ورودی و خروجی بازاریابی بهداشت و درمان

[ad_1]

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به طور مداوم در مواظب برای به معنی درایو مصرف کنندگان نسبت به خدمات یا محصولات خود را. این منجر به یک تغییر در روند تفکر استراتژیست های بازاریابی که به طور مداوم در تلاش برای نفوذ در نظر مصرف کننده توسط آهسته و ظریف نام تجاری است. ورودی و خروجی بازاریابی بهداشت و درمان باید مجموعه خود را از جوانب مثبت است که نیاز به وزن در حالی که ابداع یک استراتژی بازاریابی موثر.

خروجی بازاریابی بهداشت و درمان

بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور کامل انقلابی در بازاریابی بهداشت و درمان سناریو. اشکال سنتی بازاریابی باید باقی می ماند و به خروجی در عملکرد آن. خروجی بازاریابی بهداشت و درمان شامل هل دادن به جلو به محصولات یا خدمات خود را نسبت به بخش مورد نظر خود را و یا بیماران بالقوه با استفاده از وسایل مختلف. آنها عمدتا یک سویه و شامل سرمایه گذاری قابل توجهی.

چند نمونه از خروجی طرح بازاریابی عبارتند از:

1. انبوه mailers

2. رسانه های چاپی

3. رادیو تبلیغات

4. تبلیغات تلویزیون

ورودی بازاریابی بهداشت و درمان

بهداشت و درمان استراتژی بازاریابی دستخوش یک تغییر فوق العاده ای در اجرای آن است. بیش از چند سال گذشته تغییر در چشم انداز دیده می شد که بسیاری از تاکید است که گذاشته شده در ورودی بهداشت و درمان استراتژی های بازاریابی. به طور مشابه, خروجی, بهداشت و درمان, استراتژی های بازاریابی به آرامی در حال کاهش است. دلیل این کاهش در خروجی شیوه های بازاریابی است زیرا مردم در حال حاضر انتخابی در مورد معنی که آنها دریافت اطلاعات بهداشت و درمان. نسبت به روش های سنتی, بیماران, در حال حاضر به دنبال اطلاعات فعالانه و دیگر تکیه بر رسانه های سنتی تبلیغات برای به دست آوردن دانش خود را.

حدود 80 درصد از مصرف کنندگان تمایل به اعتماد به پیشنهادات ارائه شده توسط یک دوست و یا همکار که در مقایسه با 16 درصد بیمارانی که قرار دادن اعتماد خود را در اطلاعات موجود در تبلیغات. بیماران تمایل به تبادل اطلاعات در مورد پزشکان, بیمارستان, اطلاعات, بیماری, محصول تجارب و اطلاعات دیگر است که آنها ممکن است در نظر مفید در شبکه های اجتماعی مانند Twitter, Facebook, Orkut و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی سیستم عامل است.

تمرکز استراتژی های بازاریابی ورودی است که به جای اطلاعات در مورد محصولات خود را, عمل خود را, و یا خدمات خود را در مقابل مخاطبان خود را در یک محل که در آن آنها اغلب بازدید آنلاین را انتخاب کنید و یا برای استفاده از اطلاعات ارائه شده است.

چند نمونه از ورودی استراتژی های بازاریابی عبارتند از:

1. پادکست

2. وبلاگ ها

3. سیستم عامل های اجتماعی

هنگامی که شما موفق به تولید محتوای مفید است که شما نیاز به به طور موثر ترکیب این با حضور آنلاین قوی. این تا حد زیادی افزایش دید از محصولات و خدمات است که به شما ارائه دهد. تمرکز بازاریابی ورودی است که به کمک طلب کردن از کمک بخش مورد نظر خود را برای به اشتراک گذاشتن و گسترش محتوای خود را از طریق شبکه خود را مانند Facebook, Twitter و غیره.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *