هفت مسابقه دوم: چگونه به منظور جلب توجه خود را آگهی

[ad_1]

شما تصمیم به راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را, اما شما هیچ ایده چه چیزی را الهام بخش به دیگران برای خرید از شما. یا شاید شما در حال حاضر اجرای برخی از تبلیغات بی فایده است. چگونه می توانید آگهی خود را در این یکی است که می ایستد ؟ پس از همه مصرف کنندگان دریافت هزاران نفر از پیام های بازاریابی روزمره است. چه چیزی باعث می شود آنچه شما ارائه بسیار ویژه?

در بسیار رقابتی امروز بازاریابی محیط زیست شانس آگهی شما نادیده گرفته شده است. در همین حال برخی دیگر از کارآفرین است به ساختن پول و در حال توسعه بسیار موثر مبارزات انتخاباتی آگهی. افرادی که موفق هستند در این منطقه صرف زمان قابل توجهی رفتن بیش از تبلیغات خود را. و به اندازه کافی با تلاش هر صاحب کسب و کار می تواند دستیابی به موفقیت های مشابه.

به طور کلی اکثر تبلیغات آغاز خواهد شد با یک تیتر است. و آن این است که با این گروه از کلمات است که شما باید بلافاصله و با شتاب خود را به خواننده است. بازاریابی کارشناسان می گویند شما نیاز به گرفتن بالقوه خود را به مصرف کننده علاقه ظرف هفت ثانیه است. هفت ثانیه است. که در آن است! بهتر است برای شروع با کلمات قدرتمند که در حال حاضر ثابت شده است به کار می کنند. چرا اختراع دوباره چرخ است ؟ در زیر ده تا از قدرتمند ترین کلمات در زبان انگلیسی با توجه به دانشگاه ییل:

  1. کشف
  2. آسان
  3. تضمین
  4. سلامت
  5. جدید
  6. ثابت
  7. نتایج
  8. ایمنی
  9. صرفه جویی در
  10. شما

اکنون با دقت به بررسی این واژه و تمرین نوشتن عناوین فریبنده است که جلب توجه خواهد کرد. این ده نمونه کمک خواهد کرد که شما شروع به نوشتن پویا توجه تبلیغات. به شما به عنوان پیشرفت خود را گسترش دهد “قدرتمند کلمه” واژگان با بررسی دیگر تبلیغات است. استفاده از قدرتمند خود کلمات نه تنها تیتر بلکه بدن خود را تبلیغ و یا “کپی”.

تیتر آگهی خود را معنا نیست که به خود بگویید کل داستان اما به معنای آن است که به بازدید کننده خود را به اندازه کافی بلند به طوری که آنها می توانید به خواندن او استراحت خود را ارائه و امیدوارم الهام بخش آنها را به نوعی از عمل که آیا شما خواستار بازدید از سایت خود و یا قرار دادن سفارش.

هنگامی که شما نوشته ام ده تا بیست عبارات انتخاب یک زن و شوهر با بیشترین تاثیر. درخواست دوستان و خانواده و همکاران به عنوان خوانده شده هر یک و انتخاب خود را مورد علاقه های شما. درخواست برای جزئیات کمک خواهد کرد که شما محدود کردن فهرست خود را. شما می توانید پروب عمیق تر و از آنها بخواهید آنچه آنها را انتخاب کنید برخی از تبلیغات. این کمک خواهد کرد که به شما در بهبود تبلیغات خود و نوشتن های جدید.

در حال حاضر شما آماده برای ارسال تبلیغ خود. برای حداکثر اثر همچنان به استفاده از کلمات قدرتمند در سراسر, آگهی, نه فقط تیتر. مطمئن شوید که شامل یک “فراخوان به عمل” در داخل بدن از آگهی خود را. این می تواند شامل عباراتی مانند “امروز تماس بگیرید!” “بازدید از سایت ما” و بسیاری دیگر. استفاده از تغییرات به آزمون آنهایی که باید به بهترین اثر. با استفاده از این مراحل ساده را به مبارزات انتخاباتی آگهی خود را, شما به سرعت ببینید یک تفاوت قابل توجه در مبارزات انتخاباتی خود را از نتایج.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *