خود را به انجام برخی از فروش تهاجمی. خبرنامه مسابقات و جالب می توانید بر روی خود را در Facebook صفحه.

که انجام چه ؟

در نهایت استفاده از Facebook به نگه داشتن یک ساعت مچی بر رقبای خود و صنعت است. شما می خواهید به دانستن از آخرین روند; به معنای واقعی کلمه چه فروش و چه چیزی نیست.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *