پیام های بازاریابی: مردم را احساس نمی کنم

[ad_1]

I've دیده سازمان به بسیاری از اشتباهات در بازاریابی ارتباطات اما یکی بافندگی بیش از همه از آنها به عنوان رایج ترین و با بیشترین تاثیر را. آن's این باور اشتباه است که بهترین راه برای ایجاد انگیزه در مردم برای یک دوره از عمل است که به آنها فکر می کنم.

موفق ترین بازاریابان و فروشندگان بهتر می دانند. آنها متوجه وجود's a کنون راه موثر تر برای مردم را به خرید محصول خود را با استفاده از خدمات خود را در حمایت از علت خود و یا حتی به سادگی گوش دادن نزدیک تر به زمین خود را: شما می خواهید به آنها را احساس می کنید.

شما ببینید افرادی که بر این باورند که گرفتن دیگران به فکر می کنم در حال کار از ناقص فرض است. آنها معتقدند انسان منطقی حیوانات. آنها باور دارند که ما را در تصمیم گیری بر اساس عمدتا بر اساس یک لیست طولانی از حقایق است. آنها معتقدند ما مقایسه حقایق مختلف و به منطقی ترین نتیجه گیری و سپس انتخاب ما بر این اساس است.

در صورتی که این مورد تقریبا هر جنبه از بازار ما خواهد آمد به یک توفنده متوقف شد. تنها تعداد انگشت شماری از خودروسازان خواهد زنده بماند و آنها'd را تنها در چند مدل. بسیاری از رستوران ها را از کسب و کار. کل صنعت مد را به سقوط. ارزش املاک و مستغلات خواهد افت. بسیاری از شرکت های دیگر نمی خواهد یک دلیل وجود داشته باشد.

این واقعیت ساده است که انسان عاطفی حیوانات و تصمیم گیری های ما در حال هدایت می شود در درجه اول توسط ما پاسخ های عاطفی است. اوه ما'آیند تا با یک لیست طولانی از دلایل منطقی برای توضیح این تصمیم اما که's تنها پس از احساسات ما باید اشاره کرد ما در یک جهت.

بهترین مثال از این آثار چگونه است و چگونه مردم به خرید ماشین. آنها're کشیده شده به یک مدل خاص توسط راه آن به نظر می رسد راه آنها باور دارند که آنها'll به نظر می رسد در پشت چرخ چگونه آنها باور دارند که دیگران را احساس خود را در مورد خرید و عوامل مشابه. و سپس یک بار عاطفی خود را سمت حل و فصل است که براق سدان آنها استناد دلایل منطقی برای توجیه این تصمیم است. آن برتر مهندسی. حمل و واضح است. آن's راحت سوار. آن حفظ ارزش خود را طولانی تر از مدل های دیگر است.

اگر من از شما پرسیدم که چرا شما خرید ماشین شما درایو این نوع از پاسخ شما'd ارائه دهد. You'd انکار است که شما همیشه پیش بینی خود را در حال تحسین برخی از جذاب منحصر به فرد به عنوان شما motored پایین بزرگراه در یک روز گرم و در بهار اما شما بود. شما چیزهای مشابه زمانی که شما خانه خود را خریداری و آنچه شما're پوشیدن همانطور که شما خواندن این. مورد علاقه خود را بوربن ممکن است توانا خوشمزه اما اولین بار که شما برداشت یک بطری احساسات خود را انجام بلند کردن اجسام سنگین.

در حال حاضر من'm گرفتن نیست هر کسی به وظیفه بودن عاطفی حیوانات. آن's که ما به عنوان بخشی از آرایش ما به عنوان پرواز-یا-مبارزه پاسخ که's در قلب چیزی است که ما به استرس است. آنچه I'm گفته است که ما باید به یاد داشته باشید که هر زمان که ما به دنبال برقراری ارتباط با انسان – و بله که شامل مدیران عامل و حسابداران و وکلای مدیران شبکه و حتی مهندسین – آنها're عاطفی حیوانات.

صبر کنید به شما می گویند. که ممکن است به مصرف کننده اعمال و رفتار و اما شرکت ما در عمل در کسب و کار به کسب و کار که در آن منطقی تصمیم گیری وجود دارد. ما تولید veeblefetzers و مشتریان آنها را خرید چرا که آنها با مشخصات مناسب. که آن را مودبانه است عازم جنوب محصول عازم شمال هدایت.

مشتریان خود را به خرید محصول یا خدمات خود را به جای شخص دیگری's because you've موفق به نشانی برخی از نیاز عاطفی. من خود را درگیر ممیزی خدمات چون من همین't می خواهید به یک اشتباه است که به IRS به من میرسند. من استخدام شرکت حقوقی خود را از آنجا که من می دانم نام آن intimidates دشمنان. و من از بانک با شما از آنجا که گوی رفتار من مثل من'm کسی که خاص است. اعتماد به نفس, غرور, قدردانی, آرامش, شادی, قناعت – آن و بسیاری دیگر از عوامل عاطفی ما طرف به دنبال.

اگر شما're فروش یک کالا, بله, قیمت کلید محرک – اما من'll شرطبندی که شما مشتری's مهم تصمیم گیری شد و بر اساس اعتماد به نفس در چگونه شما انجام کسب و کار. شما در زمان تحویل, بنابراین من فکر't مجبور به نگرانی در مورد از دست رفته مهلت و فریاد زد.

Don't تمرکز بر روی ساخت مردم فکر می کنم خود شرکت و یا محصول خود را بهتر است. به جای ایجاد پیام هایی که هدف عوامل عاطفی. از خودتان بپرسید چه چیزی باعث می شود مشتریان خود احساس ترس یا ناراحتی و پیدا کردن پیام خود را در چگونه شما را نگه دارید که از اتفاق می افتد. به جای صحبت کردن در مورد خود را تولید و مهندسی تاکید می کند که مشتریان برنده't مجبور به نگرانی در مورد خرابی با توجه به جزء شکست.

حقایق مهم هستند اما احساسات آنها … 're مراتب قدرتمند تر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *