منبع باز CRM برای کسب و کار کوچک

[ad_1]

امروز کوچک و اواسط اندازه صاحبان کسب و کار با استفاده از منبع باز نرم افزار CRM برای کمک به ساده کردن فرآیندهای کسب و کار خود را با انتظار تولید بیشتر فرصت فروش. منبع باز راه حل های CRM باید قادر به مدیریت مشتریان موجود تسهیل اکتشاف, تولید, فروش آنلاین آگهی راه اندازی و پیگیری مبارزات بازاریابی تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و ترجیحات ادغام با برنامه های کاربردی موجود و ارائه دسترسی امن به اطلاعات شرکت را از هر کامپیوتر با اتصال به اینترنت و یک مرورگر است.

در اینجا چند کلید به حق انتخاب راه حل CRM:

• اطمینان از نرم افزار CRM شما را انتخاب کنید تا به توانایی برای گرفتن مشتری مربوطه و مرتبط با فروش اطلاعات است. حداقل خود را CRM راه حل باید به راحتی قادر به ضبط تمام تعاملات با مشتریان خود را. یکی از عمده مزایای نرم افزار CRM است در توانایی خود را برای کمک به جمع آوری, ذخیره و به اشتراک گذاری داده ها به همه مناطق مناسب در کسب و کار خود را — در زمان واقعی است.

• قبل از استقرار CRM ابزار شما ابتدا باید درک خود را موجود فروش و بازاریابی گردش کار. CRM خود را ابزار باید قادر به ادغام خود را با فرآیندهای موجود و یا خود فروش و تیم بازاریابی را نمی خواهد از آن استفاده کنید.

• ضروری است به درک سطح سفارشی سازی شما خواهد شد نیاز به. آیا شما دارای مهارت های فنی مورد نیاز در کارکنان برای اجرای تغییرات ؟ آیا CRM ابزار ارائه یک API (application programming Interface) برای گسترش پلت فرم ؟ خواهد تغییرات سفارشی جلوگیری از ارتقا در آینده گزینه ؟ پاسخ دادن به این سوالات را در پیش خواهد شما صرفه جویی در وقت و پول بعد.

• تعیین اگر CRM ابزار می توانید ادغام با برنامه های کاربردی مورد استفاده توسط کارکنان خود را. برای مثال شما باید بدانید که آیا CRM ابزار می توانید به اشتراک گذاری و یا تبادل اطلاعات با سرویس گیرنده ایمیل خود (مانند Outlook یا Thunderbird). شما همچنین باید بدانید که اگر CRM ابزار فراهم می کند آسان به استفاده از واردات و یا صادرات تابع برای داده کاوی و فروش تجزیه و تحلیل توابع.

• تعیین سطح از حمایت شما نیاز دارد. ترین منبع باز ارائه دهندگان پول خود را در خدمات و پشتیبانی به جای فروش نرم افزار. بنابراین شما باید بررسی سطوح مختلف پشتیبانی ارائه شده توسط منبع باز فروشنده.

• تحقیقات در این سطح و با کیفیت از افزونه های شخص ثالث. اغلب شرکت ها قادر به پیدا کردن رایگان و یا کم هزینه پسوند و جلوگیری از هزینه توسعه داخلی. افزونه های شخص ثالث می تواند اضافه کردن قابلیت های مورد نیاز و صرفه جویی در کسب و کار خود و زمان و پول است. برای مثال شخص ثالث, پرداخت, ماژول را تبدیل به یک جزء لازم برای پذیرش پرداخت الکترونیکی در نقطه فروش.

در حالی که بسیاری وجود دارد منبع باز CRM محصولات به از را انتخاب کنید در اینجا من بالای شش:

1. SugarCRM
2. vtiger CRM
3. SplendidCRM
4. CentricCRM
5. XRMS CRM
6. ZOHO CRM

مطمئن شوید که برای تست درایو چند منبع باز ابزار CRM قبل از تصمیم گیری است که منبع باز برنامه CRM برای استقرار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.