همه شما نیاز به دانستن در مورد رسانه های اجتماعی خدمات بهینه سازی

[ad_1]

در مقایسه با چند سال پیش بازاریابی رسانه های اجتماعی گرفته شود وقتی که می آید به موثر هدفمند کمپین های تبلیغاتی. اما شبکه های رسانه های اجتماعی به تنهایی کافی نخواهد بود وقتی که می آید به خود را به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری بازاریابی خود را. با که گفت, شما نیاز به توسعه یک استراتژی بازاریابی است که به طور موثر استفاده کامل از تمام ابزارهای تبلیغاتی است که در دسترس هستند وقتی که می آید به شبکه های رسانه های اجتماعی.

ویدئوها صوتی, تصاویر و متنی لینک ها را همه را به بازی می آیند زمانی که می آید با استفاده از این شبکه های اجتماعی موثر است. شما ببینید اگر چه بسیاری از فکر می کنم Facebook پادشاه وقتی که می آید به بازاریابی است که آنها به سادگی ترک همه پایین آویزان میوه به رها کردن بر روی زمین و پوسیدگی دور. YouTube LinkedIn و توییتر هستند نمونه کامل از این و باید با تمام توان هنگامی که در حال توسعه یک رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است. وجود دارد بسیاری از راه های شما می توانید با استفاده از این جنبه های مختلف شبکه های اجتماعی به نفع خود; اما آنچه با این نسخهها کار بر روی یک پلت فرم اجتماعی را نمی خواهد کار بر روی یکی دیگر از.

Facebook: Facebook را فراهم می کند یک راه برای شرکت ها برای ایجاد صفحات طرفداران و ارائه محتوای اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات خود را. آنها همچنین ارائه یکی از بهترین ابزار جستجو است که اجازه خواهد داد که فروشنده به جستجو برای مخاطبان از طریق جمعیت. شما می توانید جستجو برای زنان که در Anytown, USA 21 سال در کالج. اگر این است که بازار هدف شما هستند شما می توانید تعامل با این افراد در مکالمه, دعوت, دوست, و هدف پیام.

یوتیوب: یوتیوب است که احتمالا یکی از بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی در این سیاره وجود دارد میلیون ها نفر که از آن استفاده نمی در همه. تصویری است از یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. نگاهی به تلویزیون و صفحه نمایش بزرگ آنها حدود برای سال بوده است و آنها هنوز هم در نظر گرفته شود موثر ترین راه برای گرفتن پیام خود را در سراسر. خوب YouTube نه تنها فراهم می کند ابزار به صورت رایگان, اما آنها همچنین آن را به یک ابزار جستجو. مردم قادر خواهد بود به جستجو برای محصولات و خدمات مانند شما و پیدا کردن فیلم های خود را.

توییتر: توییتر شما اجازه می دهد برای ارسال پیام خود را به هزاران نفر در 140 کاراکتر یا کمتر است. این اجازه خواهد داد که شما را به ارسال یک پیام سریع به عنوان چند بار که شما می خواهم به مخاطبان شده است که در preselected توسط شما. این پیام اگر موثر می تواند ترجمه به صدها نفر از هزاران نفر از پیروان که به نوبه خود منجر به ترافیک اضافی برای محصولات و خدمات خود را.

بنابراین وقتی که می آید به توسعه رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی مهم خواهد بود به ترکیب تمام جنبه های شبکه های اجتماعی در جهت رسیدن به مخاطبان خود را کامل. این به شما کمک خواهد کرد که آن را به ترویج کسب و کار خود را به جهان و تعامل با مخاطبان که مربوط است وقتی که می آید به محصولات و خدمات خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *