پیستون، بوش پیستون، رینگ موتور – فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرویی هیدیکا

خرید کردن بوش و پیستون نیسان عظام… برای مثال در یك سیلندر از متاع كامپوزیت اساسی حجم 50 سی سی این لقی می تواند 0.0015 اینچ باشد در صورتیكه به جهت یك موتور اهمیت حجم 1200 سی سی از دسته بوش فولادی كه معمولا در اتومبیل های اسنو موبیل و یا این که خودرو های چمن زنی مورد به کارگیری می باشد همین لقی می تواند حدود :.0055 تا .0075 اینچ باشد . بدیهیست که در بلوک سیلندر یک ماشین ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده می باشد بنابراین هرچقدر تعداد پیستون های یک خودرو بیشتر شود ، حجم و میزان بلوک سیلندر آن خودرو هم ارتقا پیدا می کند. ضروری به تاکید است که حداکثر زاویه مربوط اساسی برگه ی زاویه گیر 17.5 سکو است.به بیانی دیگر رفت و رجوع و برگشت پیستون ها به وسیله صفحه زاویه دار انجام می شود و به طور همزمان که بلوک استوانه ای می چرخد، پیستون ها که اساسی برگه شیبدار (سواش پلیت) در تماس هستند، این دستور موجب می شود که هر گاه محور پمپ دوران کند، پیستون ها نیز در داخل بلوکه سیلندر کار رفت و رجوع را انجام دهند. در صورتی که تعداد پیستونها افزایش پیدا کنند، بلوک سیلندر نیز ارتقاء پیدا مینماید و میل لنگ اتومبیل هم اساسی توجه به همین که سیلندرهای اتومبیل چقدر است، قابلیت این که پذیرش شاتون چقدر باشد افزایش کورس پیستون را خواهد داشت. انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر: همانطور که در بالا عنوان شد دمای پیستون به هنگام فعالیت به شدت افزایش می یابد و باید دمای آن کاهش پیدا کند که حلقه ها در همین فرمان تأثیرگذار بوده و اهمیت انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای پایین تری دارااست به کمتر دمای پیستون یاری می کند. گیر كردن تمام عیار پیستون در درون سیلندر اکثر به همین علت حادثه می افتد كه شتاب انبساط پیستون سرعت بالا خیس از انبساط سیلندر می باشد و این دستور منجر می شود كه لقی میان پیستون و سیلندر كاهش پیدا كند . 3- تفاوت سوم از حیث ظاهری است،رینگ اول یا این که رینگ کمپرسی رنگ آن روشنتر است و لایه و روکش کرومی دارد، البته حلقه دوم یا رینگ کمپرسی روغنی تیره خیس می باشد و روکش کربنی دارد. قسمت سر پیستون که محل قرار گرفتن حلقه های آن میباشد کاملاً دایره ای رخ هست و در معرض حرارت بیشتری قرار دارد. در همین وضعیت پیستون از یکسری محل بطور عمودی و از دور تا دورش مبتلا گرفتگی و گیر كردن در درون سیلندر شده است . پیستون در سیلندر چه دسته حرکتی دارد؟ اصلی اعتنا به اینکه خارج از مرکزیت میان بلوکه پیستون و سطح بادامکی موجب تولید کورس حرکتی پیستون ها می گردد. دارای اعتنا به همین که 4 شیار در پیستون ایجاد شده ، این پیستون متعلق به یک سیلندر 4 سوپاپ می باشد. در صورت ذیل ، سرسیلندر یک اتومبیل اهمیت سیلندرهای دو سوپاپه را تماشا می نمایید ، اعتنا کنید که در بالای هر سیلندر دو سوپاپ طراحی شده است. آن قسمت از میل لنگ که در همین یاتاقان ها قرار گرفته است سطح ها میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور همین سطوح، سطح های دیگری وجود دارد که به سر بزرگ مدل های پیستون مربوط هستند، سطوح آخر را لنگی های میل لنگ گویند در میل لنگ معمولا در بین هر دو سطح یک لنگی وجود دارد. جهت پمپ کردن روغن می بایست در وضعیت خارج از مرکز نسبت به محور روتور قرار داشته باشد. بهتر میباشد که دهانههای رینگ به سمت محور گژنپین نباشد. 2- در تراز دوم رینگ وسط یا حلقه کمپرس روغنی را کارگزاشتن می نمایم. پس به جرات میتوان گفت نقش پیستون موتور ماشین جهت انجام مراحل و چهار تراز با در موتورهای باطن سوز مضاعف اساسی میباشد و همین قطعه و حرکت خطی آن بهصورت بالا و پایین باعث تولید قدرت در موتور و انتقال آن از روش شاتون به میللنگ پیستون های جدید ۴۰۵ میشود. کف پیستون یکسری فرورفتگی و گودی داریم، که این تو رفتگیها محل قرار گرفتن بشقابکهای سوپاپ میباشد،چون بالا و پایین شدن پیستون و باز و بسته شدن سوپاپها خیلی به نیز نزدیک می باشد این گودیها را طراحی کرده اند تا وقتی که سوپاپها گشوده می شوند و پیستون به سمت بالا حرکت می نماید سوپاپها و پیستون به نیز بازخورد نداشته باشند. علت مرسوم دیگری که به جهت این فعالیت وجود داراست انبساط بیش از ترازو پیستون در محل خروج دود میباشد البته همین حالتی عمده در سیلندرهایی اتفاق می افتد که بر بر روی دهانه خروجی آن ها پل زده شده می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *