پیچیدگی بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

وجود دارد دو راه برای نگاه در بازاریابی رسانه های اجتماعی. یکی از آثار یکی نیست.

آنچه کار نمی کند

کسب و کار بازاریابی رویکرد این است که بیشتر رویکرد رایج است. به دلیل آن را به راحتی درک “مدرسه” صاحبان کسب و کار. است که خود را بازاریابی اجتماعی با محتوای توزیع شده است با هدف ترویج کسب و کار. آن را فقط به یکی دیگر از نسخه از چاپ, بازاریابی, بیلبورد و یا یک مجله تبلیغات. اگر ما موفق به انطباق و تغییر در آغوش ما موفق کسب و کار ما.

این به نظر می رسد برای ایجاد حس. مشتریان آینده نگر در Facebook, Instagram, و توییتر. شما می خواهید به آنها را آگاه شما. شما ایجاد بازاریابی محتوا برای توزیع در این کانال فقط به عنوان شما را برای یک آگهی روزنامه.

حتی اگر شما باید توضیح داد که کسب و کار خود را در تمام کانال های اجتماعی قرار می گیرد و فریبنده آگهی خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) تلاش به نحوی نیست و تولید هر گونه نتایج قابل توجه.

چه کار می کند

روش دوم این است که درک می کنید در حالی که شما در رسانه های اجتماعی برای ترویج کسب و کار; چشم انداز خود را وجود دارد برای پیدا کردن راه حل و یا محصولات. آنها در سایت های اجتماعی– فوق العاده– به معاشرت. برای اتصال با شبکه خود را از دوستان و خانواده.

آنها وجود دارد به مطلع و سرگرم. Facebook یک خوراک خبری است. توییتر یک جدول زمانی. اسنپ چت است ،

به عبارت دیگر هر یک پلت فرم اجتماعی است و یک نوع از زبان مادری. با روش دوم شما لازم نیست فقط دوباره توزیع محتوا از وبلاگ خود و یا تبلیغات PPC است. شما ایجاد محتوا در زبان پلت فرم. شما داستان خود را در یک راه کاربران از پلت فرم خواهد بود پذیرای. اگر شما به دنبال برای یک فرم در عمق توضیح یا نمایشی از محصول یا خدمات شما و سپس یوتیوب پلت فرم استفاده کنید.

که در بهترین دلیل برای حفظ صالح آژانس بازاریابی مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی خود. ما به این زبان صحبت می کنند از سیستم عامل های مختلف اجتماعی. و ما در ترجمه خود مواد تبلیغاتی پس از آن متناسب به طور طبیعی با آنچه مخاطب انتظار دارد.

صالح بازاریابی را تضمین می کند مطالب خود را اشتراک گذاری مربوطه و ارزش محور. که در نهایت نتایج در بیشتر تبدیل و فروش.

شما می توانید یک کسب و کار با رویکرد; یا شما می توانید حفظ یک تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی مزایا– که به زبان مادری از رسانه های اجتماعی زبان– به ترجمه تبلیغات خود را به محتوای اجتماعی.

بله مشتریان آینده نگر هستند در تمام سیستم عامل های اجتماعی– در droves. صحبت می کنند زبان خود را و آن می تواند بسیاری از فرصت کسب و کار جدید برای شما. نمی, و شما یک غریبه در یک سرزمین عجیب و غریب.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *