مقدمه ای بر بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال به معنی توسعه محصولات و برندها با استفاده از تمام معنی از دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه های شخصی قرص و تلفن های هوشمند و تلفن های همراه و غیره. این یک رویکرد موثر برای رسیدن به یک توده بزرگ از مخاطبان و برای به دست آوردن ارزشمند خود اعتماد. بازاریابی دیجیتال شامل روش های مختلف که در آن تاجر می تواند یکی را انتخاب کنید و یا راه های بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با مردم است. آن را می دهد یک فرصت برای اجرا و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی در زمان واقعی و درک آنچه's دلربا نتیجه بالقوه.

بازاریابی دیجیتال است و حتی مقرون به صرفه و افزایش ROI پس از آن کمک می کند تا برای تعامل مستقیم با مخاطبان به آنها اطلاعات جامع در مورد محصول و یا نام تجاری در هر زمان و در هر نقطه. آن است که سریع و عملی راه برای ساخت نام تجاری و شهرت در بازار است. نتایج موثر را می توان با استفاده از اجزای زیر را از بازاریابی دیجیتال است.

بهینه سازی موتورهای جستجو – SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است که روند بهبود دید یک وب سایت رایگان از هزینه در یک موتور جستجو با اضافه کردن موتور جستجو دوستانه عناصر در آن است. صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) برای یک عبارت جستجو نامیده می شود نتایج آلی. موتورهای جستجو مانند گوگل, بینگ, یاهو و MSN ترجیح مربوطه بهینه سازی وب سایت برای نمایش برای هر عبارت جستجو.

بازاریابی رسانه های اجتماعی – آن است که روند تعامل با مردم از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, G,+, LinkedIn و Instagram و غیره. به گزارش کام اسکور آنلاین, شبکه های اجتماعی فعالیت حساب برای 25.2 درصد از تمام آنلاین ساعت در هند. این شما فراهم می کند یک فرصت برای رسیدن به بیش از یک چهارم کاربران اینترنت و به روز رسانی آنها در مورد آخرین پیشنهادات و محصولات جدید راه اندازی شد.

موتور جستجو بازاریابی – این شامل هر دو پرداخت شده و پرداخت نشده روش برای افزایش دید وب سایت. روش پرداخت با اشاره به پرداخت به ازای هر کلیک که در آن موتور جستجو اتهامات عنوان شده برای هر کلیک پیشرو کاربر را به وب سایت خود و پرداخت نشده روشها اشاره به آلی نتایج به دست آمده توسط بهینه سازی موتور جستجو. یک بررسی ارسال شده در موتور جستجو دیده بان نشان می دهد که خطای موثر ترین کانال برای کسب 85 درصد از خرده فروشان.

ایمیل مارکتینگ – ارسال پیام های تجاری و یا خبرنامه به طور مستقیم به مشتری's صندوق از طریق یک ایمیل به نام بازاریابی ایمیل. ایمیل های فرستاده شده به مشتریان آینده نگر مشتریان قبلی و فعلی مشتریان را تشویق به وفاداری مشتری و تکرار کسب و کار. جهانی داده های ارسال شده توسط مدیسون منطق شرکت در مارس سال 2014 آمده است که 122 میلیارد ایمیل در حال ارسال در هر ساعت.

سهامداران و بازاریابی — بازاریابی وابسته یک نوع بازاریابی است که در آن یک کسب و کار پاداش یک یا چند وابسته برای هر تبدیل. به عبارت دیگر این عمل با استفاده از یک's استعداد و تلاش برای ترویج دیگران کسب و کار و گرفتن پاداش به نوبه خود. پاداش مدل شناخته شده است به عنوان CPA (هزینه هر عمل).

وب سایت تجزیه و تحلیل – تجزیه و تحلیل ترافیک وب استفاده می شود برای نظارت بر ترافیک در وب سایت و فعالیت های کاربر به طور کامل. این کمک می کند تا شما را به تجزیه و تحلیل تاثیر خود را در کمپین های بازاریابی جدید و یا آخرین فعالیت است. شما همچنین می توانید بررسی علاقه کاربران و همچنین تعداد بازدید کنندگان منحصر به فرد و بازگشت بازدید کنندگان است. شما در واقع درک در مورد ROI از دیگر کمپین های بازاریابی. و حتی آن را نشان می دهد در مورد جمعیت نشان میدهد که منطقه جغرافیایی ظرفیت مخاطبان هدف خود را. از این رو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است.

بازاریابی تلفن همراه – به این معنی تجاری ارسال پیام از طریق گوشی های تلفن همراه در قالب SMS, MMS, تلفن گویا, کدهای QR و وب سایت های پاسخگو. آن است که یک رویکرد بالقوه نسبت به بازاریابی دیجیتال به عنوان وجود دارد 904.51 میلیون کاربر تلفن همراه در هند در مارس 2014 با علاوه بر این از 1.05 میلیون ماهانه کاربران تلفن همراه. اطلاعات reveled در CMO شورای هند آمده است که شرکت های هندی صرف 3 میلیارد روپیه در تبلیغات تلفن همراه در سال 2013 و بازار پیش بینی شده است به گسترش 43 درصد در سال 2014 با توجه به بازاریابی تلفن همراه انجمن.

با استفاده از یک و یا ترکیبی از اجزای بازاریابی دیجیتال می تواند خود را نوپای کسب و کار پر رونق است. بازاریابی دیجیتال منجر شما به سمت راست مسیر پیروزی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *