موثر دیجیتال, استراتژی های بازاریابی

[ad_1]

برای بازاریابی دیجیتال به طور موثر شما نیاز به وضوح تعریف شده و استراتژی مبارزات انتخاباتی. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک در Gold Coast, بودجه محدود علاوه بر تاکید بر نیاز برای تصمیم گیری های استراتژیک.

استراتژی های بازاریابی آنلاین متفاوت از کسب و کار به کسب و کار. هر کسب و کار نیاز خود را مشخص و استراتژی خاص است که بهترین راه حل مناسب برای آن صنعت و یا تو رفتگی در دیوار می شود آن را ساخت و ساز رستوران ها و قهوه میله و لوله کشی بام املاک و مستغلات و یا حتی یک دندانپزشکی تمرین.

ترکیب جستجوگرها و PPC مبارزات انتخاباتی آگهی

بسیار شایع است و معمولا استراتژی موثر شامل اضافه کردن تبلیغات PPC خود را به تاکتیک در جستجوگرها. چگونه کار می کند ؟

• 1. انجام تحقیقات دقیق در کلمات کلیدی مربوط به خود را کسب و کار محلی و صنعت به طور کلی. سپس به سادگی را انتخاب کنید که به اندازه کافی قدرتمند برای در آوردن بزرگترین مقدار از ترافیک است.

• 2. می دانم که مخاطبان خود را; محل سکونت خود و جنسیت و گروه سنی و از همه مهمتر درآمد. شناسایی بزرگترین مشتریان در این گروه کسانی که باید از این پتانسیل به شما بزرگترین پاداش است. 3. بهینه سازی وب سایت شما و محتوای با استفاده از جستجوگرها. ساخت یک صفحه فرود بهینه شده را در سایت خود. این است که در آن بازدید کنندگان می شود برای یک بار آنها را با کلیک بر روی آگهی شما. باید آن را قادر به آنها که نیاز به فشار را خرید.

• 4. سپس کرافت قانع کننده کپی آگهی برای تبلیغات PPC خود را. اجازه دهید کلمات خود را با شتاب توجه مشتریان بالقوه است.

• 5. محل تبلیغات PPC خود را در مکان های که در آن مخاطبان خود را به احتمال زیاد به آنها را ببینید و البته کلیک کنید.

• 6. مسیر خود را تبدیل و نتایج با استفاده از ابزار سفارشی. چقدر شما صرف در تبلیغات ؟ چقدر شما را در بازگشت ؟ چگونه بسیاری از انداز? چه بود کلی تعداد کلیک و بازدید در یک دوره زمانی مشخص?

• 7. بررسی موفقیت و شکست و کشف کردن چه کار می کند و چه چیزی نیست. سپس تنظیمات لازم.

• 8. حفظ حضور آنلاین خود را به طور مداوم بهینه سازی محتوا و سایت.

• 9. به طور منظم خود را تغییر دهید استراتژی بازاریابی و کمپین های برای کاهش هزینه در حالی که حفظ مشتری و درآمد در تمام زمان بالا.

به جای PPC شما ممکن است تصمیم به ترکیب خود را در جستجوگرها با بازاریابی رسانه های اجتماعی آن را به عنوان راه ارزان تر است. PPC, از سوی دیگر, شما کمک می کند تا حلقه در آن دسته از مشتریان که آماده هستند برای خرید. شانس تبدیل راه بالاتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی. در پایان روز انتخاب یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موثر بستگی به تنظیمات خود را به نیازهای خود را در ساحل طلا کسب و کار خود را مهم است. خط پایین باقی مانده است که هر کدام استراتژی شما تصمیم می گیرید که در آن باید به و تعامل با مخاطبان خود را. آن را باید نه تنها به درایو ترافیک به سایت خود را نیز باید تبدیل این ترافیک به فروش واقعی و افزایش درآمد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *