هوش کسب و کار – چه به تجزیه و تحلیل?

[ad_1]

هوش کسب و کار یا BI اشاره به مهارت های فرآیندها و فن آوری و برنامه های کاربردی و شیوه های مورد استفاده برای حمایت از کسب و کار تصمیم گیری است.

عوامل متعددی در حال تجزیه و تحلیل در فرایند ساخت با کیفیت بالا تصمیم گیری. مشتریان رقبا و شرکای کسب و کار, اقتصادی, محیط زیست و پیش بینی و عملیات داخلی اطلاعات تمام بخش بازی در هوش کسب و کار پویا است.

مشتریان: با جمع آوری داده های مشتری یا (POS) از نقطه فروش و یا نظر سنجی و نظر سنجی از صاحبان و مدیران می توانند با استفاده از این اطلاعات برای ایجاد کسب و کار مهم تصمیم گیری در بازاریابی, بودجه بندی موجودی جمعیتی با هدف قرار دادن و خیلی بیشتر.

رقابت: تجزیه و تحلیل رقابتی می تواند کمک به کسب و کار خود را در دو راه اصلی است. ابتدا با تجزیه و تحلیل رقبای خود را, شما می توانید بهترین از ایده های خود را و اگر شما در حال انجام آنها اضافه کردن آنها را به کسب و کار خود را مخلوط. علاوه بر این دانستن هر یک رقیب خوب اجازه می دهد تا شما را به نگاه برای مناطق که در آن شما می توانید کسب و کار خود و ایستادگی کردن از آنها.

همکاران: مطمئن شوید که به استفاده از یک انتخاب دقیق فرآیند در انتخاب همکاران و همه شرکای خود را ارائه به موقع صورت حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه قیمت های arrow به ساخت کسب و کار خود را اجرا هموار. کسب و کار خود را تنها به خوبی به عنوان شرکت آن را نگه می دارد بنابراین مطمئن شوید که مراقب باشید pro-active تجزیه و تحلیل و ارزیابی مداوم انجام می شود شریک عملکرد و ثبات.

محیط زیست: چشم انداز اقتصادی و به خصوص که خود را خاص صنعت بسیار مهم در زمینه هوش کسب و کار به تمرکز بر روی. با تجزیه و تحلیل اقتصادی و ایجاد کسب و کار شما به اندازه کافی انعطاف پذیر برای تغییر با زمان برای نگه داشتن شما می توانید با استفاده از هوش کسب و کار به ماندن جلوتر از رقبای خود را که نگه داشتن تا به روز.

تجزیه و تحلیل داخلی: داخلی, شما باید خود را تجزیه و تحلیل کسب و کار نقاط قوت و ضعف ، دارایی ها و بدهی اعتبارات و بدهي همچنین نیاز به طور منظم نظارت است. (KPI) شاخص های عملکرد کلیدی یکی از رایج ترین راه کسب و کار امروز اندازه گیری پیشرفت خود را. تجزیه و تحلیل KPI می توان انجام روزانه, هفتگی, ماهانه, سه ماهه, سالانه یا سالانه. هوش کسب و کار می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید که برنامه است که مناسب برای شرکت شما. KPI می دهد کسب و کار یک روش تجزیه و تحلیل داده ها و تشکیل استراتژی بر اساس آن تجزیه و تحلیل.

بسیاری از کسب و کار استفاده از خارج از آن مشاوران برای کمک به آنها در توسعه یک “digital dashboard” برای نظارت بر تمام کسب و کار خود داده های اطلاعاتی از یک مرکزی نقطه تمرکز. خارج از آن متخصص می تواند کمک به شما در طراحی و انجام یک رویکرد شبکه که در آن همه بی فن آوری قادر به جامعه با یکدیگر در داخل و خارج از کسب و کار. شرکت ها نیاز به اطمینان که آنها یک صدا هوش کسب و کار زیربنایی در وهله اول ، یک هوش کسب و کار مشاور نیز می تواند کمک به کسب و کار خود را با این مرحله است.

بدون خوب بی برنامه شما در حال انجام کسب و کار در یک خلاء اطلاعاتی. این یک بخش حیاتی از شروع عامل و آماده سازی کسب و کار خود را برای تغییرات. در سال به آمده است کسانی که کسب و کار زرنگ تر بودن از رقبای خود را از طریق انعطاف پذیری و تجزیه و تحلیل رقابتی و بازیابی سریع داده های بسیار مهم است که آزمون زمان ایستاده.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *