هنر یک صفحه استراتژی

[ad_1]

بگویید یک کسب و کار داستان در مورد چه موفقیت به نظر می رسد و چگونه فن آوری می تواند منجر به موفقیت است.

ساخت یک کسب و کار داستان. ساخت یک روایت است که تعامل با مشتری.

کمتر از 35 درصد از c-suite ‘آن را’ یا ‘درک’ این سهم برای موفقیت کسب و کار.

این روایت: فناوری اطلاعات و استراتژی.

این همه در مورد گفتن یک داستان است. استفاده از کلماتی مانند ‘دیجیتال’ و ‘آن’ هنرمندانه در حالی که گفتن یک داستان:

• قرعه کشی یک تصویر از آنچه در موفقیت کسب و کار و یا یک کسب و کار موفق-مدل به نظر می رسد مانند

• خود را درک ذینفعان

• صنایع دستی رویکرد خود را. با COO شما بحث در مورد فرایند تغییر مدیر عامل – رشد کسب و کار و CMO – مشتریان.

• کسب و کار داستان همان باقی می ماند آن را فقط به این روش که متفاوت هستند.

وجود دارد یک فرصت برای کشش آنچه که مردم فکر می کنم در مورد در کسب و کار و فن آوری است. آگاهی از حساسیت که شما در حال کار.

حیله گر رویکرد است.

حیله گر روش این است که به می دانم که زمانی که مردم را مانند یک باند لاستیکی دانستن آن را هرگز به بازگشت به شکل اصلی آن است. و هنگامی که آنها را به آرامی در یک سفر یا یک مسیر.

حیله گر رویکرد اختصار نشان میدهد.

• ارائه نقاط کلیدی

• جدا کردن چه چیزی را از چه, در ابتدا

• توصیف آنچه که کسب و کار نیاز به انجام به منظور موفقیت در بازار

• آیا رفتن به جزئیات چگونه به آن را تا زمانی که شما به حق مردم در هیئت مدیره که در آن کسب و کار نیاز به رفتن

• آنها را در خط و یا معادل آن چین با چگونه شما در حال رفتن به که اتفاق می افتد

درک که خود سهامداران هستند که بخش مهمی از گفتن یک داستان کسب و کار.

بسیاری از مدیران اجرائی و CIO را با استفاده از یک صفحه استراتژی به عنوان یک فرصت نه تنها داستان بلکه به تصمیم می گیرید چه چیزی سرمایه گذاری اولیه سطوح در حال رفتن به و در آن قابلیت های.

داستان به یک صفحه استراتژی

اسلاید 1: متن. آنچه اتفاق می افتد در صنعت یا کسب و کار ؟ رفتن از A به B و پیامدهای آن.

اسلاید 2: داستان کسب و کار. تصویر کسب و کار شما-مدل. چه موفقیت بود با توجه به زمینه ای ؟ ماموریت خواهد بود که هسته اصلی داستان خود را.

اسلاید 3: چگونه از موقعیت خوبی هستند و ما با ارائه نه فقط به عنوان آن را به عنوان یک شرکت در این کسب و کار ،

نتيجهگيری: درخواست برای کمک های مالی. نقشه راه برای تحقق اهداف.

ما می بینیم بسیاری از استراتژی است که باید بسیاری از جزئیات است که باید با فن آوری خود را. آنها با عجله به پایین خط از پاسخ آنچه به نظر می رسد اما پس از آن که از دست دادن مخاطبان خود را در طول راه. چرا که آنها نه صحبت به ارزش سرمایه گذاری نیاز به منظور موفق باشد: داده های خود را در زمینه کسب و کار.

توجه داشته باشید: استراتژی, نه تکنولوژی دیسک های انتقال دیجیتال

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *